Konus znowu sie slini i jatrzy !.

Data: 2009-09-07 12:47:03
Autor: CYC
Konus znowu sie slini i jatrzy !.
Znowu wylewa sie konusi jad w ktorym jatrzenie jest , jak zwykle, glownym jego skladnikiem  .
Taka juz widac zakompleksiona konusia natura . Cale szczescie nikt tego juz powaznie nie bierze, co najwyzej sie z tego smieje .
Kompleksy to jednak rzecz straszna .

cyc

Data: 2009-09-07 13:07:14
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Awdodatku nuzkami, jak TUPTA tupie i ronckami wiertle wywijo...

Data: 2009-09-07 13:15:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Sep 2009 12:47:03 +0200, CYC napisał(a):

[...]

A konkretnie, to co mówi cycu?
Piotr

Data: 2009-09-07 13:20:28
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6hcesgsot31y$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
pewnie prawde i to boli cyca, no bo jatrzy, a wirtualnie przeciez ma byc cacy, 1,1% wzrostu
awe

Data: 2009-09-07 17:06:07
Autor: jerzyn
[...]

Tak się składa ze on tez chyba nie bardzo wie co mówi.

Data: 2009-09-07 17:10:31
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Sep 2009 17:06:07 +0200, jerzyn napisał(a):

Tak się składa ze on tez chyba nie bardzo wie co mówi.

To po co sie rwie do pisania o tym na psp?
Piotr

Data: 2009-09-08 09:26:48
Autor: CYC
[...]

Nie wiesz ? .
Znaczy sie bardzo dobrze bo swiadczy o tym , ze go nie sluchasz .
Robisz postepy Piotrus . Oby tak dalej . Gdybys tak jeszcze swojego dzisiejszego guru nie chcial sluchac .
W kazdym razie, jeszcze kilkadziesiat lat i beda z Ciebie ludzie .

cyc

Data: 2009-09-08 12:20:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Sep 2009 09:26:48 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Ranyyy cycu, po co fundujesz mi takie pierdolenie? Nie wiem co masz na myśli, nie dajesz linka, więc pytam. A ty zamiast
odpowiedzieć dajesz jakieś swoje "przemyślenia" na temat drogi mojego
rozwoju osobistego.
Piotr

Data: 2009-09-08 12:28:06
Autor: MH
> [...]
Ranyyy cycu, po co fundujesz mi takie pierdolenie? Nie wiem co masz na myśli, nie dajesz linka, więc pytam.

Bez linka nie zrozumiesz ??  DRAMAT !!

MH

Data: 2009-09-08 15:58:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
MH wrote:

> [...]
Ranyyy cycu, po co fundujesz mi takie pierdolenie?
Nie wiem co masz na myśli, nie dajesz linka, więc pytam.

Nie każdy ma przekazy dnia pod ręką. ;)
--
Pit

Data: 2009-09-08 18:53:59
Autor: Piotr
Konus znowu sie slini i jatrzy !.
Dnia Tue, 08 Sep 2009 15:58:59 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
napisał(a):

Nie każdy ma przekazy dnia pod ręką. ;)

Ciekawe, że uderzam w stół, a noga się odzywa, he, he.
Piotr

Konus znowu sie slini i jatrzy !.