Konwencja

Data: 2012-07-11 08:53:54
Autor: Chiron
Konwencja
http://www.naszdziennik.pl/wp/3592,apel-polskiej-federacji-ruchow-obrony-zycia.html

*
Według Konwencji, płeć to "społecznie skonstruowane role, zachowania, działania i cechy, które dane społeczeństwo uznaje za właściwe dla kobiet i mężczyzn"
*
Czyli- nie ma znaczenia, że to bzdura. Mamy to podpisać- i podpiszemy. Jakie będą konsekwencje? Za lat kilka (albo wcześniej) działania takiej konwencji wielu z nas będzie wypatrywać najazdu islamu jak wybawienia. To już naprawdę bardzo widoczny symptom końca kultury europejskiej.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-11 09:33:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Konwencja

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtj7u1$62n$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie podpisuj! Nie zgadzaj się także ze stwierdzeniem, że Ziemia krąży wokół Słońca oraz, że jest okrągła.
Masz takie prawo.

Data: 2012-07-11 12:13:00
Autor: Chiron
Konwencja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ffd2c5b$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co z tego, gdy prawenie tak zastrzegą, że Ziemioa jest płaska czy że kobieta to biologicznie to samo co facet. Jak powiesz inaczej (ba! nawet jak pomyślisz!)- to idziesz do ciupy

--

Chiron

Data: 2012-07-11 13:28:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Konwencja

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtjjjc$hkd$1node1.news.atman.pl...

[...]

Musisz brnąć w bzdurę! Nie interesuje mnie ta konwencja, jak wiele innych rzeczy. Ale słuchając jednym uchem coś tam usłyszałem o dwóch definicjach określających płeć. Może przytoczysz obie i w całości?
To co piszesz, próbuje zrobić kościół katolicki od stuleci z mizernym skutkiem. Wierzą mu tylko tacy bezmyślni ignoranci jak ty!

Data: 2012-07-11 20:57:13
Autor: K.S.
Konwencja
> [...]
| Masz takie prawo.
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Na początku był bezpłciowy gaunek adamo, który rozmnażał się przez pączkowanie.
Jako że było to bardzo męczące, grupa osobników postanowiła przerzucić ten obowiązek na resztę stada, oczywiście groźbą, siłą, biciem, zniewoleniem. Proces ten trwał bardzo długo...........................
................. dokończ Idzikowski
==================================

Data: 2012-07-11 21:20:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Konwencja

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jtkia5$1a0$1inews.gazeta.pl...
> [...]
obowiązek na resztę stada, oczywiście groźbą, siłą, biciem, zniewoleniem.
Proces ten trwał bardzo długo...........................

A potem przyszedł Bóg i wyjebał ich z raju!

Data: 2012-07-11 23:23:43
Autor: K.S.
Konwencja
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ffdd212$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| > |

| > |

| A potem przyszedł Bóg i wyjebał ich z raju!
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Reakcja durna, chamska i wulgarna.
Ale możesz pocieszać się że jesteś jednak mądrym i szlachetnym człowiekiem.
==================================

Data: 2012-07-12 08:32:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Konwencja

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jtkqvo$84$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Reakcja durna, chamska i wulgarna.
Ale możesz pocieszać się że jesteś jednak mądrym i szlachetnym człowiekiem.

Sam się prosiłeś, geniuszu!

Data: 2012-07-11 10:43:11
Autor: Chiron
Konwencja
Nie będzie źle:

http://www.youtube.com/watch?v=6nDPmPSIMGM&feature=g-all-lik

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-13 20:09:26
Autor: pluton
Konwencja

http://www.naszdziennik.pl/wp/3592,apel-polskiej-federacji-ruchow-obrony-zycia.html

Cus ujowo bronia tego zycia, skoro rodzi sie nas coraz mniej.

Nullification

Konwencja