Konwersja XC -> mieszczuch, parę pytań

Data: 2010-01-31 03:43:36
Autor: rzymo
Konwersja XC -> mieszczuch, parę pytań
Mam jeszcze jeden dylemat do rozwiązania, myślę o szerokości piasty
(oznaczanej jako OLD/OLN) - rama aluminiowa, rozstaw haków 135mm, więc
teoretycznie powinienem szukać odpowiadającej temu piasty, ale :)
wziąłem koło z kasetą 9-tką, włożyłem do ramy, zamontowałem korbę i tu
lekkie zaskoczenie - łańcuch jest w linii prostej dla blatu i koronki
środkowej (mało tego - w razie potrzeb mogę jeszcze kawałek przysunąć
korbę do ramy). W związku z tym moje pytanie, czy nie lepsza byłaby
piasta o mniejszym OLD, np. 120mm, którą to dużo łatwiej znaleźć?
(brakujące 15mm można wyrównać dodatkowymi tulejkami/nakrętkami)

Konwersja XC -> mieszczuch, parę pytań