Konwersja halogenów do HID

Data: 2010-11-22 17:13:09
Autor: Myjk
Konwersja halogenów do HID
Pszemol napisal:

Zastanawiam się nad taką zmianą w mojej Hondzie,
ale obawiam się, że efekt może być kiepski..

Nie no, nie krępuj się, montuj do hądy. Będzie git!

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-22 11:35:32
Autor: Pszemol
Konwersja halogenów do HID
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:xn0h1xs4l0000001_myjk_news.onet.pl...
Pszemol napisal:

Zastanawiam się nad taką zmianą w mojej Hondzie,
ale obawiam się, że efekt może być kiepski..

Nie no, nie krępuj się, montuj do hądy. Będzie git!

Dużo wniosłeś do dyskusji...
Musisz być bardzo z siebie dumny teraz, nie?

Data: 2010-11-23 07:42:34
Autor: Myjk
Konwersja halogenów do HID
2010-11-22 18:35:32 Pszemol

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message
> Nie no, nie krępuj się, montuj do hądy. Będzie git!
Dużo wniosłeś do dyskusji...

Nie widzę tu żadnej dyskusji -- jedynie trolla, co chce innym uprzykrzyć życie na drodze.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-23 09:18:36
Autor: Pszemol
Konwersja halogenów do HID
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:icfr9a$e6h$1news.onet.pl...
2010-11-22 18:35:32 Pszemol

> [...]
Dużo wniosłeś do dyskusji...

Nie widzę tu żadnej dyskusji -- jedynie trolla,
co chce innym uprzykrzyć życie na drodze.

Swoim trollowaniem nie odstraszysz mnie od mojej decyzji :-P

Data: 2010-11-24 07:30:30
Autor: Myjk
Konwersja halogenów do HID
2010-11-23 16:18:36 Pszemol

Swoim trollowaniem nie odstraszysz mnie od mojej decyzji :-P

To już nie mój problem, że będziesz także na drodze traktowany jako troll.

--
Pozdor Myjk

Konwersja halogenów do HID