Konwersja halogenów do HID

Data: 2010-11-22 17:50:57
Autor: to
Konwersja halogenów do HID
begin Pszemol
Ktoś używał takich tanich zestawów do konwersji za 100zł?

Założyłem taki w mojej ekologicznej Toyocie Prius. Działa doskonale, nawet kierowcy z przeciwka migają do mnie długimi z sympatią. Po za tym takie światła zużywają mniej energii co sprzyja obniżeniu emisji zabójczego dwutlenku węgla. --
ignorance is bliss

Data: 2010-11-22 13:17:59
Autor: Pszemol
Konwersja halogenów do HID
"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4ceaad81$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po czym odgadujesz, że mrugają z sympatią? :-)
Gdzie tym Priusem pomykasz w Europie?

Po za tym takie światła zużywają mniej energii co sprzyja
obniżeniu emisji zabójczego dwutlenku węgla.

Tu akurat nie mijasz się z prawdą - żarniki jakie widziałem
34W mają zastępować halogeny 55W. Pytanie tylko jaką
sprawność ma ten zasilacz elektroniczny... Niech ma te 70%
i już mamy prawie 50W poboru całego zestawu: żarnik+zasilacz.
A więcej pewnie mieć nie będzie tej sprawności...

Data: 2010-11-22 19:41:40
Autor: to
Konwersja halogenów do HID
begin Pszemol
Po czym odgadujesz, że mrugają z sympatią? :-) Gdzie tym Priusem
pomykasz w Europie?

Jednocześnie robią jakieś dziwne miny, a niektórzy nawet mi machają!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-22 20:44:47
Autor: Lewis
Konwersja halogenów do HID
W dniu 2010-11-22 20:41, to pisze:
begin Pszemol

Po czym odgadujesz, że mrugają z sympatią? :-) Gdzie tym Priusem
pomykasz w Europie?

Jednocześnie robią jakieś dziwne miny, a niektórzy nawet mi machają!

Åšrodkowym palcem? ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-22 22:29:07
Autor: Arbiter
Konwersja halogenów do HID

U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:icdqav.3vc.0poczta.onet.pl...

Tu akurat nie mijasz siê z prawd± - ¿arniki jakie widzia³em
34W maj± zastêpowaæ halogeny 55W. Pytanie tylko jak±
sprawno¶æ ma ten zasilacz elektroniczny... Niech ma te 70%
i ju¿ mamy prawie 50W poboru ca³ego zestawu: ¿arnik+zasilacz.

tu masz odp.
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/12497.jaki.prad.pobiera.xenon

Data: 2010-11-22 20:07:15
Autor: Pszemol
Konwersja halogenów do HID
"Arbiter" <niema@hotmail.com> wrote in message news:icenb4$19b4$2newsread1.aster.pl...
[...]

O... to by siê zgadza³o, choæ nie ufa³bym takiemu miernikowi
za bardzo przy pomiarze pr±du w takiej sytuacji - ten zasilacz
jest z pewno¶ci± impulsowy i miernik sobie z du¿± czêstotliwo¶ci±
impulsów pr±du na pewno nie radzi sobie zbyt dobrze.

Swoj± drog± napiêcie w instalacji samochodowej nie jest 12V
gdy silnik pracuje. Jest napewno powy¿ej 13, a nawet 13.5V,
mo¿e nawet wiêcej. A wiêc zaniedbuj±c efekty zwi±zane z "AC"
mamy 13.5V x 3.58A = 48.33 W pobierane z instalacji :-)

Data: 2010-11-23 17:43:23
Autor: Arbiter
Konwersja halogenów do HID

U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iceihj.dk4.0poczta.onet.pl...

[...]

to nie by³a instalacja samochodowa na pracuj±cym silniku.
Pomiar by³ z ma³ego akumulatora 5,6Ah co zreszta widac na obrazku
Je¶li napiêcie wzro¶nie, prawdopodobnie pr±d spadnie (bo jak s±dzê xenon pobiera sta³± moc)

Data: 2010-11-22 21:45:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Konwersja halogenów do HID
W dniu 2010-11-22 18:54, Lewis pisze:
[...]

Może nie czuję ironii, więc zapytam: jest za co?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-22 21:53:24
Autor: Lewis
Konwersja halogenów do HID
[...]

Czytałeś co "to" wyprawia od kilku dni? ;)

Data: 2010-11-22 21:58:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Konwersja halogenów do HID
W dniu 2010-11-22 21:53, Lewis pisze:
[...]

Tylko tyle, co mi go ktoś wyciągnie. I to tylko po procentach, bo często na trzeźwo nie dzierżę.

Data: 2010-11-22 22:44:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Konwersja halogenów do HID
Hello Lewis,

[...]

Podziwiam Ciê...
Mo¿e nie czujê ironii, wiêc zapytam: jest za co?
Czyta³e¶ co "to" wyprawia od kilku dni? ;)

I co w tym jest warte podziwu? Nudny, powtarzany w nieskoñczono¶æ ten
sam dowcip? Ile¿ mo¿na?

--
Best regards,

Data: 2010-11-22 22:44:47
Autor: Lewis
Konwersja halogenów do HID
Hello Lewis,

[...]

Podziwiam CiÄ™...
Może nie czuję ironii, więc zapytam: jest za co?
Czytałeś co "to" wyprawia od kilku dni? ;)

I co w tym jest warte podziwu? Nudny, powtarzany w nieskończoność ten
sam dowcip? Ileż można?

Wytrwałość w robieniu z siebie tego kogo robi...

Data: 2010-11-23 13:24:24
Autor: to
Konwersja halogenów do HID
begin RoMan Mandziejewicz
I co w tym jest warte podziwu? Nudny, powtarzany w nieskończoność ten
sam dowcip?

A mimo to wciąż działa. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-24 21:39:44
Autor: jerzu
Konwersja halogenów do HID
On Mon, 22 Nov 2010 21:53:24 +0100, Lewis
<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

Czyta³e¶ co "to" wyprawia od kilku dni? ;)

Od kilku dni?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-29 17:01:33
Autor: Lewis
Konwersja halogenów do HID
W dniu 2010-11-24 21:39, jerzu pisze:
On Mon, 22 Nov 2010 21:53:24 +0100, Lewis
<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>  wrote:

Czytałeś co "to" wyprawia od kilku dni? ;)

Od kilku dni?

A to już dłużej tak? Wcześniej nie rzucało mi się w oczy...

Data: 2010-11-29 17:23:56
Autor: to
Konwersja halogenów do HID
begin Lewis
A to już dłużej tak? Wcześniej nie rzucało mi się w oczy...

Jerzu ma jakieÅ› zwidy. ;-)

--
ignorance is bliss

Konwersja halogenów do HID