Konwersja halogenów do HID

Data: 2010-11-22 21:50:36
Autor: Agent
Konwersja halogenów do HID

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:icditp.bvo.0poczta.onet.pl...
Czy ktoś bawił się w konwersję lamp halogenowych, np HB4
na lampy HID z użyciem standardowych reflektorów i kloszy?

Chodzi mi o zmianę samych żarówek na żarniki HID, bez
zmiany optyki, bez dodawania soczewek itp... W zestawie
oprócz dwu żarników pasujących do klosza HB4/9006 mam
dwa elektroniczne zasilacze z wtyczkami pasującymi w kable
samochodowe biegnące normalnie do żarówek halogenowych.
Zestaw jest samowystarczalny i nie wymaga ingerencji w
wiązki samochodowe...

Zastanawiam się nad taką zmianą w mojej Hondzie, ale
obawiam się, że efekt może być kiepski... Obawiam się po
pierwsze złego ogniskowania przez standardowy reflektor.
A po drugie efektów związanych z produkcją światła UV
przez taki żarnik, który może zniszczyć sam klosz lampy...

Ktoś używał takich tanich zestawów do konwersji za 100zł?

Ja bym tego nie robił zwłaszcza do reflektorów nie soczewkowych? Jaka to Honda? Może dostępne są chociaż po lifcie reflektory halogenowe do niej?

Data: 2010-11-22 20:24:57
Autor: Pszemol
Konwersja halogenów do HID
"Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> wrote in message news:icel2p$8ac$1news.onet.pl...
Ja bym tego nie robił zwłaszcza do reflektorów nie soczewkowych?
Jaka to Honda?

To jest amerykański 2004 Accord dwudrzwiowy, tzw "Coupe".
Nie mylić z europejską Hondą Accord, która sprzedaje się
w USA jako Acura TSX. Zupełnie inny samochód.

Może dostępne są chociaż po lifcie reflektory halogenowe do niej?

Nie rozumiem tej propozycji... Ja już mam reflektory halogenowe...

Konwersja halogenów do HID