Konwersja halogenów do HID

Data: 2010-11-23 00:36:26
Autor: Adam Adamaszek
Konwersja halogenów do HID
On 22 Lis, 18:06, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Czy ktoś bawił się w konwersję lamp halogenowych, np HB4
na lampy HID z użyciem standardowych reflektorów i kloszy?

Chodzi mi o zmianę samych żarówek na żarniki HID, bez
zmiany optyki, bez dodawania soczewek itp... W zestawie
oprócz dwu żarników pasujących do klosza HB4/9006 mam
dwa elektroniczne zasilacze z wtyczkami pasującymi w kable
samochodowe biegnące normalnie do żarówek halogenowych.
Zestaw jest samowystarczalny i nie wymaga ingerencji w
wiązki samochodowe...

Zastanawiam się nad taką zmianą w mojej Hondzie, ale
obawiam się, że efekt może być kiepski... Obawiam się po
pierwsze złego ogniskowania przez standardowy reflektor.
A po drugie efektów związanych z produkcją światła UV
przez taki żarnik, który może zniszczyć sam klosz lampy...

Ktoś używał takich tanich zestawów do konwersji za 100zł?

Daruj sobie, zeby nie oslepiac, bedziesz musial je nisko ustawic i nic
nie bedziesz widzial.

Kup sobie:

http://www.theretrofitsource.com/product_info.php?cPath=24&products_id=237

rozklej reflektor, wkrec ta soczewke (Plug&Play), zamontuj osprzet,
wyreguluj i bedziesz mial quasi-legalne, nie oslepiajace, a doskonale
oswietlajace droge reflektory ksenonowe. Kto wie, czy nie
efektywniejsze, niz w TSXie.

pozdr
AA

Data: 2010-11-23 09:49:33
Autor: Pszemol
Konwersja halogenów do HID
"Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> wrote in message news:71343c3d-946e-4a97-a59c-1b6bd4e7efb8a30g2000vbt.googlegroups.com...
Daruj sobie, zeby nie oslepiac, bedziesz musial je nisko
ustawic i nic nie bedziesz widzial.

Nie rozumiem tych ostrzeżeń...
No chyba że ktoś błędnie myśli że 9006/HB4 to żarówka podwójna...

[...]

Rozklej reflektor?? :-) Brzmi to ryzykownie... :-)
Zresztą $300 to sporo kasy na zabawkę... Ale pomyślę jak
rozwiązanie za $40 nie będzie działać zadowalająco...

Data: 2010-11-23 08:05:48
Autor: Adam Adamaszek
Konwersja halogenów do HID
On 23 Lis, 16:49, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> [...]

Zresztą $300 to sporo kasy na zabawkę... Ale pomyślę jak
rozwiązanie za $40 nie będzie działać zadowalająco...

Poczytaj sobie hidplanet.com/forums - maja przystepny guide pt.
'Dlaczego za "HIDy" powinno sie nabijac na pal' ;)

pozdr
AA

Konwersja halogenów do HID