Konwerter (LNB) przejściówka z 60 mm na 40 mm

Data: 2010-01-07 00:26:44
Autor: Jacek
Konwerter (LNB) przejściówka z 60 mm na 40 mm
Witam,

Są jeszcze dostępne tuleje-przejściówki pozwalające na montaż konwertera o
średnicy 40 mm w mocowaniu na konwerter o średnicy 60 mm? Jeśli tak to proszę o jakieś info, gdzie to można kupić, albo z czego zrobić...

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2010-01-07 07:36:47
Autor: pawell32
  Jacek pisze:
[...]

czasem się zdarza, po niedawnym montażu jedna została mi w kieszeni.
powiedz ile potrzebujesz?

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-07 11:26:10
Autor: Jacek
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):
czasem się zdarza, po niedawnym montażu jedna została mi w kieszeni.
powiedz ile potrzebujesz?

Jedną. Robię niskobudżetowy upgrade analoga z 1989 roku, niski budżet nie
przewiduje wymiany całej anteny. Stary konwerter ma średnicę 60 mm, a nowy 40
mm. Mógłbym próbować dobrać inne mocowanie, ale pomyślałem, że prostszą opcją
będzie właśnie jakaś taka tuleja.
Ile za przejściówkę życzysz i gdzie przelać kwotę, jeśli oczywiście chcesz się
jej pozbyć w ten sposób?

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2010-01-07 12:59:53
Autor: pawell32
  Jacek pisze:
[...]

sprawdzę kieszenie, jak ją mam nadal to Ci wyśle w kopercie
na wskazany adres (wyślij mi na priv). za przejściówkę nic nie chce, jest mi potrzebna, zapłacisz tylko za kopertę i przesyłkę.

Data: 2010-01-07 14:50:45
Autor: Big Jack
Konwerter (LNB) przejściówka z 60 mm na 40 mm
W wiadomości
*pawell32* napisał(-a):

za przejściówkę nic nie chce,
jest mi potrzebna, zapłacisz tylko za kopertę i przesyłkę.

A po co Jackowi koperta? ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-01-08 11:28:52
Autor:
*pawell32* napisał(-a):

> za przejściówkę nic nie chce,
> jest mi potrzebna, zapłacisz tylko za kopertę i przesyłkę.

A po co Jackowi koperta? ;)

Nie czepiajmy się drobiazgów. ;)

Panu Pawłowi bardzo dziękuję za pomoc! Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2010-01-08 12:48:57
Autor: Big Jack
*Użytkownik* napisał(-a):

Nie czepiajmy się drobiazgów. ;)

Panu Pawłowi bardzo dziękuję za pomoc!

Naturlanie, ale czasem z takich drozbiazgów wychodzą zabawne sytuacje. Ktoś kiedyś pisząc na grupę i nie używając przy tym pl-literek napisał o jakimś markecie, że nie robią mu w nim laski ;)

Data: 2010-01-11 19:56:26
Autor: zeeltom
Konwerter (LNB) przejściówka z 60 mm na 40 mm
albo z czego zrobić...

Owiń grubą izolacją.

Konwerter (LNB) przejściówka z 60 mm na 40 mm