Konwerter na filtry King 52mm ?

Data: 2009-12-29 12:51:11
Autor: Rom
Konwerter na filtry King 52mm ?
Witam
Czy da się skonwertować filtry King 52mmm
tak aby dały się zakręcić na obiektyw EFS do Canona 450D ?

Mam stare filtry w super stani i nowy nabytek - lustrzankę
no i zastanawiam się co z tym zrobić ?

Data: 2009-12-31 23:06:35
Autor: piotruso
Rom pisze:
[...]

Witaj.
Z tego co się orientuję obiektyw wymieniony przez ciebie ma przednią soczewkę 58mm. Więc musiałbyś założyć mniejszy filtr na większy obiektyw co może ale nie musi skutkować winietowaniem.

http://www.foto-akcesoria.com.pl/sklep/
Redukcji interesujących Ciebie nie ma na tej stronie ale specjaliści w tym sklepie dorobią je na życzenie. Tylko zastanowiłbym się czy to jest opłacalny zakup: filtry te nie są pierwszej jakości a i te kłopoty z winietowaniem. Może nie potrzebujesz aż tak bardzo filtrów? Może sprzedaj te co masz i kup jeden najbardziej potrzebny ale lepszy jakościowo? A może zainteresuj się systemem Cokina?
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-12-31 23:09:36
Autor: KZ

Użytkownik "Rom" <o2o2dousucia@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhcqfc$ct3$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Nie ma to żadnego sensu bo EF-S (zakładam że 18-50) ma większy rozmiar gwintu. Poza tym filtry King są takiej jakości że spokojnie możesz wywalić do fajansu i kupić nowe...

KZ

Konwerter na filtry King 52mm ?