Koordynator d/s EURO 2012 Michał Listkiewicz z zarzutami

Data: 2009-11-19 14:04:11
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Koordynator d/s EURO 2012 Michał Listkiewicz z zarzutami
"Prokuratura postawiła zarzut niegospodarności Michałowi Listkiewiczowi - byłemu prezesowi Polskiego Związku Piłki Nożnej. Grozi mu 8 lat więzienia. - Jestem całkowicie niewinny - uważa tymczasem sam oskarżony."
http://www.sport.pl/pilka/1,95644,7270267.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-11-19 19:48:22
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:he3gdh$5fj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No wreszcie, jeszcze tylko Piechniczek, Kręcina, Engel, itd... i może zacznie dziać się coś pozytywnego w naszej (s)kopanej.

Pozdrawiam
p.

Koordynator d/s EURO 2012 Michał Listkiewicz z zarzutami