Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.

Data: 2015-10-20 19:12:26
Autor: Mark Woydak
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:n05arg$g4m$1speranza.aioe.org...
W dniu 20.10.2015 o 09:07, Mark Woydak pisze:
Oglądałem część debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz
rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy, durnowate obietnice, brak
podstawowej wiedzy o rządzeniu państwem. Wniosek prosty: prezes wystawił
Szydło na odstrzał.

Mark Woydak

Po prostu wierna miłość do POsrańców i nienawiść do kraju uniemożliwiła ci dostrzeżenie prawdy, nie jestem zwolennikiem PiSuarów,

/.../

Nie pieprz komuchu! Polska to mój kraj a nie tylko twój ty popierdoleńcu!

Mark Woydak

Data: 2015-10-20 23:13:41
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 19:12, Mark Woydak pisze:

[...]

To dlaczego wspierasz podatkami Włoską gospodarkę, skoro od 8 lat mamy według ciebie najwspanialszy rząd jaki się nam kiedy kolwiek trafił i najlepsze rządy? Dlaczego od lat masz w dupie ten kraj i narzekasz że musiałeś uciekać bo rząd rozkradł wszystko i zabrał ci pracę, jednocześnie wspierasz tych którzy cię do tej ucieczki zmusili dając ci do wyboru bezrobocie i prace za głodowe stawki albo wypad z kraju, przecież za czasów POsrańców zesłano cię na wygnanie? Czy po prostu w chorej zemście że musiałeś jechać w upodlającą niewolę źle życzysz temu krajowi i chcesz aby te złe rządy trwały dalej ponieważ ze swojego przykładu dobrze zdajesz sobie sprawę jakie one są szkodliwe dla naszego kraju? Jeżeli jesteś przekonany że to dobry rząd to dlaczego nie pracujesz tu i go nie wspierasz? Jak pracujesz dla Włocha to wpierdalaj się tam gdzie poszła twoja kasa z podatków jak mają ją dzielić, a odpierdol się od naszego kraju, Polska to nie twój kraj, tu nie ma w budżecie ani jednego twojego grosza abyś mógł decydować kto i na co go wyda, po prostu odpierdol się od nas, zacznij sobie pisać książeczki jak ci tu było źle i musiałeś uciekać do wspaniałych Włoch, może włoscy faszyści to docenią i pozwolą ci zamienić przyczepę pracowniczą na coś bardziej humanitarnego. Swoją droga poznałem podobnych tobie polaków za granicą, przez 10 lat pracowali u fryca mieszkając w 3 w maluchu którym wyjechali przed 10 laty, może przepracowali kolejne jeszcze 10 lub 15 lat tego nie wiem, ale oni uważali, że są szczęściarzami że pracują w bogatym kraju, tyko kto w Polsce mieszka maluchu, nawet jadąc na biwak ma się większy namiot, szwaby patrząc na takich idiotów mogli rzeczywiście w naszym kraju widzieć obraz nędzy i rozpaczy, jeżeli ktoś jest gotów tak żyć aby pracować dla szwaba, to jak musi być u nas źle, jaki musi być komfort polskich blokowisk dzisiejszych apartamentów że życie w maluchu u fryca jest luksusem i praca dla niego za głodowe stawki. Jesteście po prostu idiotami, ktoś wam nasrał do łba że jak będziecie zapierdalać kolejne dziesięć lat to może czegoś tam się dorobicie, nie dość że gnoicie rynek pracy zaniżając stawki to jeszcze rządzący tymi krajami robią z was nieprawdziwe relikty nędzy, jaki szwab lub Włoch widząc was ośmieli się protestować protestować jak widzi was gotowych zrobić laskę za zgodę na spanie w parku, widząc że są kraje o tak wielkiej nędzy, nawet szwaby nie byli w stanie zrozumieć że człowiek może być tak głupi i gotów na takie poniżenie mimo że nie musiał tego robić, to że tam jesteś to raczej chore, i nie jesteś Polakiem bo to tylko obelga dla naszego kraju że masz polski dowód.

Data: 2015-10-21 07:14:38
Autor: stevep
Kopacz wiedzia³a co mówi, Szyd³o pieprzy³a bez sensu.

U¿ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 20.10.2015 o 09:07, Mark Woydak pisze:
Ogl±da³em czê¶æ debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz
rzeczowa, konkretna, Szyd³o - frazesy, durnowate obietnice, brak
podstawowej wiedzy o rz±dzeniu pañstwem. Wniosek prosty: prezes  wystawi³
Szyd³o na odstrza³.

Mark Woydak

Po prostu wierna mi³o¶æ do POsrañców i nienawi¶æ do kraju
uniemo¿liwi³a ci dostrze¿enie prawdy, nie jestem zwolennikiem PiSuarów,

/.../

Nie pieprz komuchu! Polska to mój kraj a nie tylko twój ty  popierdoleñcu!

Mark Woydak

--
To dlaczego wspierasz podatkami W³osk± gospodarkê, skoro od 8 lat mamy  wed³ug ciebie najwspanialszy rz±d jaki siê nam kiedy kolwiek trafi³ i  najlepsze rz±dy? Dlaczego od lat masz w dupie ten kraj i narzekasz ¿e  musia³e¶ uciekaæ bo rz±d rozkrad³ wszystko i zabra³ ci pracê,  jednocze¶nie wspierasz tych którzy ciê do tej ucieczki zmusili daj±c ci  do wyboru bezrobocie i prace za g³odowe stawki albo wypad z kraju,  przecie¿ za czasów POsrañców zes³ano ciê na wygnanie? Czy po prostu w  chorej zem¶cie ¿e musia³e¶ jechaæ w upodlaj±c± niewolê ¼le ¿yczysz temu  krajowi i chcesz aby te z³e rz±dy trwa³y dalej poniewa¿ ze swojego  przyk³adu dobrze zdajesz sobie sprawê jakie one s± szkodliwe dla naszego  kraju? Je¿eli jeste¶ przekonany ¿e to dobry rz±d to dlaczego nie  pracujesz tu i go nie wspierasz? Jak pracujesz dla W³ocha to wpierdalaj  siê tam gdzie posz³a twoja kasa z podatków jak maj± j± dzieliæ, a  odpierdol siê od naszego kraju, Polska to nie twój kraj, tu nie ma w  bud¿ecie ani jednego twojego grosza aby¶ móg³ decydowaæ kto i na co go  wyda, po prostu odpierdol siê od nas, zacznij sobie pisaæ ksi±¿eczki jak  ci tu by³o ¼le i musia³e¶ uciekaæ do wspania³ych W³och, mo¿e w³oscy  faszy¶ci to doceni± i pozwol± ci zamieniæ przyczepê pracownicz± na co¶  bardziej humanitarnego. Swoj± droga pozna³em podobnych tobie polaków za  granic±, przez 10 lat pracowali u fryca mieszkaj±c w 3 w maluchu którym  wyjechali przed 10 laty, mo¿e przepracowali kolejne jeszcze 10 lub 15  lat tego nie wiem, ale oni uwa¿ali, ¿e s± szczê¶ciarzami ¿e pracuj± w  bogatym kraju, tyko kto w Polsce mieszka maluchu, nawet jad±c na biwak  ma siê wiêkszy namiot, szwaby patrz±c na takich idiotów mogli  rzeczywi¶cie w naszym kraju widzieæ obraz nêdzy i rozpaczy, je¿eli kto¶  jest gotów tak ¿yæ aby pracowaæ dla szwaba, to jak musi byæ u nas ¼le,  jaki musi byæ komfort polskich blokowisk dzisiejszych apartamentów ¿e  ¿ycie w maluchu u fryca jest luksusem i praca dla niego za g³odowe  stawki. Jeste¶cie po prostu idiotami, kto¶ wam nasra³ do ³ba ¿e jak  bêdziecie zapierdalaæ kolejne dziesiêæ lat to mo¿e czego¶ tam siê  dorobicie, nie do¶æ ¿e gnoicie rynek pracy zani¿aj±c stawki to jeszcze  rz±dz±cy tymi krajami robi± z was nieprawdziwe relikty nêdzy, jaki szwab  lub W³och widz±c was o¶mieli siê protestowaæ protestowaæ jak widzi was  gotowych zrobiæ laskê za zgodê na spanie w parku, widz±c ¿e s± kraje o  tak wielkiej nêdzy, nawet szwaby nie byli w stanie zrozumieæ ¿e cz³owiek  mo¿e byæ tak g³upi i gotów na takie poni¿enie mimo ¿e nie musia³ tego  robiæ, to ¿e tam jeste¶ to raczej chore, i nie jeste¶ Polakiem bo to  tylko obelga dla naszego kraju ¿e masz polski dowód.

Spadaj fanatyczny debilu.

--
stevep
-- -- -

Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.