Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.

Data: 2015-10-20 09:07:58
Autor: Mark Woydak
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
Ogl±dałem czę¶ć debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy, durnowate obietnice, brak podstawowej wiedzy o rz±dzeniu państwem. Wniosek prosty: prezes wystawił Szydło na odstrzał.

Mark Woydak

Data: 2015-10-20 06:19:46
Autor: szklanynocnik
użytkownik Mark Woydak napisał:
Ogl±dałem czę¶ć debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy, durnowate obietnice, brak podstawowej wiedzy o rz±dzeniu państwem.

Po owocach ich poznacie. Ja tam wcale nie mam nic
przeciwko głosowaniu przez zainteresowanych na PO,
jest 10% społeczeństwa które na tym skorzystało
i jest zainteresowane kontynuacj± rz±dów w tej formie.

Jednak dla 50% ludzi nie zmieniło się nic, a reszta
zwyczajnie zubożała.

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/06/stadiony-jerzy-wasiukiewicz.jpg

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/32357/infografika.jpeg

http://lh3.ggpht.com/-UhjcSGuME9Q/UgCqCj00_nI/AAAAAAAAWXU/-0ZlMA9pPnU/image_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800

Data: 2015-10-20 16:38:47
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 15:19 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

[...]

A jak wygra PiS to ile miliardów łaskawie da ci prezio?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 07:41:34
Autor: bronek.tallar
użytkownik stevep napisał:

A jak wygra PiS to ile miliardów łaskawie da ci prezio?

Zadowolę się sama koniunktur±, na nic nie liczę.
Prace mam, wiec nie narzekam.

Taka jaka była za pis:
http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201505/1432063554_pl6ac7_600.jpg

Data: 2015-10-20 19:13:19
Autor: Mark Woydak
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e97c9f5e-13f1-4977-b443-26ef30b50d38googlegroups.com...
[...]

Nie martw się, od listopada każdy dostanie po 500 zł.

Mark Woydak

Data: 2015-10-20 21:36:30
Autor: andal
On Tue, 20 Oct 2015 19:13:19 +0200, Mark Woydak wrote:

Po owocach ich poznacie. Ja tam wcale nie mam nic przeciwko głosowaniu
przez zainteresowanych na PO,
jest 10% społeczeństwa które na tym skorzystało i jest zainteresowane
kontynuacjÄ… rzÄ…dĂłw w tej formie.

strzyzenie pejsow stanialo ?

Data: 2015-10-21 07:15:33
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 23:36 andal <andal@andal.com> pisze:

[...]

I już ostrzygłe¶?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 13:08:08
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 09:08:07 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
Ogl±dałem czę¶ć debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy,
a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

Data: 2015-10-20 22:16:41
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:08, Marek pisze:
[...]

a nie Zandberga ?:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-20 13:24:28
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:16:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

a nie Zandberga ?:)))

Co kto lubi...

Data: 2015-10-20 22:27:15
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:24, Marek pisze:

a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

a nie Zandberga ?:)))

Co kto lubi...

czyli ty lubisz komunistki:)))

Data: 2015-10-20 13:30:24
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:27:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Co kto lubi...

czyli ty lubisz komunistki:)))

Dekolty.

Data: 2015-10-20 13:34:50
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:30:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> Dekolty.

Zastanawialem sie , czy pokazywanie tylko lewego cycka mialo zwiazek z jej przekonaniami politycznymi, czy wyborem kiepskiego krawca ?

Data: 2015-10-20 22:36:18
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:34, Marek pisze:
Zastanawialem sie , czy pokazywanie tylko lewego cycka mialo zwiazek z jej przekonaniami politycznymi, czy wyborem kiepskiego krawca ?

czyli ty wolisz forme od tresci, typowe dla lemmingozy:)))

Data: 2015-10-20 13:46:20
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:36:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

czyli ty wolisz forme od tresci, typowe dla lemmingozy:)))

A gdzie widziales jakas tresc ?
Moim zdaniem, najwieksze wrazenie zrobil Kukiz tym, ze zaprotestowal przeciwko zadawaniu kretynskich pytan.

Data: 2015-10-20 22:52:48
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:46, Marek pisze:
A gdzie widziales jakas tresc ?
Moim zdaniem, najwieksze wrazenie zrobil Kukiz tym, ze zaprotestowal przeciwko zadawaniu kretynskich pytan.

cookies zawsze gardził politykami i ... slusznie:)

jako student politologii wie o co chozzzi

co do tresci to trudno znalezc sensowna tresc w minutowych wypowiedziach i ostatniego 45 sekundowego resumee:)

liczyl sie dekolt, a nie tresc:)

Data: 2015-10-20 23:38:29
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 22:52, u2 pisze:
[...]

Rzeczywiście jakby obiecała że da jeszcze dotknąć za pozytywny głos to kto wie głos by miała, to chyba byłby chyba najlepszy zysk dla przeciętnego obywatela preferującego kobiety jaki mógł by wyniknąć z tej farsy wyborczej, w tym przypadku Miller umie dobrać kandydatki. Wyobraźcie sobie dekolty tych pań z boku, które raczej kończą się na wysokości kolan, chyba trzeba skończyć z tą żenadą wyborczą i zacząć głosować fiutem, w rzeczywistości w Państwie nic się nie zmieni bo i tak już dawno rządzą tu frycki i Bruksela, ale chociaż będzie miłe wrażenie że ma się dobre poczucie gustu.

Data: 2015-10-20 23:44:09
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 23:38, Lord Donald pisze:
[...]
ĹĽe ma siÄ™ dobre poczucie gustu.

wypowiadala sie skladniej od Ogorek i oprocz jedenej wypowiedzi zmisescila sie w tym smiesznym czasie:)

ale wlasnie ogladam Polszmat i tam zydoskie politruki stawiaja na Zandberga, w sumie sie nie dziwie, zyd zyda zawsze pozna i bedzie forowac, nawet kosztem zydowki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-21 00:03:12
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 23:44, u2 pisze:
[...]

W naszej polityce i tak jesteśmy pod władzą Frycków z Brukseli, tak naprawdę nie ma znaczenia co tak naprawdę nasz premier mówi, i podobnie u kobiety, nikt ich nie potrzebuje aby z nimi rozmawiać, a więc jak chodzi o wygląd Ogórkowa w tej konkurencji wypadała lepiej, chociaż trudno powiedzieć taka harcereczka także niezłe pobudza wyobraźnię, skoda że nie ma szansy w tych wyborach bo było by miło głosować.

Data: 2015-10-21 15:34:45
Autor: Mark Woydak

Data: 2015-10-21 07:29:03
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 22:46 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

A gdzie widziales jakas tresc ?
Moim zdaniem, najwieksze wrazenie zrobil Kukiz tym, ze zaprotestowal  przeciwko zadawaniu kretynskich pytan.

Większego kretyna niż Kukiz tam niewidziałe¶?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 09:32:51
Autor: z
W dniu 2015-10-20 o 22:36, u2 pisze:
czyli ty wolisz forme od tresci, typowe dla lemmingozy:)))

Tre¶ci tam nie było. Już ten drugi lewak gadał m±drze i konsekwentnie.
Nie zgadzam się z takimi pogl±dami ale jak już w sejmie musi być lewica (co wcale nie jest w polskim państwie takie oczywiste. S± socjolodzy którzy twierdz± że lewica się wciska na siłę i nikomu tu nie jest potrzebna) to wolałbym Razem.

PS. Dekolt? A faktycznie widziałem jak szła to miała. Trochę się dziwiłem że do debaty :-)

Data: 2015-10-21 14:13:11
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 09:32 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Z tyłu liceum, z przodu muzeum.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 22:32:23
Autor: u2
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 2015-10-20 o 22:30, Marek pisze:
czyli ty lubisz komunistki:)))

Dekolty.

taaa, ty wolisz komunistki:)))

Data: 2015-10-20 13:36:30
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:33:05 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Dekolty.

taaa, ty wolisz komunistki:)))

Ty wolisz zydowskich komunistow.

Data: 2015-10-20 22:37:48
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:36, Marek pisze:
Ty wolisz zydowskich komunistow.

nie, zadrwiłem z twoich upodobań do dekoltów komunistek:)))

Data: 2015-10-20 13:59:59
Autor: bronek.tallar
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
użytkownik u2 napisał:

czyli ty lubisz komunistki:)))
..

Ryjek jakby znany, trza chwile odczekać:
https://twitter.com/AdamskiAdam1/status/655352655204765696

I ciekawostka taka:
https://twitter.com/VimesPL/status/656449062506491906/photo/1

Data: 2015-10-20 23:02:35
Autor: u2
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 2015-10-20 o 22:59, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

czyli ty lubisz komunistki:)))
.

Ryjek jakby znany, trza chwile odczekać:
https://twitter.com/AdamskiAdam1/status/655352655204765696

nie lubię ćwierkania, wolę usenet:)

komunistka z rudych zrobila blond wlosy z ciemnymi pasemkami, tak czy siak falszywa:)

Data: 2015-10-21 15:34:57
Autor: Mark Woydak

W dniu 2015-10-20 o 22:59, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

czyli ty lubisz komunistki:)))
.

Data: 2015-10-20 23:43:01
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 22:27, u2 pisze:
W dniu 2015-10-20 o 22:24, Marek pisze:

a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

a nie Zandberga ?:)))

Co kto lubi...

czyli ty lubisz komunistki:)))

Oj posunęło by się taką harcereczkę aktywistkę w bereciku w czerwonej chusteczce, w mini i getrach pod kolana wykrzykująca z orgastycznym pląsie Viva la France.

Data: 2015-10-20 23:45:16
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 23:43, Lord Donald pisze:
Oj posunęło by się taką harcereczkę aktywistkę w bereciku w czerwonej
chusteczce, w mini i getrach pod kolana wykrzykujÄ…ca z orgastycznym
plÄ…sie Viva la France.

czyli ty juz tylko po francusku ?:)

Data: 2015-10-20 23:53:40
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 23:45, u2 pisze:
[...]

Nie, ale chujowo by brzmiało, bieri mienia, dawaj dawaj, zepsuło by klimat

Data: 2015-10-20 13:13:47
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 09:07 Mark Woydak <marekwoydak@forest.gmx.it> pisze:

[...]

Cyba tak, nie radziła sobie to on musi ratować.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 14:17:39
Autor: A. Filip
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu. [Gratulujmy Kopacz PO wygranych wyborach :-) ]
"Mark Woydak" <marekwoydak@forest.gmx.it> pisze:
Oglądałem część debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz
rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy, durnowate obietnice, brak
podstawowej wiedzy o rządzeniu państwem. Wniosek prosty: prezes
wystawił Szydło na odstrzał.

Mark Woydak

Co raportujÄ… usĹ‚uĹĽne sondaĹĽownie?  Ile procent _aktywnych_ wyborcĂłw nawrĂłciĹ‚o
się z Szydło na Kopacz? Ponad 3%? ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Bitemu psu tylko kij ukazać.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-10-20 19:14:56
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+wibhpbi25f-fak2@wp.eu...
[...]

Jesteś szczęśliwy?

Mark Woydak

Data: 2015-10-20 19:12:26
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:n05arg$g4m$1speranza.aioe.org...
W dniu 20.10.2015 o 09:07, Mark Woydak pisze:
Oglądałem część debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz
rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy, durnowate obietnice, brak
podstawowej wiedzy o rządzeniu państwem. Wniosek prosty: prezes wystawił
Szydło na odstrzał.

Mark Woydak

Po prostu wierna miłość do POsrańców i nienawiść do kraju uniemożliwiła ci dostrzeżenie prawdy, nie jestem zwolennikiem PiSuarów,

/.../

Nie pieprz komuchu! Polska to mój kraj a nie tylko twój ty popierdoleńcu!

Mark Woydak

Data: 2015-10-20 23:13:41
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 19:12, Mark Woydak pisze:

[...]

To dlaczego wspierasz podatkami Włoską gospodarkę, skoro od 8 lat mamy według ciebie najwspanialszy rząd jaki się nam kiedy kolwiek trafił i najlepsze rządy? Dlaczego od lat masz w dupie ten kraj i narzekasz że musiałeś uciekać bo rząd rozkradł wszystko i zabrał ci pracę, jednocześnie wspierasz tych którzy cię do tej ucieczki zmusili dając ci do wyboru bezrobocie i prace za głodowe stawki albo wypad z kraju, przecież za czasów POsrańców zesłano cię na wygnanie? Czy po prostu w chorej zemście że musiałeś jechać w upodlającą niewolę źle życzysz temu krajowi i chcesz aby te złe rządy trwały dalej ponieważ ze swojego przykładu dobrze zdajesz sobie sprawę jakie one są szkodliwe dla naszego kraju? Jeżeli jesteś przekonany że to dobry rząd to dlaczego nie pracujesz tu i go nie wspierasz? Jak pracujesz dla Włocha to wpierdalaj się tam gdzie poszła twoja kasa z podatków jak mają ją dzielić, a odpierdol się od naszego kraju, Polska to nie twój kraj, tu nie ma w budżecie ani jednego twojego grosza abyś mógł decydować kto i na co go wyda, po prostu odpierdol się od nas, zacznij sobie pisać książeczki jak ci tu było źle i musiałeś uciekać do wspaniałych Włoch, może włoscy faszyści to docenią i pozwolą ci zamienić przyczepę pracowniczą na coś bardziej humanitarnego. Swoją droga poznałem podobnych tobie polaków za granicą, przez 10 lat pracowali u fryca mieszkając w 3 w maluchu którym wyjechali przed 10 laty, może przepracowali kolejne jeszcze 10 lub 15 lat tego nie wiem, ale oni uważali, że są szczęściarzami że pracują w bogatym kraju, tyko kto w Polsce mieszka maluchu, nawet jadąc na biwak ma się większy namiot, szwaby patrząc na takich idiotów mogli rzeczywiście w naszym kraju widzieć obraz nędzy i rozpaczy, jeżeli ktoś jest gotów tak żyć aby pracować dla szwaba, to jak musi być u nas źle, jaki musi być komfort polskich blokowisk dzisiejszych apartamentów że życie w maluchu u fryca jest luksusem i praca dla niego za głodowe stawki. Jesteście po prostu idiotami, ktoś wam nasrał do łba że jak będziecie zapierdalać kolejne dziesięć lat to może czegoś tam się dorobicie, nie dość że gnoicie rynek pracy zaniżając stawki to jeszcze rządzący tymi krajami robią z was nieprawdziwe relikty nędzy, jaki szwab lub Włoch widząc was ośmieli się protestować protestować jak widzi was gotowych zrobić laskę za zgodę na spanie w parku, widząc że są kraje o tak wielkiej nędzy, nawet szwaby nie byli w stanie zrozumieć że człowiek może być tak głupi i gotów na takie poniżenie mimo że nie musiał tego robić, to że tam jesteś to raczej chore, i nie jesteś Polakiem bo to tylko obelga dla naszego kraju że masz polski dowód.

Data: 2015-10-21 07:14:38
Autor: stevep

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Po prostu wierna miło¶ć do POsrańców i nienawi¶ć do kraju
[...]

To dlaczego wspierasz podatkami Włosk± gospodarkę, skoro od 8 lat mamy  według ciebie najwspanialszy rz±d jaki się nam kiedy kolwiek trafił i  najlepsze rz±dy? Dlaczego od lat masz w dupie ten kraj i narzekasz że  musiałe¶ uciekać bo rz±d rozkradł wszystko i zabrał ci pracę,  jednocze¶nie wspierasz tych którzy cię do tej ucieczki zmusili daj±c ci  do wyboru bezrobocie i prace za głodowe stawki albo wypad z kraju,  przecież za czasów POsrańców zesłano cię na wygnanie? Czy po prostu w  chorej zem¶cie że musiałe¶ jechać w upodlaj±c± niewolę Ľle życzysz temu  krajowi i chcesz aby te złe rz±dy trwały dalej ponieważ ze swojego  przykładu dobrze zdajesz sobie sprawę jakie one s± szkodliwe dla naszego  kraju? Jeżeli jeste¶ przekonany że to dobry rz±d to dlaczego nie  pracujesz tu i go nie wspierasz? Jak pracujesz dla Włocha to wpierdalaj  się tam gdzie poszła twoja kasa z podatków jak maj± j± dzielić, a  odpierdol się od naszego kraju, Polska to nie twój kraj, tu nie ma w  budżecie ani jednego twojego grosza aby¶ mógł decydować kto i na co go  wyda, po prostu odpierdol się od nas, zacznij sobie pisać ksi±żeczki jak  ci tu było Ľle i musiałe¶ uciekać do wspaniałych Włoch, może włoscy  faszy¶ci to doceni± i pozwol± ci zamienić przyczepę pracownicz± na co¶  bardziej humanitarnego. Swoj± droga poznałem podobnych tobie polaków za  granic±, przez 10 lat pracowali u fryca mieszkaj±c w 3 w maluchu którym  wyjechali przed 10 laty, może przepracowali kolejne jeszcze 10 lub 15  lat tego nie wiem, ale oni uważali, że s± szczę¶ciarzami że pracuj± w  bogatym kraju, tyko kto w Polsce mieszka maluchu, nawet jad±c na biwak  ma się większy namiot, szwaby patrz±c na takich idiotów mogli  rzeczywi¶cie w naszym kraju widzieć obraz nędzy i rozpaczy, jeżeli kto¶  jest gotów tak żyć aby pracować dla szwaba, to jak musi być u nas Ľle,  jaki musi być komfort polskich blokowisk dzisiejszych apartamentów że  życie w maluchu u fryca jest luksusem i praca dla niego za głodowe  stawki. Jeste¶cie po prostu idiotami, kto¶ wam nasrał do łba że jak  będziecie zapierdalać kolejne dziesięć lat to może czego¶ tam się  dorobicie, nie do¶ć że gnoicie rynek pracy zaniżaj±c stawki to jeszcze  rz±dz±cy tymi krajami robi± z was nieprawdziwe relikty nędzy, jaki szwab  lub Włoch widz±c was o¶mieli się protestować protestować jak widzi was  gotowych zrobić laskę za zgodę na spanie w parku, widz±c że s± kraje o  tak wielkiej nędzy, nawet szwaby nie byli w stanie zrozumieć że człowiek  może być tak głupi i gotów na takie poniżenie mimo że nie musiał tego  robić, to że tam jeste¶ to raczej chore, i nie jeste¶ Polakiem bo to  tylko obelga dla naszego kraju że masz polski dowód.

Spadaj fanatyczny debilu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 20:00:16
Autor: z
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 2015-10-20 o 09:07, Mark Woydak pisze:
Szydło na odstrzał.

Debata była nudna. Tak mówi± wszyscy komentatorzy.
Ci również twierdz± że był remis 0:0.
Jak możesz nie wierzyć komentatorom z tvn? :)

Data: 2015-10-20 13:00:05
Autor: bronek.tallar
użytkownik z napisał:

Debata była nudna. Tak mówi± wszyscy komentatorzy.
Ci również twierdz± że był remis 0:0.
Jak możesz nie wierzyć komentatorom z tvn? :)

Ciastek i Korwin najbardziej wyrazi¶ci, aż się zagotowali:)
Kurwin miał jajca aby powiedzieć kto zdestabilizował muslimów
i spowodował ich napływ do UE, tak to stany zjednoczone
nasze przyjacioły:)

Nie było przedstawicieli
Kongres Nowej Prawicy
Komitet Wyborczy Wyborców Grzegorza Brauna "Szczę¶ć Boże!"
Samoobrona
Komitet Wyborczy Wyborców Zbigniewa Stonogi

Niby demos kratos zapewnia wszystkim czas antenowy, jednak
nie zapewnia:) Ot, standardy teoretycznego państwa:)

Data: 2015-10-20 22:02:25
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:00, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

sitwa trzyma się mocno koryta, operacja odrywania ryjow od koryta bedzie dluga i bolesna:)

Data: 2015-10-21 07:20:15
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 22:02 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Hmmm, a preziowi kiedy odetn± tyłek od stołka, na emeryturze, czy  wcze¶niej padnie na polu niesławy?
Swoj± drog± to spo¶ród trzech le¶nych dziadków Kaczyński, Miller i Korwin  najlepiej się trzyma ten ostatni, choć najstarszy,
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 23:25:18
Autor: Lord Donald
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 20.10.2015 o 22:00, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik z napisał:

Debata była nudna. Tak mówią wszyscy komentatorzy.
Ci również twierdzą że był remis 0:0.
Jak możesz nie wierzyć komentatorom z tvn? :)

Ciastek i Korwin najbardziej wyraziści, aż się zagotowali:)
[...]

Komitet Wyborczy Wyborców Grzegorza Brauna "Szczęść Boże!"
Samoobrona
Komitet Wyborczy WyborcĂłw Zbigniewa Stonogi

Niby demos kratos zapewnia wszystkim czas antenowy, jednak
nie zapewnia:) Ot, standardy teoretycznego państwa:)

Konkret, szkoda że nie ma szans, przez to się nie przebije, teraz trzeba pozbyć się POsrańców, a później PiSuarów. Miejmy nadzieje że PiSuary wytłuką POsrańców, a my wykopiemy tych drugich.

Data: 2015-10-20 23:28:06
Autor: u2
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 2015-10-20 o 23:25, Lord Donald pisze:
Konkret, szkoda ĹĽe nie ma szans, przez to siÄ™ nie przebije, teraz trzeba
pozbyć się POsrańców, a później PiSuarów. Miejmy nadzieje że PiSuary
wytłuką POsrańców, a my wykopiemy tych drugich.

wy to kto ?

Data: 2015-10-21 07:21:05
Autor: stevep

użytkownik z napisał:

[...]

Konkret, szkoda że nie ma szans, przez to się nie przebije, teraz trzeba  pozbyć się POsrańców, a póĽniej PiSuarów. Miejmy nadzieje że PiSuary  wytłuk± POsrańców, a my wykopiemy tych drugich.

A kim s± "wy" ¶wirze?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 07:16:48
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 22:00 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik z napisał:

[...]

I bardzo dobrze, oszołomów i tak było dosyć.
--
stevep
-- -- -

Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.