Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.

Data: 2015-10-20 06:19:46
Autor: szklanynocnik
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
użytkownik Mark Woydak napisał:
Oglądałem część debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy, durnowate obietnice, brak podstawowej wiedzy o rządzeniu państwem.

Po owocach ich poznacie. Ja tam wcale nie mam nic
przeciwko głosowaniu przez zainteresowanych na PO,
jest 10% społeczeństwa które na tym skorzystało
i jest zainteresowane kontynuacją rządów w tej formie.

Jednak dla 50% ludzi nie zmieniło się nic, a reszta
zwyczajnie zubożała.

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/06/stadiony-jerzy-wasiukiewicz.jpg

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/32357/infografika.jpeg

http://lh3.ggpht.com/-UhjcSGuME9Q/UgCqCj00_nI/AAAAAAAAWXU/-0ZlMA9pPnU/image_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800

Data: 2015-10-20 16:38:47
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 15:19 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

[...]

A jak wygra PiS to ile miliardów łaskawie da ci prezio?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 07:41:34
Autor: bronek.tallar
użytkownik stevep napisał:

A jak wygra PiS to ile miliardów łaskawie da ci prezio?

Zadowolę się sama koniunkturą, na nic nie liczę.
Prace mam, wiec nie narzekam.

Taka jaka była za pis:
http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201505/1432063554_pl6ac7_600.jpg

Data: 2015-10-20 19:13:19
Autor: Mark Woydak
Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:e97c9f5e-13f1-4977-b443-26ef30b50d38googlegroups.com...
[...]

Nie martw się, od listopada każdy dostanie po 500 zł.

Mark Woydak

Data: 2015-10-20 21:36:30
Autor: andal
On Tue, 20 Oct 2015 19:13:19 +0200, Mark Woydak wrote:

Po owocach ich poznacie. Ja tam wcale nie mam nic przeciwko głosowaniu
przez zainteresowanych na PO,
jest 10% społeczeństwa które na tym skorzystało i jest zainteresowane
kontynuacją rządów w tej formie.

strzyzenie pejsow stanialo ?

Data: 2015-10-21 07:15:33
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 23:36 andal <andal@andal.com> pisze:

[...]

I już ostrzygłeś?
--
stevep
-- -- -

Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.