Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.

Data: 2015-10-20 13:08:08
Autor: Marek
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 09:08:07 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
Ogl±dałem czę¶ć debaty (?) na znienawidzonej przez PiS TVN. Kopacz rzeczowa, konkretna, Szydło - frazesy,
a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

Data: 2015-10-20 22:16:41
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:08, Marek pisze:
[...]

a nie Zandberga ?:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-20 13:24:28
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:16:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

a nie Zandberga ?:)))

Co kto lubi...

Data: 2015-10-20 22:27:15
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:24, Marek pisze:

a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

a nie Zandberga ?:)))

Co kto lubi...

czyli ty lubisz komunistki:)))

Data: 2015-10-20 13:30:24
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:27:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Co kto lubi...

czyli ty lubisz komunistki:)))

Dekolty.

Data: 2015-10-20 13:34:50
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:30:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> Dekolty.

Zastanawialem sie , czy pokazywanie tylko lewego cycka mialo zwiazek z jej przekonaniami politycznymi, czy wyborem kiepskiego krawca ?

Data: 2015-10-20 22:36:18
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:34, Marek pisze:
Zastanawialem sie , czy pokazywanie tylko lewego cycka mialo zwiazek z jej przekonaniami politycznymi, czy wyborem kiepskiego krawca ?

czyli ty wolisz forme od tresci, typowe dla lemmingozy:)))

Data: 2015-10-20 13:46:20
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:36:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

czyli ty wolisz forme od tresci, typowe dla lemmingozy:)))

A gdzie widziales jakas tresc ?
Moim zdaniem, najwieksze wrazenie zrobil Kukiz tym, ze zaprotestowal przeciwko zadawaniu kretynskich pytan.

Data: 2015-10-20 22:52:48
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:46, Marek pisze:
A gdzie widziales jakas tresc ?
Moim zdaniem, najwieksze wrazenie zrobil Kukiz tym, ze zaprotestowal przeciwko zadawaniu kretynskich pytan.

cookies zawsze gardził politykami i ... slusznie:)

jako student politologii wie o co chozzzi

co do tresci to trudno znalezc sensowna tresc w minutowych wypowiedziach i ostatniego 45 sekundowego resumee:)

liczyl sie dekolt, a nie tresc:)

Data: 2015-10-20 23:38:29
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 22:52, u2 pisze:
[...]

Rzeczywiście jakby obiecała że da jeszcze dotknąć za pozytywny głos to kto wie głos by miała, to chyba byłby chyba najlepszy zysk dla przeciętnego obywatela preferującego kobiety jaki mógł by wyniknąć z tej farsy wyborczej, w tym przypadku Miller umie dobrać kandydatki. Wyobraźcie sobie dekolty tych pań z boku, które raczej kończą się na wysokości kolan, chyba trzeba skończyć z tą żenadą wyborczą i zacząć głosować fiutem, w rzeczywistości w Państwie nic się nie zmieni bo i tak już dawno rządzą tu frycki i Bruksela, ale chociaż będzie miłe wrażenie że ma się dobre poczucie gustu.

Data: 2015-10-20 23:44:09
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 23:38, Lord Donald pisze:
[...]
ĹĽe ma siÄ™ dobre poczucie gustu.

wypowiadala sie skladniej od Ogorek i oprocz jedenej wypowiedzi zmisescila sie w tym smiesznym czasie:)

ale wlasnie ogladam Polszmat i tam zydoskie politruki stawiaja na Zandberga, w sumie sie nie dziwie, zyd zyda zawsze pozna i bedzie forowac, nawet kosztem zydowki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-21 00:03:12
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 23:44, u2 pisze:
[...]

W naszej polityce i tak jesteśmy pod władzą Frycków z Brukseli, tak naprawdę nie ma znaczenia co tak naprawdę nasz premier mówi, i podobnie u kobiety, nikt ich nie potrzebuje aby z nimi rozmawiać, a więc jak chodzi o wygląd Ogórkowa w tej konkurencji wypadała lepiej, chociaż trudno powiedzieć taka harcereczka także niezłe pobudza wyobraźnię, skoda że nie ma szansy w tych wyborach bo było by miło głosować.

Data: 2015-10-21 15:34:45
Autor: Mark Woydak

Data: 2015-10-21 07:29:03
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 22:46 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

A gdzie widziales jakas tresc ?
Moim zdaniem, najwieksze wrazenie zrobil Kukiz tym, ze zaprotestowal  przeciwko zadawaniu kretynskich pytan.

Większego kretyna niż Kukiz tam niewidziałe¶?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 09:32:51
Autor: z
W dniu 2015-10-20 o 22:36, u2 pisze:
czyli ty wolisz forme od tresci, typowe dla lemmingozy:)))

Tre¶ci tam nie było. Już ten drugi lewak gadał m±drze i konsekwentnie.
Nie zgadzam się z takimi pogl±dami ale jak już w sejmie musi być lewica (co wcale nie jest w polskim państwie takie oczywiste. S± socjolodzy którzy twierdz± że lewica się wciska na siłę i nikomu tu nie jest potrzebna) to wolałbym Razem.

PS. Dekolt? A faktycznie widziałem jak szła to miała. Trochę się dziwiłem że do debaty :-)

Data: 2015-10-21 14:13:11
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 09:32 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Z tyłu liceum, z przodu muzeum.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-20 22:32:23
Autor: u2
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 2015-10-20 o 22:30, Marek pisze:
czyli ty lubisz komunistki:)))

Dekolty.

taaa, ty wolisz komunistki:)))

Data: 2015-10-20 13:36:30
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 paĽdziernika 2015 22:33:05 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Dekolty.

taaa, ty wolisz komunistki:)))

Ty wolisz zydowskich komunistow.

Data: 2015-10-20 22:37:48
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 22:36, Marek pisze:
Ty wolisz zydowskich komunistow.

nie, zadrwiłem z twoich upodobań do dekoltów komunistek:)))

Data: 2015-10-20 13:59:59
Autor: bronek.tallar
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
użytkownik u2 napisał:

czyli ty lubisz komunistki:)))
..

Ryjek jakby znany, trza chwile odczekać:
https://twitter.com/AdamskiAdam1/status/655352655204765696

I ciekawostka taka:
https://twitter.com/VimesPL/status/656449062506491906/photo/1

Data: 2015-10-20 23:02:35
Autor: u2
Kopacz wiedziała co mówi, Szydło pieprzyła bez sensu.
W dniu 2015-10-20 o 22:59, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

czyli ty lubisz komunistki:)))
.

Ryjek jakby znany, trza chwile odczekać:
https://twitter.com/AdamskiAdam1/status/655352655204765696

nie lubię ćwierkania, wolę usenet:)

komunistka z rudych zrobila blond wlosy z ciemnymi pasemkami, tak czy siak falszywa:)

Data: 2015-10-21 15:34:57
Autor: Mark Woydak

W dniu 2015-10-20 o 22:59, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

czyli ty lubisz komunistki:)))
.

Data: 2015-10-20 23:43:01
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 22:27, u2 pisze:
W dniu 2015-10-20 o 22:24, Marek pisze:

a najlepszy byl dekolt Nowackiej.

a nie Zandberga ?:)))

Co kto lubi...

czyli ty lubisz komunistki:)))

Oj posunęło by się taką harcereczkę aktywistkę w bereciku w czerwonej chusteczce, w mini i getrach pod kolana wykrzykująca z orgastycznym pląsie Viva la France.

Data: 2015-10-20 23:45:16
Autor: u2
W dniu 2015-10-20 o 23:43, Lord Donald pisze:
Oj posunęło by się taką harcereczkę aktywistkę w bereciku w czerwonej
chusteczce, w mini i getrach pod kolana wykrzykujÄ…ca z orgastycznym
plÄ…sie Viva la France.

czyli ty juz tylko po francusku ?:)

Data: 2015-10-20 23:53:40
Autor: Lord Donald
W dniu 20.10.2015 o 23:45, u2 pisze:
[...]

Nie, ale chujowo by brzmiało, bieri mienia, dawaj dawaj, zepsuło by klimat