Kopaczowa juz placze

Data: 2018-04-16 15:48:05
Autor: brat_olin
Kopaczowa juz placze
Schetyna tez cos smetny dzisiaj:))
https://twitter.com/prawy72/status/985979302285017089

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-04-17 08:03:34
Autor: jacekbialy80
Kopaczowa juz placze
Czyżby bali się tego, że Gawłowski ich wrypie?  Tusk jeszcze nie wysłał mu ostrzeżenia?

JB

Data: 2018-04-17 18:03:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kopaczowa juz placze
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 17:03:36 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Czyżby bali się tego, że Gawłowski ich wrypie?  Tusk jeszcze nie wysłał mu ostrzeżenia?

JB

Jacku, nie wrypie. Omertá.

Data: 2018-04-18 00:56:25
Autor: jacekbialy80
Kopaczowa juz placze
No to od czego się tak popłakali?

JB

Data: 2018-04-19 02:43:32
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
W dniu 2018-04-18 o 03:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Jak w PiS-ie.

--
stevep

Data: 2018-04-19 11:15:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kopaczowa juz placze
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 02:43:42 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> Jak w PiS-ie.

Czy mam znowu "Cztery pokoje" Kazika cytować?

Data: 2018-04-20 01:06:33
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
W dniu 2018-04-19 o 20:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A bez cytowania nie odpowiesz.

--
stevep

Data: 2018-04-20 09:54:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kopaczowa juz placze
W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 01:06:44 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> A bez cytowania nie odpowiesz.

Fakt, że obie największe rywalizujące partie i ich przystawki oraz pochodne
niczym nie odstają od ogólnej zasady kolesiostwa opartego na socjalizmie
biurokratyczno-etatystycznym jest wystarczającą IMHO odpowiedzią.
Kazik Staszewski moim zdaniem ujął to bardziej plastycznie niż niepozorny
osobnik wstukujący niniejszy post.

Data: 2018-04-21 02:33:57
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
W dniu .04.2018 o 18:54 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

> [...]

biurokratyczno-etatystycznym jest wystarczającą IMHO odpowiedzią.
Kazik Staszewski moim zdaniem ujął to bardziej plastycznie niż niepozorny

Przecież PiS to kwintesencja socjalizmu biurokratyczno- etastycznego.

--
stevep

Data: 2018-04-20 19:58:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kopaczowa juz placze
W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 02:34:11 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> [...]
> osobnik wstukujący niniejszy post.

Przecież PiS to kwintesencja socjalizmu biurokratyczno- etastycznego..

Też.

Data: 2018-04-21 04:07:36
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Kopaczowa juz placze
użytkownik stevep napisał:

Przecież PiS to kwintesencja socjalizmu biurokratyczno- etastycznego..

https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/986892012862484480

Tylko ostrożnie, bo dysonansa możecie załapać.

Data: 2018-04-21 04:11:58
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Kopaczowa juz placze
W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 13:07:38 UTC+2 użytkownik Twój przyjaciel Dąs napisał:
użytkownik stevep napisał:

> Przecież PiS to kwintesencja socjalizmu biurokratyczno- etastycznego.
> https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/986892012862484480

Tylko ostrożnie, bo dysonansa możecie załapać.

https://pbs.twimg.com/media/DbIoOrzVwAA63LG.jpg  A tu internety wygrzebały:)

Jak widzicie Pieprzykoski, warto powiedzieć każdą głupote dla kasy, o zupełnie
jak Palichuj co to początkowo wchodząc do polityki próbował wcisnąć
się na prawicę, a że go nie chcieli, to został antykościółkowcem:)

Aj waj, PL to piękny kraj. Jak My dostajemy forsę, wtedy jest ok, jak inni
to łamane są fundamenty demokracji i konstytucja i regulamin przewozu osób
na PKP itp. itd. Aj waj.

Data: 2018-04-21 16:53:06
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
użytkownik stevep napisał:

[...]

A chodzi ci o marne ośmiorniczki czy o bardzo wysokie nagrody PiS-u?

--
stevep

Data: 2018-04-21 11:04:37
Autor: Zenek Kapelinder
Kopaczowa juz placze
Powtarzasz sie jak zdarta plyta z tymi nagrodami. Przekreciarze z po zrobili siwy dym i sie przeciwko nim obrocilo. Trzymali by mordy zdradzieckie na smyczy to by ich nagrody moze nigdy nie wyszly z cienia. Poszukaj jakiegos nowego tematu bo strasznie zanizasz poziom grupy ciagle eksploatujac stare i bardzo stare.

Data: 2018-04-21 23:04:18
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
[...]

A od kiedy ty masz decydować o tematach, ty to najwyżej jak ślepy o kolorach.

--
stevep

Data: 2018-04-21 16:51:33
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
W dniu 2018-04-21 o 13:07, Twój przyjaciel Dąs pisze:
użytkownik stevep napisał:

Przecież PiS to kwintesencja socjalizmu biurokratyczno- etastycznego.

https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/986892012862484480

Tylko ostrożnie, bo dysonansa możecie załapać.

Od Ziemkiewicza, prędzej syfa.

--
stevep

Data: 2018-04-18 01:41:14
Autor: stevep
Kopaczowa juz placze
W dniu 2018-04-17 o 17:03, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Czyżby bali się tego, że Gawłowski ich wrypie?  Tusk jeszcze nie wysłał mu ostrzeżenia?

JB

Wam należy się ostrzeżenie tawariszcz kliauznik za głupotę.

--
stevep

Data: 2018-04-18 09:39:48
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
Kopaczowa juz placze
użytkownik stevep napisał:

Wam należy się ostrzeżenie tawariszcz kliauznik za głupotę.

ŚWIAT NIE WIERZY ŁZOM
https://youtu.be/ndSCJsyKf6s

Ale przyznaję, Grześ jest mistrzem drugiego planu i idzie łezkę uronić:)

Kopaczowa juz placze