Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....

Data: 2009-07-20 10:52:50
Autor: Tzva Adonai
Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....
Jak długo Polacy będą bici w Anglii?

Ktoś dostał w twarz, bo mówił z polskim akcentem. Ktoś inny został
skopany, bo chuliganie zorientowali się, że jest Polakiem. Polacy są
bici na Wyspach, a niektórzy z nich przypłacili wyjazd z kraju życiem..

Rzecznik Praw Obywatelskich stanął właśnie w obronie naszych rodaków
bitych w Anglii i Irlandii.

Skala fizycznej przemocy wobec Polaków na Wyspach jest przerażająca.
Incydenty rasistowskie, których ofiarą padają Polacy, zdarzają się
średnio co tydzień.

Janusz Kochanowski, Rzecznik Praw Obywatelskich, zajął się sprawą
"gróźb i ataków na Polaków", które jego zdaniem "zdają się być coraz
bardziej częste w Wielkiej Brytanii".

http://www.dziennik.pl/polityka/article417955/Jak_dlugo_Polacy_beda_bici_w_Anglii_.html

Data: 2009-07-20 19:57:54
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7ea8afeb-3280-485e-ae1f-a8679da4fc2ck30g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

nic to nie pomoze bo jego kompetencje nie siegaja na wyspy. Nalezy odplacic pieknym za nadobne....

Data: 2009-07-20 20:01:14
Autor: Tzva Adonai
Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....
Nalezy odplacic pieknym za nadobne....

To nie po katolicku....

Data: 2009-07-20 20:18:18
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000305.4a64b0eanewsgate.onet.pl...
Nalezy odplacic pieknym za nadobne....

To nie po katolicku....

przeciez katolicy nie maja nic do gadania w Polszy!

Data: 2009-07-20 20:22:38
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h42cvs$7to$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nic mądrego, ale głupiego aż za dużo, stąd taki ciemnogród... i bieda aż piszczy...

boukun

Data: 2009-07-20 20:04:12
Autor: boukun
Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości
nic to nie pomoze bo jego kompetencje nie siegaja na wyspy. Nalezy odplacic pieknym za nadobne....

Anglicy przyjeżdżają tu tylko nasikać w Krakowie...

A Polak poniewierany w kraju, to i za granicą mają nas za nic...

boukun

Data: 2009-07-20 20:13:39
Autor: Tzva Adonai
Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....
A Polak poniewierany w kraju, to i za granicą mają nas za nic...

A ja głupi myślałem, że Polaków tam kopią, bo jest ich nieco za dużo... --

Data: 2009-07-20 20:19:04
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000308.4a64b3d3newsgate.onet.pl...
A Polak poniewierany w kraju, to i za granicą mają nas za nic...

A ja głupi myślałem, że Polaków tam kopią, bo jest ich nieco za dużo...

jakby bylo za duzo to by polacy kopali anglikow a nie na odwrot...

Data: 2009-07-20 20:30:11
Autor: boukun
[...]

Biedota i głupota wszędzie smród roznosi. W Niemczech większość Polaków za moich czasów chodziło na jumę, inni pili i się pedalili. Ja jednego głupiego Piotrusia za to tez skopałem. Pewno w Anglii też jest pełno takich głupich Piotrusiów, co pyskują do miejscowych i później się wszystkim po kolei obrywa. Nieszczęsny ten naród...

boukun

Data: 2009-07-20 20:39:37
Autor: Tzva Adonai
Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....
Ja jednego głupiego Piotrusia za to tez skopałem.

Za co konkretnie?...

Data: 2009-07-20 20:52:31
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:12d2.0000030d.4a64b9e9newsgate.onet.pl...
Ja jednego głupiego Piotrusia za to tez skopałem.

Za co konkretnie?...

Za to, że przyszedł rano zblazowany od Willego i Norberta i położył się u nas w pokoju na łóżko pode mną. Dzień wcześniej, widziałem go gołego u niemieckich pedałów w mieszkaniu nad knajpą turecką "Jaman", gdzie Willy chciał mi postawić drinka. Pobiłem wtedy tych dwóch pedałów u nich w mieszkaniu i postrzelili mnie w rękę ogniem z pistoletu straszaka. Policja niemiecka chciała mnie potem skręcić, a ja powiedziałem wtedy do nich nieznając jeszcze niemieckiego, "zwei Homoseksualist möchte mich ficki, ficki...", czy coś w tym rodzaju. Na drugi dzień musiałem się za to na Piotrusiu wyżyć...

boukun

Data: 2009-07-21 15:07:56
Autor: Aron
[...]

Dobrze , ze o tym wspomniales, szkoda jednak , ze nie dokonczyles wyjasnien !.
Nalezalo dopisac , zed wszyscy na wyspach wiedza , ze to  robota naszych , jesli nie bezposrednio , choc raczej rzadziej  , to w wyniku prowadzonej przez naszych medialnej antypolskiej nagonki .
No coz , ja wiem , ze Ty uwazasz , ze sa to dzialania sluszne , ja jednak sadze , ze droga do odzyskania naszych dobr jest inna i nie wiedzie przez ponizanie i mordowanie Polakow .....moga sie odplacic tym samym !. Dialog i prawda , to jedyny sluszny kierunek , no i przestrzegania prawa , oczywiscie ..

pozdrawiam
Blungenbauer Icek

Data: 2009-07-21 17:31:52
Autor: ColgatesBilly
"Aron" <kuba@castro.kuba> wrote in message news:h44ejn$jl6$1news.onet.pl...

[...]

And... so much for the One World, one  EUrope, one... UTOPIA

Kol

Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....