Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....

Data: 2009-07-21 15:07:56
Autor: Aron
Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7ea8afeb-3280-485e-ae1f-a8679da4fc2ck30g2000yqf.googlegroups.com...
Jak długo Polacy będą bici w Anglii?

Ktoś dostał w twarz, bo mówił z polskim akcentem. Ktoś inny został
skopany, bo chuliganie zorientowali się, że jest Polakiem. Polacy są
bici na Wyspach, a niektórzy z nich przypłacili wyjazd z kraju życiem.

Rzecznik Praw Obywatelskich stanął właśnie w obronie naszych rodaków
bitych w Anglii i Irlandii.

Skala fizycznej przemocy wobec Polaków na Wyspach jest przerażająca.
Incydenty rasistowskie, których ofiarą padają Polacy, zdarzają się
średnio co tydzień.

Janusz Kochanowski, Rzecznik Praw Obywatelskich, zajął się sprawą
"gróźb i ataków na Polaków", które jego zdaniem "zdają się być coraz
bardziej częste w Wielkiej Brytanii".

http://www.dziennik.pl/polityka/article417955/Jak_dlugo_Polacy_beda_bici_w_Anglii_.html

Dobrze , ze o tym wspomniales, szkoda jednak , ze nie dokonczyles wyjasnien !.
Nalezalo dopisac , zed wszyscy na wyspach wiedza , ze to  robota naszych , jesli nie bezposrednio , choc raczej rzadziej  , to w wyniku prowadzonej przez naszych medialnej antypolskiej nagonki .
No coz , ja wiem , ze Ty uwazasz , ze sa to dzialania sluszne , ja jednak sadze , ze droga do odzyskania naszych dobr jest inna i nie wiedzie przez ponizanie i mordowanie Polakow .....moga sie odplacic tym samym !. Dialog i prawda , to jedyny sluszny kierunek , no i przestrzegania prawa , oczywiscie ..

pozdrawiam
Blungenbauer Icek

Data: 2009-07-21 17:31:52
Autor: ColgatesBilly
"Aron" <kuba@castro.kuba> wrote in message news:h44ejn$jl6$1news.onet.pl...

[...]

And... so much for the One World, one  EUrope, one... UTOPIA

Kol

Kopanie Polaka - nowa moda w Anglii....