Koparki/Zakrzówek - lód

Data: 2010-01-14 22:36:05
Autor: Daniel Kowalski
Koparki/Zakrzówek - lód
Ktoś mi dzisiaj powiedział, że na Koparkach nie ma lodu (?). Ma ktoś świeże wieści? ?  No i jeszcze pytanko o wizurę i stan lodu w Zakrzówku... ktokolwiek widział ktokolwiek wie... ;-D

Data: 2010-01-15 09:22:10
Autor: Zakrzówek Kraken
Koparki/Zakrzówek - lód

Użytkownik "Daniel Kowalski" <KowiKowi1979_(wywalto)@wp.pl> napisał w
wiadomości news:hio2o0$khs$1inews.gazeta.pl...
Ktoś mi dzisiaj powiedział, że na Koparkach nie ma lodu (?). Ma ktoś
świeże wieści? ?  No i jeszcze pytanko o wizurę i stan lodu w Zakrzówku...
ktokolwiek widział ktokolwiek wie... ;-D

Zakrzówek - widoczność 10 metrów, bełt poniżej 28 metrów. Nie ma lodu, woda
4 stopnie.

MSC

Koparki/Zakrzówek - lód