Koparki-poręczówka

Data: 2009-08-11 21:41:35
Autor: artur
Koparki-poręczówka
Witam czy na koparkach są naprawione poręczówki?Chciałbym za  nurem zaliczyć większość atrakcji tego zbiornika, płynąc ,,po sznurku,,a nie szukając po omacku...Nie mam też wodoodpornej mapki zbiornika:)
Pozd
Artur

Data: 2009-08-14 12:35:45
Autor: ORKA TEAM
Koparki-poręczówka
  artur pisze:
[...]

Witaj Arturze,
Poręczówek na Koparkach nie będzie niestety gdyż ich żywotność to ok. 1h, wielu nurków uważa że jest to świetna sposobność to testowania swoich super noży :(
Co bo wodoodpornej  mapki zbiornika to świetny pomysł, zrobimy taką z naniesionymi namiarami naszych atrakcji, będzie to przy okazji sposobność do ćwiczenia pływania z użyciem kompasu ;)
Pytaj o mapki obsługi bazy, postaramy się to zrobić w ciągu najbliższych dni.

--
Pozdrawiam,
******************************************************************************************

tel.+48 33 8228260
tel./fax.+48 33 8228220
www.orkasa.pl

strona fun clubu KOPARKI:  www.fun.orkasa.pl
sklepy internetowe:        www.divershop.pl, www.mares.24g.pl

ORKA GROUP Sp. z o.o.
siedziba firmy i sklep nurkowy:
Bielsko-Biała, ul. Widok 12, teren hali widowiskowo-sportowej
baza nurkowa Koparki oraz sklep nurkowy:
Jaworzno-Szczakowa, ul. Płetwonurków 1
*******************************************************************************************

Data: 2009-08-14 12:10:30
Autor: jacekplacek
Koparki-poręczówka
ORKA TEAM <admin@USUNTO_orkasa.pl> napisał(a):
  artur pisze:
> [...]
Pytaj o mapki obsługi bazy, postaramy się to zrobić w ciągu najbliższych dni.

Gdybyś poczytał wewnętrzne forum, już rok temu wspominałem o mapce z azymutami. W rok się nie udało a w parę dni dacie radę? Nie wierzę. Co do poręczówek, dwa tygodnie temu była, między innymi, moja, założona we wrześniu 2008r(klatka-rura). Poręczówka rura-koparka, koparka-domek też była. Zerwanej ponad rok temu łyżki-koparka dalej nie ma.

Data: 2009-08-19 15:54:32
Autor: Andrzej
Koparki-poręczówka

No to jak podchwycę temat i zapytam po kilku dniach: jest jakaś szansa na te
mapki z azymutami?
Chętnie bym do Was przyjechał, ale nie chce mi się przed nurkowaniem opływać
zbiornika w ABC i wyznaczać kursy:)
Zwłaszcza że - jeśli wogóle - będę z nurkami świeżo po OWD.
pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-08-19 19:40:08
Autor: Tomek Sienicki
Koparki-poręczówka
 Andrzej <andrzej787878.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): ?
[...]

Ja to się tak właściwie zastanawiam, a nie da rady wypuścić tej wody jakoś...?
Z tą breją, to kurde same problemy.

--
tomek Sienicki

Data: 2009-08-21 14:30:25
Autor: ORKA TEAM
Koparki-poręczówka
Witaj,
Jak wiesz mapka akwenu z kierunkiem północnym i naniesionymi atrakcjami jest na każdej wiacie, więc łatwo ustalić namiar na kompasie na konkretną boję :) Po dopłynięciu do wybranej atrakcji, należy wynurzyć się po linie i ustawić kompas na kolejną bojkę, jest to też niezłe ćwiczenie dla świeżych nurków, nie ma potrzeby opływania akwenu w ABC i wyznaczania kursów.
W najbliższą sobotę wykorzystamy Twój pomysł na takie ćwiczenie dla naszej Sekcji Intensywnego Nurkowania i określimy azymuty, tak więc będziesz miał gotowca.
Jeśli potrzebowałbyś jakiejkolwiek pomocy w tym temacie to Mirek Kierepka chętnie Ci pomoże i przedyskutuje z Tobą opcje jak można szybko    i łatwo opłynąć akwen na raz, używając jedynie kompasa. Jak będziesz na bazie to zapytaj o niego.
Weź pod uwagę, że istotne jest wyznaczenie azymutu z miejsca z którego rozpoczyna się nurkowanie, wystarczy że namiar będzie podany z innej wiaty, oddalonej o kilka metrów i można minąć się z koparką. Drugą istotną rzeczą jest aby wziąć pod uwagę odchylenia kompasa wynikłe z obecności kilku ton metalu pod wodą :)
Fajny i ciekawy temat poruszyłeś, może inni także poćwiczą pływanie z kompasem :)
pozdrawiam
Monika

Data: 2009-09-29 09:51:54
Autor: Jacek Binda
Koparki-poręczówka
On 14 Sie, 06:35, ORKA TEAM <admin@USUNTO_orkasa.pl> wrote:
  artur pisze:> Witam
> [...]

siedziba firmy i sklep nurkowy:
Bielsko-Biała, ul. Widok 12, teren hali widowiskowo-sportowej
baza nurkowa Koparki oraz sklep nurkowy:

przeczytałem odpowiedź. Super, że myslicie o mapce z naniesionymi
azymutami. Masz juz wersję roboczą mapki. Chętnie bym się z nią
zapoznał przed przyjazdem do bazy.
Pozdrawiam

Koparki-poręczówka