Koparki pozostawiony nó? na dachu du?ej koparki

Data: 2011-02-28 06:16:14
Autor: rybens
Koparki pozostawiony nó? na dachu du?ej koparki
Witam

Jeśli ktoś z Was znajdzie mały nożyk firmy TUSA + karabinek dubleender
będę wdzięczny jeśli mi go zwróci a odwdzięczę się "buteleczką".
Zostawiłem go na dachu dużej koparki.

Natomiast jeśli ktoś go znajdzie i nie będzie chciał go zwrócić to
proszę o przesłanie adresu wtedy przęśle do niego mocowanie do pasa
które ja osobiście zdoiłem tak by miał komplet.

Pozdrawiam PR

Koparki pozostawiony nó? na dachu du?ej koparki