Koperty można dawać księdzu na raty

Data: 2015-01-10 19:11:37
Autor: El Comandante
Koperty można dawać księdzu na raty
Data: 2015-01-10 19:53:24
Autor: silvio balconetti
Koperty można dawać księdzu na raty
Am 10.01.2015 um 19:11 schrieb El Comandante:
...jak się zgodzi, inaczej tylko gotówka...

http://wiadomosci.wp.tv/i,Kontrowersje-wokol-zbierania-kopert-po-koledzie,mid,1630060,index.html?_ticrsn=3&ticaid=514233#m1630060

Jest przymus przyjmowania katabasa? Jeszcze za schylkowej komuny mowilismy ministrantom, ze dziekujemy, ale nie, co przyjmowali z udawanym zrozumieniem, ale najazdu nie bylo, ostracyzmu i retorsji rowniez. Czyzby sie to zmienilo?
W temacie: dziwi mnie, ze panowie w czerni nie przyjmuja czekow, nie chodza z teminalami na Maestro i karty kredytowe tudziez PayPal czy Geldkarte. Mozna by przeciez i komorka placic, jak u nas za parking (jeszcze nie korzystalem, nie wiem jak dziala i mam sposoby na darmowe parkowanie lub jezdze rowerem) albo kasowac za telefon (zadzwonisz do parafii, a tam za minute slowa bozego 1,50 lub wiecej). Swiat idzie naprzod, a oni jakos stoja w miejscu?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-01-10 12:52:39
Autor: szklanynocnik
W dniu sobota, 10 stycznia 2015 19:53:27 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

W temacie: dziwi mnie, ze panowie w czerni nie przyjmuja czekow, nie chodza z teminalami na Maestro i karty kredytowe tudziez PayPal czy Geldkarte. Mozna by przeciez i komorka placic, jak u nas za parking (jeszcze nie korzystalem, nie wiem jak dziala i mam sposoby na darmowe parkowanie lub jezdze rowerem) albo kasowac za telefon (zadzwonisz do parafii, a tam za minute slowa bozego 1,50 lub wiecej). Swiat idzie naprzod, a oni jakos stoja w miejscu?

Rzad ci zapierdala 70% dochodow a ty przejmujesz sie 50zl ktorych nie dales ksiedzu?

Data: 2015-01-10 22:53:40
Autor: El Comandante
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0dc5b377-bc45-417e-9bc1-62c6473b79cdgooglegroups.com...
> [...]

naprzod, a oni jakos stoja w miejscu?

Rzad ci zapierdala 70% dochodow a ty przejmujesz sie

Każdym groszem człowiek się przejmuje. Jak dochodów nie ma, to rz±d nie zapierdoli, a księdzu trzeba mimo to dać...

Data: 2015-01-10 22:19:10
Autor: andal
On Sat, 10 Jan 2015 22:53:40 +0100, El Comandante wrote:

<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu sobota, 10 stycznia 2015 19:53:27 UTC+1 uĹĽytkownik silvio
balconetti napisał:
> [...]
naprzod, a oni jakos stoja w miejscu?

Rzad ci zapierdala 70% dochodow a ty przejmujesz sie 50zl ktorych nie

Każdym groszem człowiek się przejmuje. Jak dochodów nie ma, to rząd nie
zapierdoli, a księdzu trzeba mimo to dać...

nie wstydz sie powiedziec ile mogles dac ?

Data: 2015-01-10 23:43:50
Autor: El Comandante
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag
Każdym groszem człowiek się przejmuje. Jak dochodów nie ma, to rząd nie
zapierdoli, a księdzu trzeba mimo to dać...

nie wstydz sie powiedziec ile mogles dac ?

Klechów nie wpuszczam do chałupy...

Data: 2015-01-11 08:59:27
Autor: Budzik
Koperty można dawać księdzu na raty
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Każdym groszem człowiek się przejmuje. Jak dochodów nie ma, to rz±d nie
zapierdoli, a księdzu trzeba mimo to dać...

nie wstydz sie powiedziec ile mogles dac ?

Klechów nie wpuszczam do chałupy...
I brawo! Zanreszcie troche asertywnosci nie tylko na grupie pokazujesz.
I co? Wszystko ok, czy juz masz pochody w imie nawrocenia boukuna pod oknem?

Data: 2015-01-12 00:38:26
Autor: andal
On Sat, 10 Jan 2015 23:43:50 +0100, El Comandante wrote:

[...]

nie o to pytalem, obudz sie

albo cpij mniej

Data: 2015-01-12 10:34:27
Autor: El Comandante
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m8v521$hms$2speranza.aioe.org...
[...]

Nic nie mogłem dać, coś kiepsko z logiką u ciebie....

Data: 2015-01-12 18:43:21
Autor: andal
On Mon, 12 Jan 2015 10:34:27 +0100, El Comandante wrote:

[...]

z toba sie nie zrownam, przezylem prl

Data: 2015-01-11 08:59:27
Autor: Budzik
Koperty można dawać księdzu na raty
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Każdym groszem człowiek się przejmuje. Jak dochodów nie ma, to rz±d nie zapierdoli, a księdzu trzeba mimo to dać...

Nie, nie trzeba dac. Chyba ze ktos jest mało asertywny.

W Zielencu przy głównym stoku narciarskim od dawien dawna nie było darowej toalty. Szok, ale nie było. Pobliska restauracja tez nie miała toalet. Skandal.

Chyba ktos sięzdenerwował, bo od tego roku jest juz darmowa toaleta.
ZApytana babcia w niej siedzadza i pilnujaca porzadku na pytanie o cene odpowiada: co łaska. I co? Trzeba dac? Z ksiedzem jest tak samo.

Data: 2015-01-11 11:45:56
Autor: silvio balconetti
Am 11.01.2015 um 09:59 schrieb Budzik:
[...]

Jak z toalety korzystaz to placisz, a jak katabasa nie uzywaz tudziez jego kosciola, to po co placic? Kowalowi i szewcowi tez nie place.
Btw. nie wiem jak u was, ale u nas rzad nie bierze pieniedzy. Jakies 40% idzie na kase chorych, opiekuncza, bezrobocie, solidarnosc i podatek. Kto chce lub musi oddaje 8-9% podatku na koscioly.

Data: 2015-01-11 11:53:37
Autor: u2
W dniu 2015-01-11 o 11:45, silvio balconetti pisze:
Jak z toalety korzystaz to placisz

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-11 20:59:25
Autor: Budzik
Koperty można dawać księdzu na raty
Użytkownik silvio balconetti silvio@invalid.invalid ...

[...]

Toaleta powinna być w restauracji.

a jak katabasa nie uzywaz tudziez jego kosciola, to po co placic? Kowalowi i szewcowi tez nie place.

Dobre pytanie. Po co?

Data: 2015-01-11 12:57:45
Autor: the_foe
W dniu 2015-01-10 o 21:52, szklanynocnik@gmail.com pisze:

Rzad ci zapierdala 70% dochodow a ty przejmujesz sie
50zl ktorych nie dales ksiedzu?

50 zł to się dawało na pocz±tku lat 90, teraz to się daje 10 zł. Mam stracha przed uni± walutow± bo zmusz± mnie do sporej podwyżki.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-11 08:59:26
Autor: Budzik
[...]