Koperty od faktur?

Data: 2011-11-18 07:14:53
Autor: januszek
Koperty od faktur?
opolana napisa?(a):

Mam sprzeczne informacje w kwestii, czy nale¿y przechowywaæ koperty, w których zosta³y przys³ane faktury poczt±. Mój znajomy, który te¿ prowadzi firmê, zosta³ u¶wiadomiony przez swojego znajomego parêna¶cie miesiêcy temu, ¿e w czasie kontroli z US zakwestionowano tamtemu autentyczno¶æ wszystkich faktur, od których nie mia³ kopert. Zada³am wiêc takie pytanie w dwóch "miejscach" udzielaj±cych pomocy prawno-gospodarczej

Jest pisemne uzasadnienie powyższego? j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Koperty od faktur?