Kopia/ksero dowodu osobistego

Data: 2013-09-25 23:35:51
Autor: Diabeł
Kopia/ksero dowodu osobistego
Użytkownik "Jan" <Jan@uary.com> napisał w wiadomości news:5241b15c$0$2219$65785112news.neostrada.pl...
Zdarza się, że w banku, towarzystwie ubezpieczeniowym
i pewnie jeszcze w innych miejscach klient musi zgodzić
się na skserowanie jego dowodu osobistego.
Czy należy się tego obawiać? Jak może to zostać wykorzystane
nielegalnie?
Czy potencjalnie jeszcze większym ryzykiem jest obarczone
zeskanowanie dowodu osobistego i przesłanie pliku mailem?

Proszę o wyjaśnienia.

Pozdrawiam
Jan

W dawnym Lukasie a obecnie credit agricole nie mozna zalozyc rachunku bankowego w prosty sposob. Trzeba dac sobie skserowac dowod osobisty. Nie mozna nic na kserokopii kreslic.

Chuj wie, co sie dzieje pozniej z taka kserokopia. Niestety, na stronach GIODO jest informacja, ze banki maja prawo kserowac ;(

Ja w wiekszosci przypadkow odmawiam wyrazenia zgody na ksero, wobec czego nie moge z pewnych uslug skorzystac - ale pierdole to; nie musze miec komorki na abobament itp. Wole spokoj.

Jak juz musze dac sobie skserowac dokument tozsamosci to daje paszport. Podoba sie? ok. Nie? Wypierdalac.

Szczytem chamstwa jest wykonywanie 5 kserokopii dowodu przy kliencie.

W wiekszosc przypadkow na pytanie, dlaczego mam dac sobie skserowac dowod ludzie nie znaja odpowiedzi albo pierdola, ze maja takie procedury. Jak zadam podania podstawy prawnej tego wymogu to oczywiscie nic nie wiedza.

:-)

Siema! Pozdro!

Kopia/ksero dowodu osobistego