Kopia/ksero dowodu osobistego - notariusz

Data: 2013-09-24 18:04:38
Autor: Krzysztof 45
Kopia/ksero dowodu osobistego - notariusz
To i ja zadam pytanie by nie tworzyć nowego wątku.

Potrzebowałem ksero mojego dowodu osobistego potwierdzonego notarialnie.
Notariusz zrobił ksero dla mnie i kopie dla siebie.
Czy to normalna praktyka notariuszy że zostawiają sobie kopie dowodów osobistych których potwierdzają zgodność z oryginałem?

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Kopia/ksero dowodu osobistego - notariusz