Kopia książki telefonicznej on-line

Data: 2011-08-04 13:02:56
Autor: spider.pl
Kopia książki telefonicznej on-line
Szukam serwisu, który umożliwi mi zrobienie kopii książki telefonicznej on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

Tom

Data: 2011-08-04 13:31:34
Autor: Mariusz Wozniak
Użytkownik "spider.pl" <stopspam@notowany.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j1dua5$67j$1@inews.gazeta.pl...
Szukam serwisu, który umożliwi mi zrobienie kopii książki telefonicznej on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

Jaki system? Z Androida kopie zrobisz w Gmailu, z Nokii w Ovi, z Windowsa Mobile juz sie nie da, z Windowsa Phone 7 chyba jeszcze sie nie da.

X.

Data: 2011-08-04 13:56:11
Autor: Waldek Godel
Kopia ksi±¿ki telefonicznej on-line
Dnia Thu, 4 Aug 2011 13:31:34 +0200, Mariusz Wozniak napisa³(a):

Jaki system? Z Androida kopie zrobisz w Gmailu, z Nokii w Ovi, z Windowsa Mobile juz sie nie da, z Windowsa Phone 7 chyba jeszcze sie nie da.

to jest trzeci rodzaj prawdy, ¿e siê nie da. hint: syncML

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-08-04 16:30:21
Autor: spider.pl
W dniu 04-08-2011 13:31, Mariusz Wozniak pisze:
[...]

Mam Samsunga Monte tak więc nie ma toto systemu. Kiedyś w Play było coś co nazywało się Pleex

Data: 2011-08-05 12:49:54
Autor: Pszemol
"spider.pl" <stopspam@notowany.pl> wrote in message news:j1eaf2$h09$1inews.gazeta.pl...
Mam Samsunga Monte tak więc nie ma toto systemu.

I software Samsunga "PC Studio" z tym telefonem nie działa?
Ja mam dwa telefony Samsunga i z oboma działa przez kabelek
USB lub bezprzewodowo przez bluetooth. Nie tylko listÄ™
kontaktów można ściągnąć z telefonu ale i zmienić tapety,
ściągnąć fotki itp...

Data: 2011-08-05 21:38:52
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

I jak się to ma do pytania z tematu? Chyba, że wyeksportuje w tym PC Studio kontakty do pliku *.csv i wrzuci na Play24 (zakładka Kontakty). Od biedy można to uznać za kopię książki telefonicznej on-line.

JoteR

Data: 2011-08-05 14:48:02
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j1hgsk$s66$1inews.gazeta.pl...
I jak się to ma do pytania z tematu? Chyba, że wyeksportuje w tym PC Studio kontakty do pliku *.csv i wrzuci na Play24 (zakładka Kontakty). Od biedy można to uznać za kopię książki telefonicznej on-line.

No to o co Ci od biedy chodzi? :-)
Wczuj się w istotę pytania - gościu się boi że jak zgubi telefon
to zgubi też całą listę kontaktów. Zdaje się być zagubiony
i bez radny stoi przed tym problemem i pyta grupowiczów
co robić... Podaję więc sposób w jaki może zarchiwizować
te informacje - a uzyskany plik może sobie wysłać w sieć na
dowolny serwis przechowujÄ…cy pliki - np voila.pl czy inne takie.

Data: 2011-08-06 12:40:24
Autor: JoteR
Kopia książki telefonicznej on-line
"Pszemol" napisał:

No to o co Ci od biedy chodzi? :-)

Żebyś nie trollował bez sensu.
"gościu się boi [...] Zdaje się być zagubiony i bez radny" - co to ma być?
Kup sobie kozetkę i otwórz gabinet, tam u was frustratów gotowych płacić szarlatanom za rozmaite psychoanalizy i pseudoterapie nie brakuje, nie przenoś swoich dewiacji na nasze podwórko.

> Wczuj siÄ™ w istotÄ™ pytania

Lepiej się wczytać w temat (książka on-line) i treść pytania - "Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?". Odpowiedź jest prosta - można w Play24 wrzucić plik .csv zawierający kontakty, ale trolle wolą dywagować o kabelkach, tapetkach i fotkach.

JoteR

Data: 2011-08-06 08:06:23
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j1j5mq$7g1$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

:-) A Ty w ogóle nie masz poczucia humoru że żartu nie rozpoznajesz?

> [...]

w Play24 wrzucić plik .csv zawierający kontakty, ale trolle wolą
dywagować o kabelkach, tapetkach i fotkach.

Kiedy zostałeś mianowany na grupowego policjanta co ma trzymać
tu porządek? I ile Ci za tą fuchę płacą? :-)

Data: 2011-08-04 20:41:30
Autor: ToMasz
[...]

czemu "już nie"? kiedys korzystałem z "my phone" powiązanego z windows live. dzisiaj sie spróbowałem logować - działa, z tym ze książki adresowej nie pamięta, chce ją "synchronizować" z telefonu.

ToMasz

Data: 2011-08-05 14:13:23
Autor: Mariusz Wozniak
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j1ep4d$5r$1@inews.gazeta.pl...
czemu "już nie"? kiedys korzystałem z "my phone" powiązanego z windows live. dzisiaj sie spróbowałem logować - działa, z tym ze książki adresowej nie pamięta, chce ją "synchronizować" z telefonu.

Sugerowalem sie tym, ze MS jakis czas temu zapowiedzial wylaczenie uslugi na amen ("my phone" wlasnie). Chyba, ze tylko maja zamiar wyrzuc support dla WM i przejsc do WP7 ;)

X.

Data: 2011-08-06 09:49:58
Autor: J.F.
Kopia książki telefonicznej on-line
Dnia Thu, 04 Aug 2011 13:02:56 +0200, spider.pl napisa³(a):
Szukam serwisu, który umo¿liwi mi zrobienie kopii ksi±¿ki telefonicznej on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

SonyEriccson ma taka usluge - ale oczywiscie tylko na swoje telefony.

Zrzuc do pliku, zamiesc gdziekolwiek .. no i na wszelki wypadek wydrukuj
:-)

J.

Data: 2011-08-06 08:09:31
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:c59tll1ltrhv$.8rtlutrp1n5m.dlg40tude.net...
[...]

Nie trolluj bo Ciê policjant grupowy JoTer wsadzi do grupowego pierdla :-))))

Kopia książki telefonicznej on-line