Kopia książki telefonicznej on-line

Data: 2011-08-06 09:49:58
Autor: J.F.
Kopia książki telefonicznej on-line
Dnia Thu, 04 Aug 2011 13:02:56 +0200, spider.pl napisa³(a):
Szukam serwisu, który umo¿liwi mi zrobienie kopii ksi±¿ki telefonicznej on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

SonyEriccson ma taka usluge - ale oczywiscie tylko na swoje telefony.

Zrzuc do pliku, zamiesc gdziekolwiek .. no i na wszelki wypadek wydrukuj
:-)

J.

Data: 2011-08-06 08:09:31
Autor: Pszemol
Kopia ksi±¿ki telefonicznej on-line
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:c59tll1ltrhv$.8rtlutrp1n5m.dlg40tude.net...
[...]

Nie trolluj bo Ciê policjant grupowy JoTer wsadzi do grupowego pierdla :-))))

Kopia książki telefonicznej on-line