Kopia starego dysku twardego

Data: 2013-02-11 11:13:27
Autor: Chris
Kopia starego dysku twardego
Robert Wańkowski nabazgrał(a):

Nie mogę odnaleĽć nazwy płyty głównej.
http://img849.imageshack.us/img849/7870/plytac.jpg

Hehe  stara dobra płyta, chyba jako jedyni je ¶ci±gali¶my do Polski :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-02-11 18:06:55
Autor: Robert Wańkowski
Kopia starego dysku twardego

"Chris" <chris@spam.pl>
http://img849.imageshack.us/img849/7870/plytac.jpg

Hehe  stara dobra płyta, chyba jako jedyni je ¶ci±gali¶my do Polski :)
Maszyna hiszpańska. Na płycie trzeba wymienić baterię. Jakie napięcie tam może być?
Widać chyba 3 pastylki.

Robert

Data: 2013-02-11 19:10:41
Autor: Yakhub
Kopia starego dysku twardego
Witam!

W li¶cie datowanym 11 lutego 2013 (18:06:55) napisano:

Hehe  stara dobra płyta, chyba jako jedyni je ¶ci±gali¶my do Polski :)
Maszyna hiszpańska. Na płycie trzeba wymienić baterię. Jakie napięcie tam
może być?
Widać chyba 3 pastylki.

Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-02-11 19:15:01
Autor: Robert Wańkowski
Kopia starego dysku twardego

"Yakhub" <yakhub@gazeta.pl>
Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).
Ale widzisz w prawym dolnym rogu... pakiet 3 pastylek.

Robert

Data: 2013-02-11 19:47:59
Autor: Maciej Milinkiewicz
Kopia starego dysku twardego
Dnia 2013-02-11, o godz. 19:15:01
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(a):

"Yakhub" <yakhub@gazeta.pl>
Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).
Ale widzisz w prawym dolnym rogu... pakiet 3 pastylek.

To były pakiety akumulatorów niklowo-cośtam czyli napięcie 3x1,2(1,25).
Jedna bateryjka litowa powinna dać radę.

Data: 2013-02-11 19:55:20
Autor: Maciej Milinkiewicz
Kopia starego dysku twardego
Dnia 2013-02-11, o godz. 19:47:59
Maciej Milinkiewicz <nntp-news@mikrohosting.pl> napisał(a):

> [...]

To były pakiety akumulatorów niklowo-cośtam czyli napięcie
3x1,2(1,25). Jedna bateryjka litowa powinna dać radę.

Problemem może być gdy płyta zacznie to ładować. Może dać starą baterię
z telefonu kom. ale taką z zabezpieczeniem przed przeładowaniem.
A najlepiej coś sobie dobrać:

http://www.tme.eu/pl/katalog/?f_zamowienie=1#id_category=100076&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=2%2C495%2C497%2C18%2C317%2C494%2C117%2C510%2C982&used_params=495%3A1793%3B18%3A26206%3B

Data: 2013-02-11 19:49:49
Autor: Yakhub
Kopia starego dysku twardego
Witam!

W li¶cie datowanym 11 lutego 2013 (19:15:01) napisano:

"Yakhub" <yakhub@gazeta.pl>
Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).
Ale widzisz w prawym dolnym rogu... pakiet 3 pastylek.

Robert

Miałem  kiedy¶  386,  na  płycie  też  była  bateria  litowa,  ale nie
pastylkowa, tylko w formie takiej, jak czasami w analogowych aparatach
fotograficznych...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-02-11 21:01:50
Autor: Uncle Pete
On 2013-02-11 18:06, Robert Wańkowski wrote:

"Chris" <chris@spam.pl>
[...]

Trzy niklowo-kadmowe, czyli jakie¶ 3,6V, do płyt takiej baterii już raczej nie dostaniesz, możesz spróbować wylutować j± i przylutować tak± do telefonów bezprzewodowych - co¶ w ten deseń: http://allegro.pl/t207-akumulator-do-sp-r5050-30aaak3bmj-kx-a332-i2950977137.html

Piotr

Data: 2013-02-11 21:15:59
Autor: JoteR
"Uncle Pete" napisał:

Trzy niklowo-kadmowe, czyli jakie¶ 3,6V, do płyt takiej baterii
już raczej nie dostaniesz,

E tam, nadal s± stosowane w wielu starych ale jarych konstrukcjach wymagaj±cych podtrzymywania np. zegara czasu rzeczywistego.
http://elstore.pl/baterie/605-bateria-akumulator-3v6-80mah-2-pin.html
Na płycie głównej widać 2 rozstawy otworów, ten większy IMHO akurat dla tego typu baterii akumulatorków.

JoteR

Kopia starego dysku twardego