Kopie CVR

Data: 2013-10-23 18:19:35
Autor: /dev/SU45
Kopie CVR

Nie dysponujemy danymi, które pozwoliłyby określić, co sie działo w
samolocie.

Ale o co chodzi? W którym samolocie? W C172 która wylądowała w kapuście?

Data: 2013-10-23 19:40:23
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 23.10.2013 18:19, /dev/SU45 pisze:

Nie dysponujemy danymi, które pozwoliłyby określić, co sie działo w
samolocie.

Ale o co chodzi? W którym samolocie? W C172 która wylądowała w kapuście?

O to chodzi, że jeżeli oprzesz się na jednej kopii w której dany fragment ma 95 sekund to automatycznie się nie zgodzi to z inną kopią, co prawda krótszą, w której fragment ma 115 sekund. Dopóki nie pojawi się krytyczne opracowanie tego (a nie wszystkie kopie są upublicznione, wiadomo, że istnieją i tyle) to nie wiadomo, czego się trzymać.

Data: 2013-10-23 19:57:29
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Wed, 23 Oct 2013 19:40:23 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

W dniu 23.10.2013 18:19, /dev/SU45 pisze:

Nie dysponujemy danymi, które pozwoli³yby okre¶liæ, co sie dzia³o w
samolocie.

Ale o co chodzi? W którym samolocie? W C172 która wyl±dowa³a w kapu¶cie?

O to chodzi, ¿e je¿eli oprzesz siê na jednej kopii w której dany fragment ma 95 sekund to automatycznie siê nie zgodzi to z inn± kopi±, co prawda krótsz±, w której fragment ma 115 sekund. Dopóki nie pojawi siê krytyczne opracowanie tego (a nie wszystkie kopie s± upublicznione, wiadomo, ¿e istniej± i tyle) to nie wiadomo, czego siê trzymaæ.
 Nie wiem Smoczku sk±d s± twoje rewelacje.
http://bresland.salon24.pl/528100,komunikat-informacje-nowego-rzecznika-npw-dot-cvr-itp
daje
http://www.salon24.pl/error-404/
Ciê¿ko z tym dyskutowaæ. Wróæmy zatem na grunt tego niewygodnego za³. 4.7.
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-23 22:21:40
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 23.10.2013 19:57, Bruno pisze:
/../
na:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/92710309/1650.jpg
Za: Referat M Gugulskiego

Data: 2013-10-23 23:39:24
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Wed, 23 Oct 2013 22:21:40 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

W dniu 23.10.2013 19:57, Bruno pisze:
/../
na:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/92710309/1650.jpg
Za: Referat M Gugulskiego
A gdzie reszta referatu Smoczku? Czy¿by pozosta³e slajdy nie pasowa³y do
za³o¿onej tezy?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-24 00:13:29
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Wed, 23 Oct 2013 23:42:39 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Dziêki, chêtnie poprawie sobie humor przed snem. A informacje o d³ugo¶ci
nagrañ Forenex i FSB to z jakiego ¼ród³a pochodz±?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-24 01:40:07
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 24.10.2013 00:13, Bruno pisze:
/.../
Dziêki, chêtnie poprawie sobie humor przed snem. A informacje o d³ugo¶ci
nagrañ Forenex i FSB to z jakiego ¼ród³a pochodz±?

Od tego zacznij:
http://www.popler.tv/KonferencjaSmolenska/63008#63008

Data: 2013-10-24 08:10:48
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Thu, 24 Oct 2013 01:40:07 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Acha. Mia³ byæ jaki¶ bloger, a nie blogerka.
Co nadal nie zmienia faktu, ¿e do komentarza na temat minuty przed brzoz±
wystarcz± zapisy rejestratora ATM (tam nie by³o ¿adnej ta¶my i by³
odczytywany przez polskiego producenta) oraz za³. 4.7. No dalej Smoczku
referuj.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-24 00:00:43
Autor: brunoj
Kopie CVR
W dniu czwartek, 24 pa¼dziernika 2013 08:10:48 UTC+2 u¿ytkownik Bruno napisa³:
> [...]

wystarcz± zapisy rejestratora ATM (tam nie by³o ¿adnej ta¶my i by³
odczytywany przez polskiego producenta) oraz za³. 4.7. No dalej Smoczku

Do tego pani Wasserman jakby o czym innym mówi. Nie bardzo rozumiem jak sekcja zw³ok pos³a Wassermana mog³a wp³yn±æ na d³ugo¶æ d³ugo¶æ nagrañ dokonanych przez Foreneks i FSB. Mo¿esz rozwin±æ ten w±tek?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-25 10:05:13
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 24.10.2013 08:10, Bruno pisze:
/.../
Od tego zacznij:
http://www.popler.tv/KonferencjaSmolenska/63008#63008
Acha. Mia³ byæ jaki¶ bloger, a nie blogerka.

Blogerzy to s± inspiratorzy dr Laska ostatnio.

Data: 2013-10-25 10:38:28
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Fri, 25 Oct 2013 10:05:13 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Nie ¶ciemniaj Smoczku, tylko referuj. Od wczoraj do pomocy masz te¿ do
pomocy: http://faktysmolensk.gov.pl/

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 01:16:03
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Fri, 25 Oct 2013 23:48:54 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Co siê dzia³o z PL101 przed brzoz±? Nie wiesz? to zacznij od materia³ów
¼ród³owych. Linki dosta³e¶. PS. ¯eby¶ nie by³ zaskoczony: samolot praktycznie przeszorowa³ brzuchem po
³±ce. To co siê sta³o pó¼niej by³o konsekwencj± tego wyczynu. Zapis
zdarzenia masz tutaj:
1  Pierwsza brzoza  przyciêta na wysoko¶ci 10m  2  Kêpa m³odych brzózek  przyciêta na wysoko¶ci 4m 3  Kêpa m³odych brzózek  przyciêta na wysoko¶ci 4m  4  Brzózki i m³ode topole  przyciête na wysoko¶ci 4m
Szczegó³owe dane za³. 4.7.
£adnie to widaæ na zdjêciu Amielina:
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449231803816434?banner=pwa&gpsrc=pwrd1&pid=5552449231803816434&oid=107906898396623830387
http://tnij.org/amielin

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 14:31:23
Autor: lowelanto
Kopie CVR
U¿ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8v9dehqv1rgl.1ix7wg3wcsr8h.dlg40tude.net...
[...]

[...]
1  Pierwsza brzoza  przyciêta na wysoko¶ci 10m

Jaki¶ czas temu pisa³e¶, ¿e 6 m

[...]
£adnie to widaæ na zdjêciu Amielina:

Dla kogo pracuje ten cz³owiek?
Ja nie wiem, tak sobie pytam.

Lowelanto

Data: 2013-10-26 15:15:11
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 26.10.2013 01:16, Bruno pisze:
/../
Sam sobie referuj.
Co siê dzia³o z PL101 przed brzoz±? Nie wiesz? to zacznij od materia³ów
¼ród³owych. Linki dosta³e¶.
PS. ¯eby¶ nie by³ zaskoczony: samolot

Jaki¶ tam mo¿e przyszorowa³, a mo¿e nie.

[...]

Pomin±³e¶ antenê, która jednak tez by³a obciêta. Czyli do bani.

PS: Ford jednak wzi±³ za brzozê wydreptan ¶cie¿ki, którymi ³azili ludzie.

Data: 2013-10-26 10:50:17
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Saturday, October 26, 2013 9:15:11 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

PS: Ford jednak wzi±³ za brzozê wydreptan ¶cie¿ki, którymi ³azili ludzie.

Sciezka powiadasz? Moze jeszcze powiesz, ze to byl tramwaj? Taa, to jest
sciezka wylozona biala kora brzozy :-)

Data: 2013-10-26 15:45:27
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sat, 26 Oct 2013 15:15:11 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

To poproszê o alternatywne wyt³umaczenie tych ¶ladów.

[...]

A z którego raportu ta rewelacja?

PS: Ford jednak wzi±³ za brzozê wydreptan ¶cie¿ki, którymi ³azili ludzie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14846279,_GW___Mamy_dowod_na_klamstwo_eksperta_PiS_od_brzozy_.html

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 17:21:50
Autor: lowelanto
Kopie CVR
U¿ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:13u17mqvgl6z2$.194bb6ck8e3ia.dlg40tude.net...
[...]

Ot, ¼ród³o wszelakiej prawdy sobie wynalaz³e¶, tfuj.

Tu inne, ¼ród³o;
http://www.rp.pl/artykul/459542,1059991-Cieszewski-klamie-wedlug-Gazety-Wyborczej-- Sprawdzilismy.html
cytat;
"stotnie nazwisko Mishry znajduje siê w programie II konferencji smoleñskiej. Jednak ka¿dy kto wys³ucha³ wyk³adu Cieszewskiego na konferencji mo¿e ³atwo siê przekonaæ, ¿e ten uprzedzi³ o zmianach, które w nim zasz³y (równie¿ w tytule i tre¶ci)"
Z tego wynika, ¿e pismak z gw nawet nie by³ na wyk³adzie albo -co gorsze-celowo pisa³ bzdety aby do pieca do³ozyæ pisiorom.

Lowelanto

Data: 2013-10-26 10:48:02
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Saturday, October 26, 2013 11:21:50 AM UTC-4, lowelanto wrote:

[...]

Troche Rzepa popisala bez sensu. Z ich tekstu wynika, ze jeden z autorow
byl autorem w lipcu a nie byl w pazdzierniku. Z maila do GW wynika zas,
ze o sprawie nic nie wie. Powiedz mi jak mozna przestac byc autorem pracy naukowej? Jesli pan Mishra
mial byc recenzentem a nawet nie zostal o to poproszony przez Cieszewskiego
to tez jakby glupio. Rownie dobrze Cieszewski moglby umiescic Einsteina jako
recenzenta ale tuz przed konferencja zmienil zadnie bo dowiedzial sie, ze Albert nie zyje....

Nauka nie opiera sie na intencjach i domyslach tylko na faktach. A faktem jest,
ze nazwisko Deepak Mishra znajduje sie w programie konferencji. Znaczy to tyle, ze Cieszewski zaprezentowal INNA prace niz ta, ktora zlozyl do oceny.

cheers

Data: 2013-10-26 18:38:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Kopie CVR

U¿ytkownik "lowelanto" <lowelant@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l4gmm8$pcr$1speranza.aioe.org...
[...]

Wystarczy³o, ¿e pismak przeczyta³ to: http://niezalezna.pl/47368-ii-konferencja-smolenska-juz-jutro-poznaj-o-czym-dyskutowac-beda-naukowcy
Nawet dzi¶ mo¿na przeczytaæ, ¿e:
PONIEDZIA£EK, 21 pa¼dziernika 2013
 10:20 - 10:40 Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete Bettinger - University of Georgia - Spatio - temporal analysis of high resolution satellite imagery
 10:40 - 11:00 Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete Bettinger, Daniel Markewitz - University of Georgia - Supplementary analysis of the Smoleñsk birch

Istotnie. Rozpoczynaj±c swoje wyst±pienie, naukowiec z USA wyja¶ni³, ¿e zmieni³ i tematy referatów, i nazwiska wspó³autorów. - Autorstwo jest inne, ni¿ by³o w oryginale - stwierdzi³. Czyli ¿e s³uchali¶my duplikatu, kopii, która jest niedoskona³a, bo brak w³a¶ciwych autorów jak w oryginale. Typowe k³amstwo czyli gambit Roñdy.

A mo¿e pismak przeczyta³ to: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AxGx_StY8hv0J%3Aniezalezna.pl%2F47554-punkt-archimedesowy+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-a
 Niezale¿na usunê³a ten artyku³, ale Google orygina³ zakeszowa³o.

 W tre¶ci m. in.: "...Nale¿y koniecznie podkre¶liæ, ¿e za amerykañskim naukowcem przemawia nie tylko profesjonalizm wykonanej analizy, lecz tak¿e kompetencje wpieraj±cych go uczonych. Jeden z nich, dr Deepak Mishra, ekspert od geoprzestrzennej analizy terenów podmok³ych, dostaje granty od NASA siêgaj±ce miliona dolarów. Inny, prof. Pete Bettinger, od 25 lat zajmuje siê tzw. fotogrametri± powietrzn± oraz interpretacj± zdjêæ lotniczych..."

Data: 2013-10-26 18:40:53
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 26.10.2013 17:21, lowelanto pisze:
/../
[...]

O to by afery nie by³o. Nie s³ucha³ wywiadu i wtopi³, ¿e Cieszewski wspomina³ o Mishrze w wystapieniu.
Siara w hooy przed Europ±.

Trzeba pos³uchaæ tego referatu wyg³oszonego w USA wczesniej. Ponoæ jak prof Cieszewski mówi o oficjalnej wersji z brzoz± rozwalaj±c± skrzyd³o to sala w ¶miech. Ale to mo¿e przesadzone.

Data: 2013-10-26 18:52:35
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sat, 26 Oct 2013 18:40:53 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

I znowu uciekasz. Powiedz co by³o przed brzoz± cwaniaku.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 19:23:18
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 26.10.2013 18:52, Bruno pisze:
/.../
I znowu uciekasz. Powiedz co by³o przed brzoz± cwaniaku.

Przed brzoz± by³a buda

PS: S³uchaj experta dowiesz sie tu o metodzie ³amania drzewa buldo¿erem:

http://smocze.opary.salon24.pl/543276,prof-chris-cieszewski-w-polsat-news

Data: 2013-10-26 19:59:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Kopie CVR

U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:526bfa86$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I tu jest pies pogrzebany.

Reporter Polsatu zada³ pytanie naszemu genialnemu naukowcowi, w jaki sposób mog³a byæ z³amana brzoza, je¶li to nie samolot j± z³ama³, to kto lub co j± z³ama³. Pan Cieszewski najpierw strzeli³ focha na takie pytanie, nastêpnie zacz±³ wyja¶niaæ, ¿e brzozê móg³ z³amaæ mróz, ¶nieg, wichura lub mog³a zostaæ potr±cona przez buldo¿er, dozna³a szoku i w tym szoku siê z³ama³a. Reporter dr±¿y³ i zapyta³ o ¶lady buldo¿era, które by³yby widoczne na mapie. Nasz geniusz o¶wiadczy³, ¿e takie ¶lady mo¿na zatrzeæ. Nie wyja¶ni³ w jakim celu.

Mowa jest o kilkudziesiêcioletnim drzewe, rosn±cym na wzniesieniu, maj±cym, s±dz±c po zdjêciach, pieñ ca³kowicie zdrowy, nie spróchnia³y. Brzoza, która przez kilkadziesi±t lat, opar³a siê wszelkim kataklizmom klimatycznym w tym rejonie. I nagle wziê³a i siê z³ama³a.

Nie z³ama³ jej mróz i ¶nieg. Nie z³ama³a wichura. S± dane meteorologiczne owego obszaru, które nie stwierdzaj± wyst±pieñ takich katklizmów w tym czasie, a 26 stycznia brzoza sta³a ca³a i nie z³amana. W³a¶ciciel dzia³ki widzia³ jak j± ³amie 10 kwietnia TU-154.
Pan Cieszewski r±bn±³ kul± w p³ot i brnie coraz dalej. Typowy Roñda.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-27 00:45:22
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sat, 26 Oct 2013 19:23:18 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Ka¿de drzewko w doln± cze¶æ by mia³o szok? I tak im równiutko to wysz³o, a
do tego ¶ladów nie zostawili?  To¿ to jaki¶ wirtuoz musia³ ten buldo¿er
prowadziæ.
A co Smoczku z wcze¶niejszymi drzewami? To na wysoko¶ci 10m przyciête te¿
mia³o szok buldo¿erem w doln± czê¶æ? Antenê z twych urojeñ zostawmy w
spokoju.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-27 22:15:40
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 27.10.2013 00:45, Bruno pisze:
/.../
Ka¿de drzewko w doln± cze¶æ by mia³o szok?

Skup sie karku: rozmawiamy o brzozie. Pancernej Brzozie.

https://pbs.twimg.com/media/BXcckTbCQAAQvC-.jpg

Data: 2013-10-28 09:05:20
Autor: Titus Atomicus
Kopie CVR
In article <526d827b$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>,
 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:

> [...]
/.../
> Ka¿de drzewko w doln± cze¶æ by mia³o szok?

Skup sie karku: rozmawiamy o brzozie. Pancernej Brzozie.

O, Smoku, Smoku, a ty znowu swoje.
Widzialem odnosny wywiad. Kazdy widzi to co chce zobaczyc.
Na mnie ten Cieszewski zrobil wrazenie grubianina. Zeby nie powiedziec - mentalnego dresa.
Prawem dziennikarza jest zadawac niewygodne pytania, a ten Cieszewski chyba tego nie rozumial.
--
TA

Data: 2013-10-28 09:41:17
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 28.10.2013 09:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
/.../
Prawem dziennikarza jest zadawac niewygodne pytania, a ten Cieszewski
chyba tego nie rozumial.

Niewygodne nie znaczy denne. On nic z sensem nie zada³.

Tragedia jest, ¿e rzesze lemingów nie zdaj± sobie sprawy z absurdalno¶æi wyci±gniêcia buldo¿era?
A czamu w±tku wiatro³omu nie poci±gn±³?

Nie interesowa³y redakjtorzyny w ogóle tamat.

Data: 2013-10-28 10:05:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Kopie CVR

U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:526e232d$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie pogr±¿aj siê geniuszu smoleñski. ¯eby by³ wiatro³om, musi d±æ wichura. I taka wichura po³o¿y³aby wiele drzew, nie jedno.
S± dane meteorologiczne z okresu od stycznia do feralnego dnia kwietnia, z których wynika, ¿e nie by³o w tym rejonie i w tym okresie ¿adnych kataklizmów pogodowych.
Pan Cieszewski jebn±³ typow± dla sekty smoleñskiej g³upotê ostatnio zwan± "blefem Roñdy".

ubawiony

Data: 2013-10-28 11:05:27
Autor: Titus Atomicus
Kopie CVR
In article <526e232d$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> chyba tego nie rozumial.

Niewygodne nie znaczy denne. On nic z sensem nie zada³.
Mam inne zdanie.

Tragedia jest, ¿e rzesze lemingów nie zdaj± sobie sprawy z absurdalno¶æi wyci±gniêcia buldo¿era?

Przeciez to Cieszewski wymyslil tego buldozera. A moze nie? Zgodze sie, ze to brzmi absurdalnie, podobnie jak cala koncepcja Cieszewskiego.

A czamu w±tku wiatro³omu nie poci±gn±³?

A dlaczego mial wyciagac wiatrolom, skoro mial wymyslonego przez Cieszewskiego buldozera.

Nie interesowa³y redakjtorzyny w ogóle tamat.
Owszem, interesowal. Za to Cieszewski nie dopuszczal zadnej krytyki i zachowywal sie agresywnie. Probujac podobnie, jak ty w tej chwili, zdyskredytowac dziennikarza.
Ja rozumiem, ze w srodowiskach prawicowych 'Erystyka' Shopenhauera to lektura obowiazkowa. Ale znajomosc tej ksiazki naprawde juz nie robi na nikim wrazenia...

btw
Czy mozesz mi wytlumaczyc (zakladajac ze drzewo zostalo wczesniej spreparowane) jaka byla szansa ze samolot przeleci wlasnie nad tym drzewem?
--
TA

Data: 2013-10-28 15:17:04
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 28.10.2013 11:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

A czamu w±tku wiatro³omu nie poci±gn±³?

A dlaczego mial wyciagac wiatrolom, skoro mial wymyslonego przez
Dlatego bo mia³ wymyslony przez Cieszewskiego wiatro³om.

btw
Czy mozesz mi wytlumaczyc (zakladajac ze drzewo zostalo wczesniej
spreparowane) jaka byla szansa ze samolot przeleci wlasnie nad tym drzewem?

I znowu manipulacja godna buldo¿era. Skoro sobie zak³adasz spreparowanie to sobie to rozpatruj.
Ja nie zak³adam. Prof Cieszewski tez nie.

Data: 2013-10-28 23:10:08
Autor: Titus Atomicus
Kopie CVR
In article <526e71e1$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Cieszewskiego buldozera.
Dlatego bo mia³ wymyslony przez Cieszewskiego wiatro³om.

A buldozera to dziennikarz wymyslil czy Cieszewski?

> [...]

I znowu manipulacja godna buldo¿era. Skoro sobie zak³adasz spreparowanie to sobie to rozpatruj.
Ja nie zak³adam. Prof Cieszewski tez nie.

A co zakladacie? Ze ta brzoza w sposob naturalny obumarla tam i zlamala sie przed 5 kwietnia?
--
TA

Data: 2013-10-28 11:06:53
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Mon, 28 Oct 2013 09:41:17 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Problem w tym ¿e ta brzoza nie sta³a samotnie na ¶rodku ³±ki.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-28 15:18:59
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 28.10.2013 11:06, Bruno pisze:
/.../
Problem w tym ¿e ta brzoza nie sta³a samotnie na ¶rodku ³±ki.

Trzeba by³o s³uchaæ. Niektóre drzewa maj± soki, czyli niedawno zosta³y zniszczone. Inkryminowana brzoza - nie ma soków.

Data: 2013-10-28 13:19:32
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Monday, October 28, 2013 10:18:59 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

Trzeba by³o s³uchaæ. Niektóre drzewa maj± soki, czyli niedawno zosta³y zniszczone. Inkryminowana brzoza - nie ma soków.

Teoria z sokami jest grubo naciagana. Wegetacja / soki nie ruszaja we wszystkich
drzewach w tym samym czasie z dokladnoscia zegara cezowego. Starcze, duze drzewo
"moze sobie pozwolic" na pozniejszy start - nie musi uczestniczyc w wyscigu
po sonce, tak jak mlodsze i mniejsze drzewa.

I znowu manipulacja godna buldo¿era. Skoro sobie zak³adasz spreparowanie to sobie to rozpatruj. Ja nie zak³adam. Prof Cieszewski tez nie.

Jaka mnipulacja? Normalne logiczne myslenie. Jesli brzoza byla zlamana
przed 10 04 to ciezar przeprowadzenia dowodu ciazy na obalajacym dotychczasowe tezy. Do tego "obalacz" powinien wytlumaczyc wyszystkie
zjawiska i obserwacje, ktore tlumaczyla poprzednia teoria. To Cieszewski zaproponowal buldozera - niech wiec on brnie i tlumaczy.
Po mojemu zalosnie smiesznie wyszlo mu tlumaczenie z maskowaniem sladow.
Pewnie nigdy pan naukowiec nie byl na budowie i nie widzial jakie
slady zostawia pojazd na gasiennicach; zwlaszcza podczas zakretow. Wiatrolomy i snieg rowniez odpadaja; silny wiatrow nie bylo w tamtym czasie
ani opadow sniegu (co WIDAC nawet na jego zdjeciach).

Generalnie pomysl mial dobry ale wykonanie mizerne; nawet nie sprawdzil
katow pod jakimi patrzyla kamera motolotniarza i satelita. Z motolotniarzem
mamy pewien problem; brak sensownych punktow odniesienia. Z satelita jest
lepiej; na tym samym zdjeciu widoczne sa bloki w Smolensku i da sie na ich
podstawie oszacowac katy. cheers

Data: 2013-10-28 16:02:59
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Mon, 28 Oct 2013 15:18:59 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

A co z reszt± przyciêtych razem z brzoz±?

Data: 2013-10-28 17:08:35
Autor: JJR
Kopie CVR
W news:xv387luo3oow$.1ob279wo7m6gv.dlg40tude.net niejaki  Bruno napisa³:
A co z reszt± przyciêtych razem z brzoz±?

Jak to co. Skoro mo¿na by³o wyprowadziæ z gara¿u buldo¿er, mo¿na te¿ by³o wyprowadziæ drabinê stra¿ack±. Na wierzchu sta³ wyszkolony agent z pi³± mechaniczn± i laserow± poziomic± ¿eby równo ci±æ.
Oczywi¶cie zarówno buldo¿er, jak drabina lewitowa³y na poduszkach magnetycznych, coby w podmok³ym lesie ¶ladów nie narobiæ. Ale co tam, KGB nie takie rzeczy trzyma w gara¿ach.

--
pzdr,
Jêdrzej

Gdy rozum ¶pi, budzi siê Macierewicz

Data: 2013-10-28 19:40:37
Autor: Monster
Kopie CVR
W dniu 2013-10-28 17:08, JJR pisze:
[...]

:-)
http://img.myepicwall.com/2013/10/18ebf0c6e760b1fdac063d176d0e0bab.jpg
--
Tomek

Data: 2013-10-29 02:17:30
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 28.10.2013 16:02, Bruno pisze:
/.../
A co z reszt± przyciêtych razem z brzoz±?

Nie ma powodu uwa¿aæ, ¿e zosta³y przyciête razem z brzoz±.

https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449231803816434?banner=pwa&gpsrc=pwrd1&pid=5552449231803816434&oid=107906898396623830387
http://tnij.org/amielin

Trzeba skatalogowaæ i ustaliæ,  czy soki by³y czy nie (na brzozach i innych drzewach z sokami)

Data: 2013-10-28 18:30:28
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Monday, October 28, 2013 9:17:30 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
> [...]

> http://tnij.org/amielin

Trzeba skatalogowaæ i ustaliæ,  czy soki by³y czy nie (na brzozach i innych drzewach z sokami)

Retoryka Macierewicza LOL. Nie, Smoczku, te drzewa same sie poprzecinaly 10 lat
przed katastrofa i tak im zostalo. Chlopie, przeciez nawet w filmie pani
Gargas kupa swiadkow opowiada jak to tupolew kosil czubki drzew.

Zlamania sa na zdjeciach swieze. Brzoza smolenska mogla jeszcze nie
ruszyc z wegetacja po zimie - wiec soki nie bylyby widoczne. Kombinuj dalej bo to co sugerujesz to kompletna bzdura.

cheers

Data: 2013-10-29 10:20:33
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Tue, 29 Oct 2013 02:17:30 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Wszystkie drzewka s± skatalogowane i obfotografowane przez obie komisje i
Amielina. Zdjêcia bez problemu dostêpne na stronach które ju¿ ci Smoczku
wielokrotnie linkowa³em. ¦ladów buldo¿erów na nich nie widaæ.
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-29 12:33:44
Autor: Bart³omiej Kacprzak
Kopie CVR

U¿ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:17ffnugl2vn56>
Wszystkie drzewka s± skatalogowane i obfotografowane przez obie komisje i
Amielina. Zdjêcia bez problemu dostêpne na stronach które ju¿ ci Smoczku
wielokrotnie linkowa³em. ¦ladów buldo¿erów na nich nie widaæ.
Bo to by³ bludo¿er na poduszkowcu, takie to jest proste a na to nie wpadli¶cie.
A kto projektowa³ i budowa³ najwiêksze poduszkowce?
ZSRR!
Kto jest odpowiedzialny za zamach na brzozê?

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-10-29 12:35:25
Autor: Bart³omiej Kacprzak
Kopie CVR

U¿ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:17ffnugl2vn56

PS
Wiadomo, ¿e za poduszkowcem wytwarzany jest ogromny podmuch, i to on za³ama³ brzozê.
Najpierw j± naci±gali poduszkowcem a pó¼niej na ni± nadmuchali i pêk³a.

CBDU

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-10-29 21:39:33
Autor: zbigi
Kopie CVR
Smok Eustachy napisa³(a):
[...]

Tej!
Ale Ty naprawdê taki g³upi (ograniczony jeste¶) czy tylko udajesz, bo lubisz j±trzyæ?
Mo¿e wyjd¼ ch³opaku trochê na ¶wiat, skonfrontuj rzeczywisto¶æ z wiedz± podawan± na tacy ju¿ od 5 klasy szko³y podstawowej (za moich czasów - pewnie ju¿ 30 lat temu przygotowywano siê do tej akcji propagandowej) i och³oñ kurdê, och³oñ!
--
zbigi i stopka zastêpcza

Data: 2013-10-29 22:27:24
Autor: /dev/SU45
Kopie CVR

Trzeba skatalogować i ustalić,  czy soki byÅ‚y czy nie

Może ktoś wypił?

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100802/MAGAZYNDOMOWY/597866633

Ma lekko słomkowy kolor i cierpko gorzki smak. Zawiera witaminy i mikroelementy wspierające funkcjonowanie organizmu, poprawiające zdolności filtracyjne nerek, oczyszczające krew, usuwające szkodliwe produkty przemiany materii. Dorośli mogą wypijać dwie szklanki dziennie, dzieci - mniej.

Do brzozy, o białym pniu, cudownym drzewie Słowian, człowiek przytula czoło czerpiąc z niej życiodajną energie. Nacina pień podstawia naczynie i …spija sok. Naturalny, zwany przed laty oskołą lub bzowiną. Przodkowie wiedzieli, że pozyskuje się go w odpowiedniej porze - najlepszy okres przypada między nabrzmiewaniem pączków a rozwijaniem się liści.

!!!! Na to nikt nie zwrócił uwagi, wygłoszę na ten temat referat na VIII Konferencji. Na XIII zajmę się innymi aspektami:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Brzoza

Według wierzeń Słowian zasadzona przy grobie brzoza miała chronić przed duchami, według chrześcijan podobny cel miał spełniać krzyż brzozowy. Słowianie, którzy grzebali zmarłych nogami na wschód, sadzili ją zawsze od strony północnej grobu.

!!! to się zgadza, przerażające!

Według współczesnych radiestetów brzoza ma pozytywną energię i dotykanie jej i przebywanie w bliskim jej sąsiedztwie jest korzystne.

Data: 2013-10-28 12:55:19
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Mon, 28 Oct 2013 09:41:17 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

Tragedia jest, ¿e rzesze lemingów nie zdaj± sobie sprawy z absurdalno¶æi wyci±gniêcia buldo¿era?
Watek buldo¿era sam Smoczku wyci±gn±³e¶. Nawet wys³a³e¶ mnie do strony z
twoimi wypocinami, ¿ebym ten wywiad obejrza³.  Nie ustawiaj siê wiêc teraz
w roli zwolennika wiatro³omów. Kiedy¶ lansowa³e¶ wersjê Kraz+lina i te¿ nie potrafi³e¶ jej udowodniæ, a
przyci¶niêty przyst±pi³e¶ do osobistych wycieczek. --
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-28 22:38:38
Autor: lowelanto
Kopie CVR
U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³ w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-F435FE.09052028102013news.atman.pl...
[...]

Niesio³owski rozumia³.

L.

Data: 2013-10-30 00:09:06
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 28.10.2013 22:38, lowelanto pisze:
/.../
Niesio³owski rozumia³.

Warto¶ci logiczne wypowiedzi popularnych tutaj s± mniej - wiêcej takie:

Wyobra¼ sobie ¿e zajumali Ci auto i zg³aszasz na Policjê kradzie¿ i policjnat pyta siê:
wiesz kto? - nie
wiesz jak? - nie
No to nie zajumali.

Data: 2013-10-29 19:53:11
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Tuesday, October 29, 2013 7:09:06 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
> [...]

Wyobra¼ sobie ¿e zajumali Ci auto i zg³aszasz na Policjê kradzie¿ i policjnat pyta siê:

W sumie trafna analogia; Cieszewski => policjant.

Nie wie jak brzoza zostala zlamana, nie wie kiedy, nie wie GDZIE, nie wie kto,
a sili sie na sledczego. Brafffko :-)

cheers

Data: 2013-10-28 09:50:17
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sun, 27 Oct 2013 22:15:40 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Nie Smoczku. Rozmawiamy o katastrofie samolotu. Konkretnego samolotu.
http://faktysmolensk.gov.pl/

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 19:11:13
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sat, 26 Oct 2013 18:40:53 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

Trzeba pos³uchaæ tego referatu wyg³oszonego w USA wczesniej.
Link poproszê.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 19:18:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Kopie CVR

U¿ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1jjdqp49vpv77$.78ofdi52razk$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 26 Oct 2013 18:40:53 +0200, Smok Eustachy napisa³(a):

Trzeba pos³uchaæ tego referatu wyg³oszonego w USA wczesniej.
Link poproszê.

Tam zosta³ wyg³oszony prawdziwy referat. Z prawdziwymi autoramii. W Polsce by³a ordynarna podróba.

ubawiony

Data: 2013-10-26 18:36:48
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 26.10.2013 15:45, Bruno pisze:
/.../
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14846279,_GW___Mamy_dowod_na_klamstwo_eksperta_PiS_od_brzozy_.html

LOL
By³o:
Cieszewski, który pracuje na wydziale le¶nym, podkre¶la³, ¿e w pracach nad analiz± zdjêæ uczestniczy³o kilku wybitnych naukowców z USA: Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe i Pete Bettinger. Chodzi³o o to - jak zapewnia³ - by w tak prze³omowym odkryciu nie pope³niæ ¿adnego b³êdu.

Ca³y tekst: http://wyborcza.pl/1,75248,14846403,Mamy_dowod_na_klamstwo_eksperta_PiS_od_brzozy.html#ixzz2ipOcBd6M

Jest:
Cieszewski, który pracuje na wydziale le¶nym, zg³aszaj±c swój referat, powo³a³ siê, ¿e w pracach nad analiz± zdjêæ uczestniczy³o kilku wybitnych naukowców z USA: Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe i Pete Bettinger.

Nazwisko Mishry znalaz³o siê na oficjalnej stronie konferencji, i w programie jest do dzi¶. Jednak rozpoczynaj±c swój poniedzia³kowy wyk³ad Cieszewski stwierdzi³, ¿e "autorstwo jest inne ni¿ by³o oryginalne". Ju¿ nie wymieni³ Mishry.

Ca³y tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,14846403,Mamy_dowod_na_klamstwo_eksperta_PiS_od_brzozy.html#ixzz2ipgJhkLV

Cieszewski powiedzia³, ¿e zmienili sie autorzy, tre¶æ itp.

Data: 2013-10-26 11:03:00
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Saturday, October 26, 2013 12:36:48 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

Cieszewski powiedzia³, ¿e zmienili sie autorzy, tre¶æ itp.

Podobno zmienil sie autor Trylogii. Teraz zamiast H. Sienkiewicza mamy
A. Macierewicza. Od dzis autorstwo Zadla Genowefy, L jak Lucy i Trzech Diamentow
przypisywac nalezy zespolowi wybitnych bletrystykow i znawcow lotnictwa:
Binienda, Nowaczyk, Cieszewski, Berczynski, Ronda. (disclaimer: lista moze ulec
zmianie).

cheers

Data: 2013-10-26 18:44:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Kopie CVR

U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:526befa0$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A mo¿e by tak zapytaæ innych wspó³autorów wymienionych przez Cieszewskiego? Mo¿e inni te¿ siê od¿egnaj± od wspó³pracy?

Data: 2013-10-26 19:21:03
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 26.10.2013 18:44, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../
A mo¿e by tak zapytaæ innych wspó³autorów wymienionych przez
Cieszewskiego? Mo¿e inni te¿ siê od¿egnaj± od wspó³pracy?

Jest tu cenna sugestia, ¿eby pytaæ siê tych, co wymieni³ a nie tych, co niewymieni³. Pytaj.

Data: 2013-10-26 19:48:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Kopie CVR

U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:526bf9ff$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Panie Smoku. Wymieni³ tych, co pan sugerujesz, ¿e nie wymieni³. W prawdziwych referatach. W podróbach rzeczywi¶cie nie by³o prawdziwego wspó³twórcy. Mam znów linki przytaczaæ?
A nam, wyznawcom sekty smoleñsieji, nie zale¿y na ordynarnych podróbach. Te mamy z Chin. Nam zale¿y na orygina³ach referatów! Czy¿ nie?

ubawiony

Data: 2013-11-02 21:40:32
Autor: Marcin N
Kopie CVR
W dniu 2013-10-26 01:16, Bruno pisze:

[...]

Kurczê, szkoda, ¿e nie próbowali l±dowaæ tylko dali pe³ny gaz. Tak niewiele zabrak³o, ¿eby siê uratowali.

Jakie mieli szanse na w miarê udane l±dowanie?

--
MN

Data: 2013-11-02 22:10:30
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sat, 02 Nov 2013 21:40:32 +0100, Marcin N napisa³(a):

[...]

Moim skromnym zdaniem na udane to szans nie mieli, ale mog³o siê skoñczyæ
podobnie jak podczas katastrofy United Airlines 232 w Sioux City. Tam ponad
184 osób z 294 prze¿y³o. http://www.youtube.com/watch?v=oxyN1PgfSF0

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-11-03 09:03:35
Autor: Marcin N
Kopie CVR
W dniu 2013-11-02 22:10, Bruno pisze:

[...]

W mojej wizji mieliby l±dowaæ na tej ³±ce, po której zaczêli szorowaæ. Oczywi¶cie by³o tam trochê drzew, ale mo¿e by im siê uda³o.

--
MN

Data: 2013-11-03 12:30:20
Autor: Dariusz K. Ladziak
Kopie CVR
U¿ytkownik Bruno napisa³:
[...]

Co prze¿y³o? Szurniêcie brzuchem po twardym, niwelowanym terenie lotniska? Lasu nie by³o, bagien (¶licznie siê samolot przykleja do b³ota wyreacaj±c prêdko¶æ znacznie gwa³towniej jak na twardym pod³o¿u) nie by³o - to i czê¶æ prze¿y³a. Na dok³adkê - ¶wietnie wiedzieli ¿e siê rozbij±, s³u¿by naziemne mia³y mnóstwo czasu na przygotowanie siê - nie trafili w bagno na które dopiero drogê trzeba by³o zbudowaæ.

Sioux City to jednak troche inny przypadek - ma³o precyzyjne (bo nie mieli czym tej precyzji zrealizowaæ) ale jednak planowe l±dowanie awaryjne a nie zdarzenie przypadkowe.

--
Darek

Data: 2013-11-03 13:55:56
Autor: Bruno
Kopie CVR
Dnia Sun, 03 Nov 2013 12:30:20 +0100, Dariusz K. Ladziak napisa³(a):

U¿ytkownik Bruno napisa³:
[...]

Wiadomo ka¿da katastrofa jest inna. Wcze¶nie by³a ³±ka na górce. Tam gdzie praktycznie przeszorowali po trawie.
Zreszt± i na tym bagienku przynajmniej czê¶æ pasa¿erów mog³a by prze¿yæ
gdyby nie l±dowanie na grzbiecie. --
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-11-04 12:26:18
Autor: J.F
Kopie CVR
U¿ytkownik "Dariusz K. Ladziak"  napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik Bruno napisa³:
[...]

Niewiele tez brakowalo aby udalo im sie uciec.
A przypominam ze zeszli ponizej poziomu pasa.

[...]

Ale jest jeszcze przypadek Airbusa - daje sie w lesie wyladowac w miare bezpiecznie.

J.

Data: 2013-11-04 17:06:42
Autor: Dariusz K. Ladziak
Kopie CVR
U¿ytkownik J.F napisa³:
[...]

Ale las musi byæ na p³askim - a nie uciekaæ do góry w tempie 15 m/s... W tym Airbusie mieli wiêcej szczê¶cia jak rozumu - wyczesaæ w stary li¶ciasty las pe³nym samolotem pasa¿erskim i mieæ tylko trzy trupy!

--
Darek

Data: 2013-10-25 14:56:52
Autor: TJ_Blues
Kopie CVR
On Friday, October 25, 2013 4:05:13 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
W dniu 24.10.2013 08:10, Bruno pisze:

/.../

> Acha. Mia³ byæ jaki¶ bloger, a nie blogerka.

Blogerzy to s± inspiratorzy dr Laska ostatnio.

Widzisz Smoczku, to jest wlasnie piekne w nauce; nie w niej miejsca
na wszechwiedzace autorytety. Czasem wystarczy anonimowy bloger
z glowa na karku (np. Ford Perfect vs. Krzysztof Cieszewski) by obalic
wyssane z palucha teorie profesorow.

cheers

Data: 2013-10-26 10:49:15
Autor: KiloSierra
Kopie CVR
W dniu 2013-10-25 23:56, TJ_Blues pisze:
On Friday, October 25, 2013 4:05:13 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

Blogerzy to sÄ… inspiratorzy dr Laska ostatnio.

[...]

jak to Å‚adnie Deresz - nie zawsze dr przed nazwiskiem znaczy doktor... czesto to po prostu duren

Data: 2013-10-26 13:46:53
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Kopie CVR
Użytkownik KiloSierra napisał:

jak to Å‚adnie Deresz - nie zawsze dr przed nazwiskiem znaczy doktor...
czesto to po prostu duren

dr = doktor
dr. = dureń

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2013-10-26 14:46:36
Autor: KiloSierra
Kopie CVR
W dniu 2013-10-26 13:46, Rafal 'RAV' Miszczak pisze:
Użytkownik KiloSierra napisał:

jak to Å‚adnie Deresz - nie zawsze dr przed nazwiskiem znaczy doktor...
czesto to po prostu duren

dr = doktor
dr. = dureń

ja to wiem...ale to naprawde bez znaczenia

Data: 2013-10-26 15:08:41
Autor: Smok Eustachy
Kopie CVR
W dniu 26.10.2013 13:46, Rafal 'RAV' Miszczak pisze:
Użytkownik KiloSierra napisał:

jak to Å‚adnie Deresz - nie zawsze dr przed nazwiskiem znaczy doktor...
czesto to po prostu duren

dr = doktor
dr. = dureń

dureń Lasek - tak brzydko o urzędniku państwowym? a fe.

Data: 2013-10-26 17:51:22
Autor: lowelanto
Kopie CVR
Użytkownik "Rafal 'RAV' Miszczak" <rav@e-rav.pl> napisał w wiadomości news:l4ga3i$sgp$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik KiloSierra napisał:

jak to Å‚adnie Deresz - nie zawsze dr przed nazwiskiem znaczy doktor...
czesto to po prostu duren

dr = doktor
dr. = dureń

-- Pozdrawiam

Rafal "RAV" Miszczak

Bardzo wielu tych durni w całym świecie.
Choćby;
http://techventures.columbia.edu/blog/profile/dr-angela-christiano-discovers-genetic-basis-hair-loss

http://web.neuro.columbia.edu/members/profiles.php?id=193

http://web.neuro.columbia.edu/members/profiles.php?id=28

itd, itp

Lowelanto

Data: 2013-10-26 18:01:45
Autor: KiloSierra
Kopie CVR
W dniu 2013-10-26 17:51, lowelanto pisze:

Bardzo wielu tych durni w całym świecie.
Choćby;

itd, itp

Lowelanto

gdyby Ironia bardzo ciuchutko podeszla do Ciebie z tylu... i z całej siły kopnęła w dupsko... i tak bys sie nie zorientował!

Data: 2013-10-26 23:44:06
Autor: lowelanto
Kopie CVR
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:526be769$0$2186$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Heheheh, szczerze powiem, ze nie do końca byłem przekonany czy to
ironia.
Tylu tu mądrych inaczej, że nie wgłębiając się za bardzo w wątek można
się pomylić co do osoby piszącej.

L.

Kopie CVR