[gp] Kopie faktur w PDFach

Data: 2009-11-06 15:30:12
Autor: Tomek
[gp] Kopie faktur w PDFach
Data: 2009-11-06 15:40:14
Autor: Piotrek
[gp] Kopie faktur w PDFach
Tomek wrote:
http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/367709,kopie_faktur_mozna_przechowywac_na_dysku.html

To jest ciekawe zdanie "NSA przyjął, że wystawienie faktury to zgromadzenie informacji do ich sporządzenia, a nie wydrukowanie dokumentu."

Ciekawe czy istotnie pochodzi z sentencji wyroku czy też wymyślił je dziennikarz.

Piotrek

Data: 2009-11-07 08:10:15
Autor: Gotfryd Smolik news
[gp] Kopie faktur w PDFach
On Fri, 6 Nov 2009, Piotrek wrote:

Tomek wrote:
[...]

  Owszem, takoż mi się wydało bardzo intrygujące :)
(porusza znacznie istotniejszą sprawę, czyli "możliwość wykonania operacji
technicznej polegającej na pobraniu i wydrukowaniu faktury").

Ciekawe czy istotnie pochodzi z sentencji wyroku

  Nie:
http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/0D2A99DDB9

czy też wymyślił je dziennikarz.

  Niekoniecznie.
  IMVHO warto zwrócić uwagę, że w odróżnieniu od "oryginalnego" wyroku WSA:
http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/E11DFE22D1
....nie zostało opublikowane uzasadnienie.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-07 08:56:56
Autor: Piotrek
[gp] Kopie faktur w PDFach
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]
 Niekoniecznie.
 IMVHO warto zwrócić uwagę, że w odróżnieniu od "oryginalnego" wyroku WSA:
http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/E11DFE22D1
...nie zostało opublikowane uzasadnienie.

Też to zauważyłem. Puściłem na pl.soc.prawo prośbę o wklejenie uzasadnienia. Może jakiś dobry człowiek przeczyta i zapoda.

Piotrek

Data: 2009-11-07 10:54:35
Autor: Piotrek
[gp] Kopie faktur w PDFach
Piotrek wrote:

Też to zauważyłem. Puściłem na pl.soc.prawo prośbę o wklejenie uzasadnienia. Może jakiś dobry człowiek przeczyta i zapoda.

Jak słusznie zauważył Olgierd, wyrok NSA ma dopiero kilka dni.
Tak więc trzeba jeszcze poczekać na uzasadnienie.

Piotrek

[gp] Kopie faktur w PDFach