[WAW] Kopiec Czerniakowski - do tych co skaczą i fruwają

Data: 2009-11-07 05:39:35
Autor: kaczor1
[WAW] Kopiec Czerniakowski - do tych co skaczą i fruwają
Ale i do całej reszty korzystającej rowerowo z tego miejsca.

Czcigodni.

Rozumiem, że nie jest to jedynie miejsce w którym można się wyszaleć
ale i miejsce spotkań i jako takie zasługuje na utrzymanie je w
czystości.
Poruszam się rowerem bo to zdrowe, ekologiczne, przyjazne dla
otoczenie - puste slogany i tyle.
Takie mam odczucie po powrocie z Kopca.
Porozrzucane torby foliowe, papiery, paczki po papierosach, opakowania
po batonach i napojach energetycznych.
Ktoś co prawda zadał sobie trud i zawiesił na drzewie worek na śmieci,
lecz reszta nie zadała sobie trudu aby je tam umieścić.
Rozrzucając śmieci gdzie popadnie czym różnisz się od gościa
wyrzucającego starą lodówką do lasu ?

Pozdrawiam
Trochę wkurzony
Roland

Data: 2009-11-07 15:09:56
Autor: kml
[WAW] Kopiec Czerniakowski - do tych co skaczą i fruwają
Użytkownik "kaczor1" <roland.korczakowski@komax.net.pl> napisał w wiadomości news:4964b42c-ee0c-4c57-899a-cb5ac0c88e93v36g2000yqv.googlegroups.com...

[cut]

Tam niestety praktycznie wszyscy śmiecą :(

kml
Last update 1/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-07 15:10:02
Autor: Wooyek
[...]

Żal się na forach DH Zone i Bike Action, ew. innych bardziej lokalnych. Wtedy może ktoś zainteresowany to przeczyta. "Ci co skaczą i fruwają" generalnie nie korzystają z precla.

Data: 2009-11-07 15:28:01
Autor: fest
kaczor1 napisal i wyslal takie slowa:

[...]

Drogi Rolandzie w tamtym miejscu 'imprezują' całe grupy młodzieży co
pozostawia za sobą, łagodnie mówiąc, nieporządek. Ponadto przesiadują tam
też bezdomni jak również narkomani... oczywiście  Bikerzy dokładają do
obecnego syfu swoje trzy grosze ale mysle ze wina nie leży tylko po ich
stronie.
--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2009-11-07 08:06:20
Autor: kaczor1
On 7 Lis, 16:28, niewi...@OP.PL (fest) wrote:

Drogi Rolandzie w tamtym miejscu 'imprezują' całe grupy młodzieży co
pozostawia za sobą, łagodnie mówiąc, nieporządek.

Wcale nie wątpie

Ponadto przesiadują tam
też bezdomni jak również narkomani... oczywiście

Tyle że onie raczej napojów energetycznych i dętek rowerowych nie
używają prawda ?

Bikerzy dokładają do
obecnego syfu swoje trzy grosze ale mysle ze wina nie leży tylko po ich
stronie.

O te trzy grosze mi chodzi
Śmieci rowerowe są łatwo rozpoznawalne, więc cały ten syf jest
kojarzony z rowerzystami.
To tak jak z wędkarzami - wystarczy jedno pudełko po robalach a od
razu są posądzeni o cały bajzel na brzegu.

--
Wyslano z Jastarnihttp://augustyna.pl/news- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Wszyscy tam śmiecą !
To co - jesteśmy stadem baranów, które będzie robić tak jak wszyscy ?
A może to takie rozgrzeszenie.

Nie oczekuje pewnych zachowań od bezdomnych czy narkomanów, ale od
innych grup społecznych już tak.
Wiem jestem naiwny - ale dobrze mi z tym.

Po obiedzie, więc już nie wkurzony
Roland

Data: 2009-11-07 18:55:00
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kaczor1 pisze:

Ponadto przesiadują tam
też bezdomni jak również narkomani... oczywiście

Tyle że onie raczej napojów energetycznych i dętek rowerowych nie
używają prawda ?

Jak nie? Narkomani za pomocą dętki ściskają przedramię aby wyszły żyły.
Natomiast bezdomni ratują swoje wyniszczone organizmy za pomocą energy drinków :-)

A swoją drogą, może gmina powinna postawić kosze na śmieci?

Seco

Data: 2009-11-07 20:59:54
Autor: Titus Atomicus
[WAW] Kopiec Czerniakowski -do tych co skaczą i fruwają
In article <hd4c9j$egq$1@achot.icm.edu.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

kaczor1 pisze:

> [...]

Natomiast bezdomni ratują swoje wyniszczone organizmy za pomocą energy drinków :-)

A swoją drogą, może gmina powinna postawić kosze na śmieci?

Postawic nie problem.
Ale wypadaloby je regualrnie oprozniac.
Ale to i tak nie pomoze. Chyba ze gminni beda z koszami latac za smiecacymi.

TA

Data: 2009-11-08 10:52:32
Autor: Krzysztof Olszak
[WAW] Kopiec Czerniakowski -do tych co skaczą i fruwają

Postawic nie problem.
Ale wypadaloby je regualrnie oprozniac.
Ale to i tak nie pomoze. Chyba ze gminni beda z koszami latac za smiecacymi.

Najpierw posprzatac. Potem natychmiast postawic kosze na smieci, ktore beda regularnie oprozniane. I powinna tam jeszcze co jakis czas zagladac straz miejska. Wowczas bedzie szansa na jaki taki porzadek.
Jak jest czysto, to znaczna czesc ludzi nie bedzie smiecic. A reszcie mozna o porzadku przypomniec w odpowiedni sposob.

Krzysztof

Data: 2009-11-28 01:59:04
Autor: Titus Atomicus
[WAW] Kopiec Czerniakowski -dotych co skaczą i fruwają
In article <hd64d3$t3u$1@inews.gazeta.pl>,
 Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:

> [...]

Jak jest czysto, to znaczna czesc ludzi nie bedzie smiecic. A reszcie mozna o porzadku przypomniec w odpowiedni sposob.

Fajne... marzenia.

TA

[WAW] Kopiec Czerniakowski - do tych co skaczą i fruwają