Kopiowanie kart microSD

Data: 2009-08-08 10:33:16
Autor: Mane
Kopiowanie kart microSD
Jarek pisze:

kupiłem nowy telefon Nokia, w którym była karta microSD 1GB. Trochę to dla mnie mała pojemność, więc dokupiłem kartę microSD 4GB.
I tu pojawił się problem w skopiowaniu całości zawartości z oryginalnej karty 1GB na kartę 4GB, ponieważ nie mogę skopiować niektórych katalogów i plików.
W jaki sposób mogę skopiować całą zawartość karty na drugą, np. tak jak się to robi z płytami CD lub DVD?

Aplikacja Nokii i backup

Kopiowanie kart microSD