Kopiowanie kontaktow w noki C3 Touch and....

Data: 2011-10-29 17:47:11
Autor: Krystian
Kopiowanie kontaktow w noki C3 Touch and....
W dniu dzisiejszym padl mi dotykowy ekran w noki C3 Touch and......
Tzn chyba padl bo nie reaguje. Reszta guzikow dziala, guziki boczne rowniez

Problem w tym ze wiekszosc kontaktow mam w pamieci telefonu bo zmienialem telefon i jeszcze nie zdazylem skopiowac na sima zreszta i tak nie wszystkie sie zmieszcza

Co z tym mozna zrobic?
Jak odzyskac?

Jakies madre rady??
dzieki

p.s. prosze pisac w miare zrozumialym jezykiem poniewaz nie zajmuje sie takimi rzeczami i skrotow myslowych nie rozszyfruje
dzieki

Data: 2011-11-06 01:19:32
Autor: Feromon

Użytkownik " Krystian" <krystiang1977@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8he6u$q7v$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to pech... a "zmieniałam telefon" przedwczoraj?
A prawo jazdy ma? Wozi apteczkę i koło zapasowe?
Aspiryna to środek antykoncepcyjny?
AIDS to jakiś szyfr?

To napiszę pomału.
Zainstalować program PC Suite lub Ovi Suite dla TWOJEJ Nokii.
Może się skomunikuje z telefonem, jeśli to wina wyświetlacza....

Jasne?
A kopię zapasaową robic co chwilę... wolną...

Feromon

Kopiowanie kontaktow w noki C3 Touch and....