Kopiowanie sms'a z simcard do telefonu (Windows Phone)

Data: 2012-10-11 00:19:52
Autor: Piotr
Kopiowanie sms'a z simcard do telefonu (Windows Phone)
Witam!

Dziwna sprawa. Mam Nokie Lumie 610 z systemem Windows Phone. Chcę przenieść smsy z poprzedniej komórki (Samsung Avila). Zapisuję je na kartę sim.. Jak wkładam do Nokii to w wiadomościach widzę te smsy, ale mają adnotację, że są z karty sim. Jak je skopiować do pamięci telefonu? Da się jakoś?

Czy jest może inny sposób by przenieść te smsy? (tak żeby zachować nadawcę, czas wysłania itp., nie chodzi mi o proste skopiowanie tekstu i wysłanie np. na e-mail itp)

Uprzejmie proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam
Piotr

Kopiowanie sms'a z simcard do telefonu (Windows Phone)