Kopiowanie starego dysku na nowy.

Data: 2014-09-15 21:06:26
Autor: marfi
Kopiowanie starego dysku na nowy.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:5412b966$0$26848$65785112news.neostrada.pl...
Prawie 7-letni  HDD  WDC 320GB jest już zapchany i dodatkowo pojawił się

  Do takich celów od kilku lat używam Image for Widows (http://www.terabyteunlimited.com/image-for-windows.htm).
W ubiegłym tygodniu za pomocą tego narzędzia przenosiłem DOS z dysku Quantum Daytona 256MB na w miarę współczesny HDD 40GB.
Ponadto odtworzyłem obraz dysku na dysku wirtualnym VMWare i uruchomiłem to w maszynie wirtualnej.
Dla mnie same zalety :)

BTW: w/w oprogramowanie używam do zmniejszania dysków wirtualnych VMWare przez zwykły backup/restore.

--
marfi

Kopiowanie starego dysku na nowy.