Kopiowanie wiadomości między różnymi markami

Data: 2011-03-18 20:17:43
Autor: Romek
Kopiowanie wiadomości między różnymi markami
Witam.

Sprawa jest tego rodzaju: poszukuję prostego sposobu na przekopiowanie
wiadomości SMS i tylko wiadomości miedzy telefonem Nokia C6 a HTC Wildfire. Jest
wprawdzie narzędzie spb migration tool, ale kopiuje wszystko bez możliwości
wyboru. Kontakty mam na sim wiec pozostaje problem sms. Wie ktoś, jak zrobić?

Dzięki za pomoc

Romek --

Data: 2011-03-19 00:23:48
Autor: MichaelData
Kopiowanie wiadomości między różnymi markami
"Romek" wydumał(a) w wiadomości ID news:178f.0000026a.4d83afd7newsgate.onet.pl
[...]

Kurwa, ila razy mam powtarzać? Umiesz czytać historię grupy?
Mobiledit (szukaj w google)

--
Michael________

Kopiowanie wiadomości między różnymi markami