Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów

Data: 2009-11-18 06:55:35
Autor: Tomasz Dobosz
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
Cześć,

Niedługo uruchamiamy serwis kopiujkontakty.pl. Nasz serwis ma służyć
dwóm celom: przenoszeniu list kontaktów pomiędzy dwoma telefonami,
oraz tworzeniu kopii bezpieczeństwa kontaktów z telefonu.

Nie trzeba się bawić kabelkami, bo wszystko idzie przez sieć (SyncML)..
Wystarczą dwa telefony i jedna karta SIM. Najpierw "przeklikujesz"
pierwszy telefon, który jest źródłem kontaktów i wgrywasz je na swoje
konto w kopiujkontakty. Potem to samo robisz z drugim telefonem i
kontakty z konta trafiają do nowego telefonu. Tak samo działa to przy
dwóch kartach SIM.

Obecnie jesteśmy w fazie beta testów, które mają nam pozwolić na
uzupełnienie bazy obsługiwanych telefonów. Byłoby miło uzbierać
pokaźną grupkę betatesterów :)

Zapraszamy i z góry dzieki za pomoc :)

Data: 2009-11-18 16:13:53
Autor: Maciek.
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
Użytkownik "Tomasz Dobosz" <dopsh1@gmail.com> napisał

Obecnie jesteśmy w fazie beta testów, które

Czy informacja "za darmo!" jest tymczasowa, czy docelowa?
Co z bezpieczeństwem danych, które w wielu przypadkach są/będą danymi osobowymi?

Pytam, ponieważ to IMO dość istotne informacje nawet (a może przede wszystkim) w fazie testowej ;)

Maciek.

Data: 2009-11-18 07:43:59
Autor: Tomasz Dobosz
On 18 Lis, 16:13, "Maciek." <mmu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Tomasz Dobosz" <dop...@gmail.com> napisał

> [...]

osobowymi?

Pytam, ponieważ to IMO dość istotne informacje nawet (a może przede

Informacja "za darmo" jest docelowa :)
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, to też nie a się czym
przejmować. To nie pierwsze nasze tego typi przedsięwzięcie i dane sa
zabezpieczane w odpowiedni sposób.

Pozdrawiam. Tomek

Data: 2009-11-18 16:06:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:43:59 -0800 (PST), Tomasz Dobosz napisał(a):

Informacja "za darmo" jest docelowa :)
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, to też nie a się czym
przejmować. To nie pierwsze nasze tego typi przedsięwzięcie i dane sa
zabezpieczane w odpowiedni sposób.

Nie pierwsze przedsięwzięcie jako fundusz inwestycyjny? W zabezpieczenie
danych w takim razie absolutnie wierzę, ale czy ktoś nie zrobi użytku z
tych kontaktów już nie całkiem.
Oprócz tego spojrzenie na cennik pokazuje, że usługa nie jest bezpłatna -
są dwa plany taryfowe płatne pieniędzmi i jeden plan płatny oglądaniem
reklam - o czym jakoś tutaj nie wspomniano, że telefon będzie spamowany w
zamian za usługę. Trochę to nieładne jest.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-19 07:56:52
Autor: Tomasz Dobosz
> [...]

reklam - o czym jakoś tutaj nie wspomniano, że telefon będzie spamowany w
zamian za usługę. Trochę to nieładne jest.

Trochę pomieszałes kwestie opłat. Kopiujkontakty.pl będzie darmowe.
Cennik, który oglądałes dotyczy innego serwisu, Contails.com, który
chociaz tez ma coś wspólnego z kontaktami, to jednak ma duzo wiekszą
funkcjonalność, niż Kopiujkontakty. Stąd będa w nim opłaty. Prosiłbym
dokładnie sprawdzac o czym się czyta, aby nie wprowadzać ludzi w błąd.

Data: 2009-11-19 16:16:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 19 Nov 2009 07:56:52 -0800 (PST), Tomasz Dobosz napisał(a):

[...]

Sprawdzałem dokładnie. Domena należy do funduszu inwestycyjnego, który
rzadko się cieszy jak takie rzeczy są za darmo. Na stronie nie ma ŻADNYCH
danych, w tym wymaganych prawem informacji kto będzie przechowywał bazę
danych i kontaktu do tej firmy. JEDYNĄ informacją jest, że prawa autorskie ma Contails i tam jest kontakt
do firmy oraz dane kontaktowe. Tam znajduje się też jedyny regulamin usługi
- na kopiuj kontakty nie ma żadnego regulaminu.
Więc to nie ja wprowadzam ludzi w błąd - sami to robicie.

Możecie proszę wytłumaczyć, jak oczekiwać bezpieczeństwa danych osobowych
od firmy która nawet prawidłowo informacji o cenach i regulaminu nie
potrafi podać? Najlepiej wytłumaczyć w taki sposób abym ja i inni
potencjalni użytkownicy w to uwierzyli. Bo póki co, to sami się prosicie o
problemy z GIODO. DUŻE problemy.
No chyba, że jednak serwis JEST tożsamy z Contails i wtedy za użytkowanie
płaci sie odbieraniem spamowych esmesów. Tertium non datur.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-18 18:26:21
Autor: Amir
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
Trzebaby być niezłym frajerem, aby skopiować wszyskie kontakty dane personalne sieć

ja bym się nie odważył i mam nadzieje że nikt kto ma moj numer i inne dane kontaktowe

Data: 2009-11-18 18:55:51
Autor: Maciek.
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał
Trzebaby być niezłym frajerem, aby skopiować wszyskie kontakty dane personalne sieć

A tak w ogóle, to co sądzisz o firmie Polkomtel?

M.

Data: 2009-11-18 20:01:16
Autor: spammtrapp
Maciek. pisze:
A tak w ogóle, to co sądzisz o firmie Polkomtel?

Tej samej której Simplusa moge kupic "z ulicy" bez podawania danych osobowych?

Poza tym widze subtelna roznice pomiędzy firmą która ma zarejestrowaną baze danych osobowych, w regulaminie podaje w jakim zakresie te dane bedą wykorzystywane i w jakim celu a miedzy firmą która szuka betatesterów na grupie dyskusyjnej, na stronie nie podaje nawet warunków i regulaminu korzystania z usługi a na pytanie o zabezpieczenie danych osobowych odpowiada: "Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, to też nie a się czym przejmować. To nie pierwsze nasze tego typi przedsięwzięcie i dane sa zabezpieczane w odpowiedni sposób."

I jestem tego samego zdania co kowtow.

Data: 2009-11-19 00:08:17
Autor: Maciek
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
Użytkownik "spammtrapp"

http://www.contails.com/privacypolicy.html

Napisał to widocznie administrator a nie handlowiec. Jego wina :)

I jestem tego samego zdania co kowtow.

Ja też. Tyle, że w ogóle nie mam potrzeby backupowania kontaktów nie wiadomo gdzie. Zawsze mam w miarę aktualną kopię na którymś z domowych dysków.

Może więc na koniec wyjaśnijmy, że podobną usługę uruchomił Plus. Chyba nie zbili na tym fortuny? ;)
Bo jak tu osiągnąć sukces jeśli twarde dyski nie padają jak muchy, komputer w każdym domu, Outlook w większości firm a karta pamięci w prawie każdym telefonie...

M.

Data: 2009-11-19 08:02:03
Autor: spammtrapp
Maciek pisze:
http://www.contails.com/privacypolicy.html

OK. I mamy:
"Administratorem serwisu internetowego CONTAILS.COM"
"Serwis gromadzi następujące Dane Osobowe:"

Gdzie tu chociaz słowo o kopiujkontakty.pl

Może więc na koniec wyjaśnijmy, że podobną usługę uruchomił Plus. Chyba nie zbili na tym fortuny? ;)

Teraz to juz wszystko rozumiem ;) Wylecialem z simplusem jak filip z konopii.

Bo jak tu osiągnąć sukces jeśli twarde dyski nie padają jak muchy, komputer w każdym domu, Outlook w większości firm a karta pamięci w prawie każdym telefonie...

Exactly...

Data: 2009-11-26 09:03:16
Autor: Marcin Mały
Kopiujkontakty.pl - szukamy b etatersterĂłw

A tak w ogóle, to co sądzisz o firmie Polkomtel?

Albo o firmie Google? I o skrzynkach w domenach Gmail, Gazeta.pl, Fotka.pl  i tysiącach innych? Tam taka funkcjonalność jest wbudowana w konto  mailowe. :-)

Data: 2009-11-18 19:23:09
Autor: kowtow
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
Moim zdaniem usługa
nieprzydatna i nie rokuję jej
SUKCESU

Data: 2009-11-18 22:47:18
Autor: J.F.
On Wed, 18 Nov 2009 19:23:09 +0100,  kowtow wrote:
Moim zdaniem usługa
nieprzydatna i nie rokuję jej SUKCESU

Co chwila jednak jest pytanie "jak skopiowac ksiazke" i zazwyczaj pada
"przez Outlooka".

J.

Data: 2009-11-20 09:51:39
Autor: W
Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
J.F. wystukał, co następuje:

On Wed, 18 Nov 2009 19:23:09 +0100,  kowtow wrote:
Moim zdaniem usługa nieprzydatna i nie rokuję jej SUKCESU

Co chwila jednak jest pytanie "jak skopiowac ksiazke" i zazwyczaj pada
"przez Outlooka".

PIM Backup, uruchamiamy, tworzy się pliczekz  kontaktami/kalendarzem/taskami/czymkolwiek, przywracamy po flashowaniu/na innym urządzeniu... Co to jest Outlook? :P