Kopmentarze do filmu "Mgła"

Data: 2011-01-04 01:20:32
Autor: Hans Kloss
Kopmentarze do filmu "Mgła"
"[...]Stefan Niesiołowski stwierdzi: TO obrzydliwe co robią Pisowskie
dziennikarze z Panią Lichocką na czele , Pani ta dała już się poznać
podczas debaty prezydenckiej kiedy atakowała najlepszego prezydenta od
czasów Bieruta. To Pisowska wersja katastrofy smoleńskiej która mówi
że było to celowe rozproszenie mgły. W miedzy czasie dwa razy opluje
kamerę.
[...] rzecznik rządu tzw Graś Paweł: drodzy państwo to przecież jest
skandal Pani Lichocka rządziła Polskę tak jak uczynili to Macierewicz
z Fotygą, jak tak można obrażać rząd, prezydenta, instytucje
państwowe , Platforma jak była opozycją szanowała Prezydenta
Premiera , choć raz mi się wymsknęło porównanie polskich służb do
securitate ale wtedy tak trzeba było.
Lech Wałęsa- Jaaaa nie po o walczyłem z komuną ubecja sbekami żeby
teraz w wolnym państwie durnie po prostu durnie nakręcały jakieś filmy
tooooo tak nie może być drodzy państwo ja walczyłem oni pochowali się
pod spódnice a teraz filmy nakręcają."
Jeszcze tych komentarzy nie ma? Spokojnie, pojawią się w ciągu
najbliższych 48 godzin ;)
Całość na: http://martino1989.salon24.pl/264935,mgla-komentarze
J-23

Data: 2011-01-04 12:59:28
Autor: u2
Kopmentarze do filmu "Mgła"
W dniu 2011-01-04 10:20, Hans Kloss pisze:
[...]

Skoro Niesioł tak pluje to koniecznie kupię GP z filmem :)

Data: 2011-01-04 14:07:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Kopmentarze do filmu "Mgła"
u2 wrote:

[...]

Niestety, na razie pluje tylko w kabarecie z salonu24.
--
Pit

Data: 2011-01-04 14:11:51
Autor: u2
Kopmentarze do filmu "Mgła"
W dniu 2011-01-04 14:07, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Skoro Niesioł tak pluje to koniecznie kupię GP z filmem :)
Niestety, na razie pluje tylko w kabarecie z salonu24.

Słyszałem jego pełne jadu wypowiedzi nt zamachu smoleńskiego więc mu nie
popuszczę :)

Data: 2011-01-04 14:37:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Kopmentarze do filmu "Mgła"
u2 wrote:

[...]

Ja je słyszę od co najmniej dziesięciu lat - przed pluciem na PiS, pluł na PO dopóki Jarek nie dał mu bana u siebie nie przyjmując go do PiS.
Jednakoż wole ignorować tego osobnika.
--
Pit

Data: 2011-01-04 14:02:19
Autor: obserwator
Kopmentarze do filmu
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
u2 wrote:

> popuszczę :)

Ja je słyszę od co najmniej dziesięciu lat - przed pluciem na PiS, pluł na PO dopóki Jarek nie dał mu bana u siebie nie przyjmując go do PiS.
Jednakoż wole ignorować tego osobnika.

ten osobnik byl tez obecny na filmie Nocna Zmiana, kiedy dokonano pierwszego
zamachu stanu, po *okraglym stole*. Donal i Pawlak tez tam byli i widzimy
teraz dosc dokladnie kim ci ludzie sa i dla kogo pracuja.

Data: 2011-01-04 15:44:05
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Kopmentarze do filmu

u2 wrote:

> [...]

pierwszego zamachu stanu, po *okraglym stole*. Donal i Pawlak tez tam byli
i widzimy teraz dosc dokladnie kim ci ludzie sa i dla kogo pracuja.

Jednak wtedy nie pluł, a minę miał taką, jakby źle się czuł w tym towarzystwie. Na drugi dzień w Sejmie oponował przeciw całej tej hucpie, choć być może tylko dobrze grał przyjmując postawę "w razie czego ja byłem po waszej stronie".

Ale być może, za mało go doceniam go i jego postawa miała robić za pełny kamuflaż.
Dobry agent zadaniowy nie może się zdradzić przy byle okazji.

Tak sobie teraz myślę, że najśmieszniejsze jest to, że on w PO też pewnie robi "dieło w służbie", bo przecież tyle złego, co on zrobił tej formacji, to nawet Palikot ze swym (za przeproszeniem) plastikowym chójem nie zrobił, a oni się jeszcze z tego cieszą jak półgłówki. :)))
--
Pit

Kopmentarze do filmu "Mgła"