Kopniak dla platformersĂłw

Data: 2012-07-01 14:56:21
Autor: u2
Kopniak dla platformersĂłw
... w Bytomiu (piękne miasto, byłem tam i piwo piłem)

http://www.warszawskagazeta.pl/polityka/35-polityka/1227-kopniak-dla-platformy-

Kop­niak dla Plat­for­my
Mar­cin Ha­łaś
pią­tek, 29 czerw­ca 2012 11:24

W nie­dzie­lę w By­to­miu od­wo­ła­no w re­fe­ren­dum lo­kal­nym
pre­zy­den­ta Pio­tra Ko­ja z Plat­for­my Oby­wa­tel­skiej oraz ra­dę
miej­ską, w któ­rej PO z sa­te­li­ta­mi mia­ła więk­szość. To
hi­sto­rycz­ne wy­da­rze­nie – do tej po­ry plat­for­me­si nie
prze­gra­li re­fe­ren­dum w mie­ście li­czą­cym po­nad 100 ty­się­cy
miesz­kań­ców.

Od­wo­łać pre­zy­den­ta mia­sta w du­żym mie­ście uda­ło się do­tąd w
Olsz­ty­nie (2008), Czę­sto­cho­wie (2009) i Ło­dzi (2010). W
Olsz­ty­nie sy­tu­acja by­ła bez­pre­ce­den­so­wa: od­wo­ła­ny
pre­zy­dent sie­dział w aresz­cie oskar­żo­ny o gwałt, nie by­ła to więc
po­li­tycz­na pró­ba sił. Za to za­rów­no w Czę­sto­cho­wie, jak i
Ło­dzi od­wo­ły­wa­no pre­zy­den­tów ko­ja­rzo­nych z Pra­wem i
Spra­wie­dli­wo­ścią: Ta­de­usza Wro­nę i Je­rze­go Kro­piw­nic­kie­go.
W przed­re­fe­ren­dal­ną agi­ta­cję prze­ciw nim za­an­ga­żo­wa­li się
po­li­ty­cy SLD i PO, ma­ją­cy nie­sa­mo­wi­te wspar­cie me­dial­ne.
Wy­star­czy krót­ka in­ter­ne­to­wa kwe­ren­da: w „Ga­ze­cie
Wy­bor­czej” o przy­go­to­wa­niach do od­wo­ła­nia Wro­ny i
Kro­piw­nic­kie­go pi­sa­no wie­le ra­zy.

W By­to­miu rzą­dził Piotr Koj z Plat­for­my Oby­wa­tel­skiej. W
kie­ro­wa­niu mia­stem pre­zen­to­wał po­łą­cze­nie igno­ran­cji z
aro­gan­cją. Nie pró­bu­jąc sku­tecz­nie roz­wią­zy­wać re­al­nych
pro­ble­mów – stał się miej­skim ce­le­bry­tą, lu­bu­ją­cym się w
na­dmu­chi­wa­niu wła­sne­go ego. Kro­plą, któ­ra prze­la­ła cza­rę,
by­ła de­cy­zja li­kwi­da­cji jed­nej z naj­bar­dziej re­no­mo­wa­nych
szkół tech­nicz­nych w mie­ście – by­tom­skie­go „Elek­tro­ni­ka”.
Fa­chow­cy zaj­mu­ją­cy się ryn­kiem edu­ka­cyj­nym twier­dzi­li, że po
la­tach nad­pro­duk­cji spe­cja­li­stów od mar­ke­tin­gu i
za­rzą­dza­nia roz­po­czy­na się re­ne­sans szkol­nic­twa
tech­nicz­ne­go – tak­że na po­zio­mie śred­nim. Na­uczy­cie­le
wska­zy­wa­li, że „Elek­tro­nik” nie ma kło­po­tu z na­bo­rem, a
ro­dzi­ce, że ich dzie­ci prze­nie­sio­ne do in­nych szkół bę­dą uczy­ły
się w gor­szych wa­run­kach. Wła­śnie z gro­na ro­dzi­ców tej szko­ły
wy­wo­dzą się oso­by, któ­re za­ło­ży­ły gru­pę ini­cja­tyw­ną i
do­pro­wa­dzi­ły do re­fe­ren­dum.

W ob­li­czu re­fe­ren­dum Koj za­cho­wał się w naj­gor­szy (dla sie­bie)
moż­li­wy spo­sób: roz­po­czął kosz­tow­ną kam­pa­nię, ma­ją­cą
prze­ko­nać miesz­kań­ców do boj­ko­tu re­fe­ren­dum. Za­chę­cał do
te­go za po­mo­cą bil­bor­dów, ogło­szeń w pra­sie i li­stu
do­star­czo­ne­go wszyst­kim miesz­kań­com, któ­ry pod­pi­sał ja­ko
pre­zy­dent mia­sta. Tak się zło­ży­ło, ze w są­sied­niej Ru­dzie
Ślą­skiej bę­dą­ca w opo­zy­cji Plat­for­ma Oby­wa­tel­ska
za­an­ga­żo­wa­ła się w re­fe­ren­dum, ma­ją­ce od­wo­łać pre­zy­dent
Gra­ży­nę Dzie­dzic (od­bę­dzie się ono 25 czerw­ca). Dzia­ła­cze PO z
Ru­dy za­chę­ca­li do udzia­łu w re­fe­ren­dum ja­ko de­mo­kra­tycz­nej
pro­ce­du­rze kon­tro­li wła­dzy. W By­to­miu pre­zy­dent z PO na­zy­wał
re­fe­ren­dum awan­tu­rą po­li­tycz­ną i wzy­wał do je­go boj­ko­tu.
Na­wet „Ga­ze­ta Wy­bor­cza” mu­sia­ła za­uwa­żyć, że jest to do­wód na
hi­po­kry­zję ślą­skich struk­tur PO.

W re­fe­ren­dum Koj zo­stał zno­kau­to­wa­ny. By­tom, mia­sto
prze­ży­wa­ją­ce spo­łecz­ny i eko­no­micz­ny kry­zys, sły­nie z
ni­skiej fre­kwen­cji wy­bor­czej. Tym ra­zem sta­ło się ina­czej: do
gło­so­wa­nia po­szło pra­wie 30 ty­się­cy osób. Do od­wo­ła­nia Ko­ja
wy­star­czy­ła fre­kwen­cja na po­zio­mie nie­co po­nad 21 ty­się­cy
gło­su­ją­cych. Za jed­nym za­ma­chem od­wo­ła­no też ra­dę miej­ską, w
któ­rej więk­szość mia­ła PO w ko­ali­cji ze sto­wa­rzy­sze­niem
za­ło­żo­nym przez by­łe­go rad­ne­go SLD i kan­dy­da­ta
post­ko­mu­ni­stów do sej­mu.

PO wy­raź­nie prze­gra­ła re­fe­ren­dum. Czy to pierw­szy ka­myk, a za
ja­kiś czas su­nąć za­cznie la­wi­na?

Data: 2012-07-01 16:53:05
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 01.07.2012 14:56, u2 pisze:

PO wy­raź­nie prze­gra­ła re­fe­ren­dum. Czy to pierw­szy ka­myk, a za
ja­kiś czas su­nąć za­cznie la­wi­na?

tiaaaa... gdyby babcia miała wąsy....
a możesz mnie oświecić kto ma ta PO zastąpić?? Chodzi mi o realne opcje?

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-01 17:05:01
Autor: u2
Kopniak dla platformersów
W dniu 2012-07-01 16:53, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Z pewnoscia nie lewackie bolszewickie zydki, ktore obecnie rzadza z
ukrycia w czeciej peloskiej.

Chodzi mi m.in.  o zonke  de Bula, pewnych redachtorow, m.in. GWna i
Niezaleznej Inicjatywy Erotycznej.

Data: 2012-07-01 17:27:33
Autor: pluton
Kopniak dla platformersów
> [...]

ukrycia w czeciej peloskiej.

Chodzi mi m.in.  o zonke  de Bula, pewnych redachtorow, m.in. GWna i

Zonka zajmie stolem prezydenta miasta a pewne redachtory
beda radnymi ?

Nullification

Data: 2012-07-01 17:31:51
Autor: Pawel Bartkowiak
Kopniak dla platformersów
W dniu 01.07.2012 17:05, u2 pisze:
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie! Znów nie zrozumiałeś co napisałem? Czy ksiądz Ci dyktuje za pleców?

Powtórzę: a możesz mnie oświecić kto ma tą PO zastąpić?? Chodzi mi o realne opcje?

Data: 2012-07-01 17:50:45
Autor: u2
Kopniak dla platformersów
W dniu 2012-07-01 17:31, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Realna opcja to Polacy, a nie wraza agentura, o ktorej pisze.

Ty nie jestes glupi, wiec jestes agenturalnym po-miotem.

Data: 2012-07-01 18:59:53
Autor: Przemysław M.
Kopniak dla platformersów
Dnia Sun, 01 Jul 2012 17:50:45 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ty też nie jesteś głupi ;-)))

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-01 20:28:50
Autor: Pawel Bartkowiak
Kopniak dla platformersów
W dniu 01.07.2012 17:50, u2 pisze:
[...]

Jestem Polakiem z krwi i kości, a swojego przodka znalazłem na ziemi śremskiej (jestem z Wlkp.) w księgach parafialnych z roku 1795 - dalej mi się nie chciało szukać, a zresztą po łacinie było.

To że jestem socjalistą, nie upoważnia Cię do odzierania mnie z Polskości. Dlatego zwalczam z całą siła środowisko pisopodobne - bo Polska od wieków jest tolerancyjna. To właśnie w PIS nie ma prawdziwych Polaków.

Data: 2012-07-01 18:51:17
Autor: Observatore
Kopniak dla platformersów
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisał(a):
To że jestem socjalistą, nie upoważnia Cię do odzierania mnie z Polskości. Dlatego zwalczam z całą siła środowisko pisopodobne - bo Polska od wieków jest tolerancyjna. To właśnie w PIS nie ma prawdziwych Polaków.

*Prawdziwy Polak*, to wymysl propagandowy o wydzwieku pejoratywnym lansowany
przez GW, ktora wlasnie nie jest absolutnie tolerancyjna, chociaz tak chce bys
postrzegana:)

GW ma wyraznie totalitarne zapedy, podobnie jak platfusiarnia.

Data: 2012-07-01 21:18:23
Autor: Pawel Bartkowiak
Kopniak dla platformersów
W dniu 01.07.2012 20:51, Observatore pisze:
[...]

Przykro jednak nie zgodzę się. Ponieważ zauważasz tylko jedną stronę medalu.

PO i PIS to podobne partie. PO swoje totalitarne zapędy buduje bardzo przemyślanie stosując socjotechnikę. PIS robi to samo  - ale nie ma w ich działaniu finezji.

Rozumiem to że PO dla PIS może być największym złem, ktoś kto działa zakulisowo jest chamem. Ale PIS to to samo.

Data: 2012-07-01 19:52:41
Autor: Observatore
Kopniak dla platformersów
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisał(a):
Przykro jednak nie zgodzę się. Ponieważ zauważasz tylko jedną stronę medalu.

zauwazam obydwie strony medalu.

PO i PIS to podobne partie. PO swoje totalitarne zapędy buduje bardzo przemyślanie stosując socjotechnikę. PIS robi to samo  - ale nie ma w ich działaniu finezji.

To nie sa podobne partia, ale obecna propaganda tak celowo je przedstawia, a
by polskie spoleczenstwo nie mialo alternatywy i z braku laku glosowalo na
platfusow, bo przeciez innego wyjscia nie ma:)

Rozumiem to że PO dla PIS może być największym złem, ktoś kto działa zakulisowo jest chamem. Ale PIS to to samo.

PO jest najwiekszym zlem, jakie sie Polsce przydarzylo od tzw. tranformacji
ustrojowej.

Jesli tego ktos nie widzi, to albo sciemnia, albo dal sobie wyprac mozg przez propagande medialna ktora zamiast stac po stronie spoleczenstwa, stoi po
stronie platfusow i w ten sposob ochrania partie oszustow i totalitarystow.

Data: 2012-07-01 22:07:55
Autor: Pawel Bartkowiak
Kopniak dla platformersów
W dniu 01.07.2012 21:52,  Observatore pisze:

To nie sa podobne partia

Jak dla mnie kogoś który nigdy nie głosował na te partie (i nigdy nie zagłosuje) to są identyczne partie. Tusk tylko umiejętnie lawituje pomiędzy ślubem kościelnym, a zgodą na zapłodnienie in vitro.

[...]

W Polsce od 1990r. nie było żadnej partii rządzącej która działała by dla społeczeństwa.

Data: 2012-07-01 20:23:18
Autor: Observatore
Kopniak dla platformersów
> [...]

Jak dla mnie kogoś który nigdy nie głosował na te partie (i nigdy nie zagłosuje) to są identyczne partie. Tusk tylko umiejętnie lawituje pomiędzy ślubem kościelnym, a zgodą na zapłodnienie in vitro.

to nie sa identyczne partie. Kazdy myslacy czlowiek to wie i widzi.
Tusk owszem lawiruje, ale wyjatkowo prymitywnie. Utrzymuje sie przy wladzy,
tylko dzieki parasolowiochronnemu postkomunistycznych mediow. W normalnym,
cywilizowanym, demokratycznym panstwie juz dawno wyladowalby na bruku, a nawet w ciupie.

> [...]

W Polsce od 1990r. nie było żadnej partii rządzącej która działała by dla społeczeństwa.

Owszem byly/sa takie dwie liczace sie partie, a wlasciwie jedna : Porozumienie
Centrum i PiS. Tylko one dzialaly/ dzialaja dla spoleczenstwa.

To na pewno nie idealne partie, ale jedyne ktore do tej pory cos dla
spoleczenstwa robily lub usilowaly zrobic. Niestety nie  podobalo sie to
bylym komuchom.

Data: 2012-07-01 22:45:37
Autor: Pawel Bartkowiak
Kopniak dla platformersów
W dniu 01.07.2012 22:23,  Observatore pisze:

parasolowi ochronnemu postkomunistycznych mediow.

Przykro mi ale się nie zgadzam... za dużo demagogi i teorii spiskowych a`la Kaczyński. Kaczyński wyczuł, czy też wie ze tylko tak może budować swoją pozycję polityczną - aby wszystko było teorią spiskową.

Owszem byly/sa takie dwie liczace sie partie, a wlasciwie jedna : Porozumienie
Centrum i PiS. Tylko one dzialaly/ dzialaja dla spoleczenstwa.

To jedna i ta sama partia. Proszę podać przykłady działania na rzecz społeczeństwa (powinno być ich dużo z Twoich wypowiedzi). Aha zaznaczę, co PIS jako partia jest w stanie zrobić dla mnie socjalisty?

To na pewno nie idealne partie, ale jedyne ktore do tej pory cos dla
spoleczenstwa robily lub usilowaly zrobic. Niestety nie  podobalo sie to
bylym komuchom.

Jeżeli mogę prosić o przykłady zachowań byłych komuchów, które to zwalczały PIS/PC (z góry uprzedzam proszę GW pominąć jako marginalną gazetę, kupowaną przez ludzi w soboty przez dodatek praca - chociaż stoi na wyższym poziomie niż RP).

Data: 2012-07-01 21:00:15
Autor: Observatore
Kopniak dla platformersów
> [...]

> Owszem byly/sa takie dwie liczace sie partie, a wlasciwie jedna : Porozumieni
> Centrum i PiS. Tylko one dzialaly/ dzialaja dla spoleczenstwa.

zadne teorie spiskowe. To sa fakty. Kaczynski ma tylko odwage mowic o tym
glosno i bardzo dobrze, bo to partia opozycyjna.

Teorie spiskowe tworza komunistyczne masmedia, a juz liderem w ich tworzeniu
jest propagandowa gazetka Michnika.

To jedna i ta sama partia. Proszę podać przykłady działania na rzecz społeczeństwa (powinno być ich dużo z Twoich wypowiedzi). Aha zaznaczę, co PIS jako partia jest w stanie zrobić dla mnie socjalisty?

To moze wy udowodnijcie, ze to jedna i ta sama partia??

> [...]

Jeżeli mogę prosić o przykłady zachowań byłych komuchów, które to zwalczały PIS/PC (z góry uprzedzam proszę GW pominąć jako marginalną gazetę, kupowaną przez ludzi w soboty przez dodatek praca - chociaż stoi na wyższym poziomie niż RP).

GW nie jest marginalna gazeta. To bardzo powana propagandowa tuba komuchow i
pracownikow bylych prosowieckich sluzb specjalnych przepoczwarzonych w wyniku tzw. tranformacji ustrojowej w kapitalistow.

GW chroni ich interesow oraz popiera platfusow, mimo ze to oszuisci, zlodzieje
i zdrajcy.

Na przyklad medialny koncern ITI pozostaje nadal w rekach kagiebistow z
Federacji Ruskiej i pierze skutecznie mozgi mlodemu pokoleniu Polakow, ktore
pozniej jak zombie leza do urn i glosuja albo na Wyruchanego Kota, albo SLD,
albo PSL - Pawliaka, albo Hermana (imie ktorym poslugiwal sie w domu)
Donaldowicza Tuska.

Data: 2012-07-01 21:32:14
Autor: u2
Kopniak dla platformersów
W dniu 2012-07-01 21:18, Pawel Bartkowiak pisze:
Rozumiem to że PO dla PIS może być największym złem, ktoś kto działa
zakulisowo jest chamem. Ale PIS to to samo.

Najwiekszym zlem sa komunisci. M.in. reprezentowani przez twoje
ugrupowanie ruchajacych kota.

Data: 2012-07-01 22:00:53
Autor: Pawel Bartkowiak
Kopniak dla platformersów
W dniu 01.07.2012 21:32, u2 pisze:
[...]

Twój poziom odpowiedzi jest żenujący...

Data: 2012-07-02 18:00:58
Autor: u2
Kopniak dla platformersów
W dniu 2012-07-01 22:00, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Nie az tak jak twoj lewusku :-)

Data: 2012-07-02 17:54:56
Autor: Przemysław M.
Kopniak dla platformersów
Dnia Sun, 01 Jul 2012 21:32:14 +0200, u2 napisał(a):

[...]

1. Masz rację. Takie jak ty komunistyczne przeczhrzty są najgorsze.
2. Który z działaczy politycznych obnosi się ze swoim kotem. Poprzedni miał
chyba na imię Alik.
3. Nie każdy ma takie samo hobby jak ty.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

 Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Kopniak dla platformersĂłw