Kopulant Pani Marty- zal mi go

Data: 2010-05-28 18:45:28
Autor: fatso
Kopulant Pani Marty- zal mi go
http://wyborcza.pl/1,75478,7945192,Egzekutor_z_Kwidzyna.html?as=2&startsz=x <http://wyborcza.pl/1,75478,7945192,Egzekutor_z_Kwidzyna.html?as=2&startsz=x> A raczej jej mi zal.  Kilka  tygodni temu smakowalem historie Pieknej Marty i jak to ona
wepchnie na tron swojego stryja. Nagroda mialo byc  krzeslo poselskie dla jej meza,
a pozniej-kto wie? - moze i sam tron. To takie piekne, z tego mozna sklecic bajke bylo
o Krolewnie Pizdolinie i wnukom do snu ja opowiadac.
No a teraz-co? Mezus okazal sie miec wade polska- wydaje sie byc nie tylko zlodziejem
ale do tego nieudolnym ,az zal patrzec. Daleko mu do Bernarda Madoffa.

Stryj Jaroslaw bedzie musial w wyborach poradzic sobie sam. Ma jedna zalete- jest
krysztalowo uczciwy. Nie sadze by w tej newralgicznej chwili czy nawet pozniej, chcial
tolerowac obok siebie malego geszefciarza Dubienickiego. Czyli Marta musi wybierac:
tron albo chuj dubienicki. Obu naraz calowac sie nie da.

fatso

Data: 2010-05-28 19:58:03
Autor: skippy
Kopulant Pani Marty- zal mi go

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:XiTLn.21$J52.18hurricane...
[...]

Wszystko klamstwa Gazety Koszernej, niezle sie dajesz wciagac tym oszustom.

Data: 2010-05-29 00:16:01
Autor: Endriu
Kopulant Pani Marty- zal mi go
Fatso a o tym słyszałeś ?.

Automistyfikacja demokracji...
http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Automistyfikacja-demokracji,2,ID407188228,RS1,n

"[...] W 1949 roku, pani Jadwiga urodziła  Jarosława i Lecha. Przy
porodzie jako położna asystowała matka Tadeusza Gajcego, poety
poległego  podczas poronionego  pomysłu Powstania Warszawskiego..

Matkami chrzestnymi chłopców zostały siostry bliźniaczki, Ludwika i
Zofia Woźnickie, obie ocalały z  Getta Warszawskiego. I tu
ciekawostka. Dla mnie wielka ciekawostka, którą należałoby wyjaśnić..
Obie popełniły samobójstwo(!!!!). [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-29 22:39:09
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:f61f8a26-e5e9-49e1-ac25-fa212bfea36dm4g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Z tym samobójstwem - sugestie iż z powodu, że widziały obrzezanie - to naprawdę podejrzenia tej samej klasy co bomba EM w Smoleńsku.

Kopulant Pani Marty- zal mi go