Koputer ¦wiat - konkurs na 14 urodziny i zwrrotny sms z danymi skasowany

Data: 2012-11-16 21:40:41
Autor: slawek7
Koputer ¦wiat - konkurs na 14 urodziny i zwrrotny sms z danymi skasowany
Cze¶æ.
Mia³ z Was kto¶ okazjê braæ udzia³ w konkursie na 14 urodziny Komputer ¦wiata?
Wys³a³em sobie smsa na konkurs i o dziwo uda³o sie cos ma³ego dostaæ.
Przysz³y mi dwa smsy. Pierwszy z informacj± a drugi z formatem zwrotnego smsa w którym nale¿a³o podac swoje dane. Mam taki telefon ¿e przypadkiem skasowa³em drugi i teraz nie wiem jaki ma byc ten format smsa?

Czy mo¿e kto¶ wie co nale¿a³o tam podaæ. Pisa³em do redakcji ale nie raczyli mi odpisaæ.

Data: 2012-11-17 10:02:43
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Koputer ¦wiat - konkurs na 14 urodziny i zwrrotny sms z danymi skasowany
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy siê nazw± slawek7 naskroba³(a):

Pisa³em do redakcji ale nie raczyli mi odpisaæ.
Jaka redakcja taka odpowied¼.

--
....:::WISKOLER:::...

Naprzeciw Stirlitza sz³y trzy umalowane kobiety.
- Kurwy - pomy¶la³ Stirlitz.
- Pu³kownik Issajew - pomy¶la³y prostytutki.

Data: 2012-11-17 11:00:18
Autor: z
W dniu 2012-11-17 06:40, slawek7 pisze:
smsa w którym nale¿a³o podac swoje dane.

Poda³e¶ swój nr tel. a teraz chc± Twoje dane osobowe.
Czyta³e¶ dok³adnie regulamin (ka¿dy ma³y druczek te¿) Czy ju¿ wygra³e¶ czy dopiero _mo¿esz_ wygraæ (to wa¿ne).
Dla mnie wygranie nawet "ma³ego co nieco" to du¿o za ma³o.
Mo¿e lepiej ¿e zgubi³e¶ ;-)

Wiem... Jestem przesadnie ostro¿ny ale taki ¶wiat, Komputer ¦wiat :-)

Koputer ¦wiat - konkurs na 14 urodziny i zwrrotny sms z danymi skasowany