Kora: "Byłam ofiar± księdza"

Data: 2010-06-20 22:12:36
Autor: Grzegorz Z.
Kora: "Byłam ofiar± księdza"
 - To wciÄ…ĹĽ powraca. PamiÄ™tam, jak strasznie siÄ™ baĹ‚am, gdy wyszĹ‚am od
księdza. Przez lata nie byłam w stanie nikomu się poskarżyć – mówi Kora
Jackowska.

W nowej piosence „Zabawa w chowanego" Kora opowiada historię ze swojego
dzieciństwa, kiedy była molestowana przez księdza. To oparty na własnych
przeżyciach protest przeciwko pedofilii w kościele. Teledysk z piosenką 25
czerwca trafi do internetu

- To tkwi głęboko. Wrosło w psychikę, jak tatuaż wrasta w skórę.
Oczywiście, nie myślę o tym obsesyjnie dzień i noc, ale to wciąż powraca.
Pamiętam doskonale, jak strasznie się bałam, gdy wyszłam od księdza. Przez
lata nie byłam w stanie nikomu o tym powiedzieć, nikomu się poskarżyć, bo
byłam wychowywana w poczuciu, że kobieta jest grzesznym narzędziem, że to
ta Ewa, to jabłko, że wina jest we mnie. Choć to przecież ja byłam ofiarą
starego, obrzydliwego księdza - zwierza się Kora "Wprost".

- Pochodziłam z bardzo biednego domu, wiadomo było, że wróciłam z
sierocińca, półsierota, ojciec już nie żył, matka borykała się z piątką
dzieci. Mieszkaliśmy w piwnicy. To charakterystyczne w zwierzeniach ofiar
księży pedofilów, że zwykle są to dzieci właśnie z takich domów.
Wielodzietnych, zaniedbanych. Oni dobrze wiedzą, kogo wybrać. Taką ofiarę
łatwo wypatrzyć.

http://www.wprost.pl/ar/199383/Bylam-ofiara-ksiedza/

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-20 22:18:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"Byłam ofiarą księdza"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f82kglo5xqbn$.arg90h6cqt6g$.dlg40tude.net...
- To wciąż powraca. Pamiętam, jak strasznie się bałam, gdy wyszłam od
[...]

A pamiętacie jak to było niedawno z gwałcicielem w którymś z naszych miast? Ile to kobiet zgwałcił?
I co później z tego wyniknęło?

Data: 2010-06-20 13:45:07
Autor: Antenka
"Byłam ofiar± księdza"
On 20 Cze, 22:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:1f82kglo5xqbn$.arg90h6cqt6g$.dlg40tude.net...

> [...]

> księży pedofilów, że zwykle s± to dzieci wła¶nie z takich domów.
> Wielodzietnych, zaniedbanych. Oni dobrze wiedz±, kogo wybrać. Tak± ofiarę

A pamiętacie jak to było niedawno z gwałcicielem w którym¶ z naszych miast?
Ile to kobiet zgwałcił?
I co póĽniej z tego wyniknęło?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jackowska chce zrobić kasę, dlatego kanw± nowego utworu jest modny
temat w ¶rodowisku socliberalnym, którego jest reprezentantk±.
Dzisiaj wypada być "ofiar±" - nieważne czyj± - najlepiej niedobrego
księdza, który polował na biedn± sierotkę.
Jeszcze niedawno wspominała, że była molestowana przez zakonnice w
sierocińcu. Nagle zmieniła zdanie.
..
A tak na marginesie - ta sama Olga Jackowska, tak strasznie
skrzywdzona - była m.in. sygnatariuszk± listu "polskich
intelektualistów"  rz±daj±cych uwolnienia Romana Polańskie -
pedofila.
Podwójna moralno¶ć? Rozdwojenie jaĽni? Pora odwiedzić dobrego
psychiatrę.

Antenka

Data: 2010-06-20 14:00:03
Autor: glob
"Byłam ofiar± księdza"

Antenka napisał(a):
On 20 Cze, 22:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
> Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:1f82kglo5xqbn$.arg90h6cqt6g$.dlg40tude.net...

Rusza kampania przeciwko pedofilii księży w Polsce. Polscy biskupi
wiedzieli i ukrywali.Ruch ofiar księży pedofilów w Polsce .Ruch ofiar
polskich księży organizuje Polak mieszkaj±cy w Kanadzie, biznesmen
Wincenty Szymański.Za młodu był molestowany przez księdza w
Zakroczymiu - pisze "ŻycieWarszawy".Teraz domaga się od kurii
publicznych przeprosin i gromadzi wokół siebie inne ofiary.
Współdziała z nim już 178 osób w cały mkraju. To głównie katolicy,
chc± oczy¶cić Ko¶ciół. Ich nazwisk nieujawniamy, żeby nie utrudnić
dochodzeń - informuje "ŻW" Szymański.W katolickiej Polsce pewnie
będzie trudno ruszyć tę sprawę, ale u nas napocz±tku też nie było
łatwo - mówi gazecie Barbara Dorris, jedna zliderek organizacji SNAP,
która wstrz±snęła Ko¶ciołem w Ameryce .Ludzi niełatwo przekonać, by
domagali się swoich praw. Szczególnie napolskiej prowincji, gdzie
wszyscy trzęs± się przed księżmi. Jednak każdego dnia dostaję
zgłoszenia. Ruszyły pierwsze kamyki, które mog± wywołać lawinę - mówi
gazecie Szymański.____Władze diecezji płockiej, w tym abp Stanisław
Wielgus, wiedziały o wykorzystywaniu seksualnym kleryków i o
malwersacjach w miejscowym Caritasie. Hierarchowie nie podjęli w tych
sprawach żadnych skutecznych działań - twierdz± księża, do których
dotarła"Rzeczpospolita".___La Stampa o kard. Dziwiszu Włoski dziennik
"La Stampa" oskarżył kard.Dziwisza o ukrywanie skandali seksualnych
przed papieżem Janem Pawłem____W tym samym czasie na komendzie w
Starogardzie Gdańskim pojawił sięojciec jednego z ministrantów i
zgłosił zaginięcie 15-letniego syna,który wybrał się do księdza T. do
Dębnicy.Nastolatek wrócił do domu po11 dniach. Zeznał, że w tym czasie
kapłan podawał mu alkohol,marihuanę, amfetaminę, namawiał do
samobójstwa i molestował. Wszczęto ¶ledztwo przeciwko księdzu. PóĽniej
policjanci dotarli do kilku innych wykorzystywanych w ten sam sposób
przez księdza ministrantów.Już wmaju 2006 r. biskup diecezji
pelplińskiej odsun±ł Piotra T. odwszelkich posług kapłańskich i
ustanowił w Dębnicy nowego proboszcza.Ten szybko odkrył, że razem z
księdzem T. z parafialnego konta zniknęło 30 tys.

http://pedofiliawkosciele.blogspot.com/

Data: 2010-06-20 22:51:38
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Sun, 20 Jun 2010 13:45:07 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ona już zrobiła kasę jakby¶ nie zauważył, pederasto.

est modny temat w ¶rodowisku socliberalnym,

Papież zwrócił uwagę, że wła¶nie w roku rado¶ci z sakramentu kapłaństwa,
wyszły na ¶wiatło dzienne grzechy kapłanów, "przede wszystkim nadużycia
wobec najmniejszych, w których kapłaństwo jako troska Boga o człowieka
obrócona została w swoje przeciwieństwo".

Dlatego - dodał Benedykt XVI - "my również prosimy nieustannie o
przebaczenie Boga i dotknięte osoby, obiecuj±c, że chcemy uczynić wszystko,
co w naszej mocy, ażeby nadużycia te już się nigdy nie powtórzyły".

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100611/KRAJSWIAT/394965331

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-20 14:19:52
Autor: Antenka
"Byłam ofiar± księdza"
Dlatego - dodał Benedykt XVI - "my również prosimy nieustannie o przebaczenie Boga i dotknięte osoby, obiecuj±c, że chcemy uczynić wszystko,  co w naszej mocy, ażeby nadużycia te już się nigdy nie powtórzyły". <

Gł±bie kapu¶ciany, czy nie rozumiesz, co napisałam?
Gdyby rzeczywi¶cie była "ofiar± molestowania", to z pewno¶ci±
solidaryzowałaby się ze zgwałcon± przez Polańskiego nastolatk±, a nie
wypisywał głupot ż±daj±c, wraz z innymi tzw. "autorytetami",
uwolnienia  Polańskiego tego satyra i zboka.

Dla mnie jest niewiarygodna. Trudne dzieciństwo - bieda z nędz± i
oddanie jej przez rodzon± matkę do sierocińca - musiało pozostawić
trwał± bliznę w jej psychice. Ma kobieta problem.

Antenka

Data: 2010-06-20 14:28:42
Autor: glob
"Byłam ofiar± księdza"

Antenka napisał(a):
> [...]

oddanie jej przez rodzon± matkę do sierocińca - musiało pozostawić
trwał± bliznę w jej psychice. Ma kobieta problem.

Gwałty w ko¶ciele sięgaj± tysiecy dzieci , krzywda jest taka, że w
pale się nie mie¶ci, a ty obłudny zbuku atakujesz jedn± osobę, która
nawet nie jest pedofilem, bo pedofila podnieca ciało dzieci a nie
nastolatek, które już mog± rodzić.Polański nie jest pedofilem, za twój
księżulo tak i ci co wspieraj± pedofilny kk s± współwini.

Data: 2010-06-21 01:26:55
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Sun, 20 Jun 2010 14:19:52 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Napisałe¶: "jest modny temat w ¶rodowisku socliberalnym"

To ci pedałku socliberała Benia zacytowałem, jak przeprasza za wyczyny
dzieciojebów w sutannach.

Ma być po łacinie żeby do ciebie dotarło?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-22 08:01:15
Autor: ab.666
"Byłam ofiar± księdza"

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Podwójna moralno¶ć? Rozdwojenie jaĽni?

Ano wła¶nie..... wylizuj dalej odbyty facetów w sukienkach; masz swoj±
podwójn± moralno¶ć.
Ale syf.

ab.

Data: 2010-06-20 22:42:46
Autor: Tomy M.
"Byłam ofiarą księdza"
za Snikersa to ona nawet teraz by loda zrobiła ...

Tomy M.

Data: 2010-06-20 22:52:38
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Sun, 20 Jun 2010 22:42:46 +0200, Tomy M. napisał(a):

za Snikersa to ona nawet teraz by loda zrobiła ...

Powiedziała ci, czy tylko sobie tak "przypuszczasz" ? --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-20 23:23:40
Autor: Tomy M.
"Byłam ofiar± księdza"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:67hgx4yms2f6$.1suh5kup7j89s$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 20 Jun 2010 22:42:46 +0200, Tomy M. napisał(a):

za Snikersa to ona nawet teraz by loda zrobiła ...

Powiedziała ci, czy tylko sobie tak "przypuszczasz" ?

.... z SB jeste¶ czy tak tylko niuchasz?

Tomy M.

Data: 2010-06-21 00:36:35
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Sun, 20 Jun 2010 23:23:40 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Ode mnie to się łaskawie odstosunkuj, abonencie WSI.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 00:43:31
Autor: Tomy M.
"Byłam ofiar± księdza"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:16mlth8kgyr27$.1wu788dz75pf7.dlg40tude.net...

Ode mnie to się łaskawie odstosunkuj, abonencie WSI.

.... jestem abonentem francuzów :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-21 01:11:55
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Mon, 21 Jun 2010 00:43:31 +0200, Tomy M. napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:16mlth8kgyr27$.1wu788dz75pf7.dlg40tude.net...

Ode mnie to się łaskawie odstosunkuj, abonencie WSI.

... jestem abonentem francuzów :-)

Bo oni dali najtańszy pakiet w którym było WSI?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 02:26:42
Autor: Tomy M.
"Byłam ofiar± księdza"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9jgd16t55pl0$.1g83cpme1cvif.dlg40tude.net...

Bo oni dali najtańszy pakiet w którym było WSI?

  Nie ... bo mnie stać. Poza tym wrzucam to w koszty
firmy i mam zwrot VAT'u i trochę mniej zysku.
Więc tak naprawdę niewiele mnie to kosztuje.
  Kiedy¶ byłem reolucjonist± i Robin Hoodem
PAYTV, współautorem tego portalu www.laki.dvhk.pl
ale dostałem niezły wyrok ... i teraz niestety
muszę płacić :-)

Proszę nie wkraczaj na grunt na którym utoniesz.

Tomy M.

Data: 2010-06-21 02:31:15
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Mon, 21 Jun 2010 02:26:42 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Jeszcze trochę pu¶cisz wodze fantazji i okaże się że masz pakiet w WSI -
ale pakiet udziałów.

A ja po prostu nie ogl±dam, nie płacę im i nie marudzę że WSI to czy WSI
tamto.

Możesz więc mnie nazywać pedrylem,komuchem ale na pewno nie HIPOKRYTˇ!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 03:02:12
Autor: Tomy M.
"Byłam ofiar± księdza"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1jzl9mea83ojh.1m3plse9hkd0h.dlg40tude.net...

Możesz więc mnie nazywać pedrylem,komuchem ale na pewno nie HIPOKRYTˇ!

OK, ale poza polityk± zajmuję się mediami.
Wiem że to wygl±da na głupie tłumaczenie, ale to prawda :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-21 03:04:16
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Mon, 21 Jun 2010 03:02:12 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Ja też kiedy¶ się zajmowałem "mediami".

Rok czasu w zastępstwie trzaskałem różne rzeczy w Corelu w agencji
reklamowej.

A taki portal telefon.gsm.pl pamiętasz i newsy podpisywane jako "Grzegorz
Z." ? Wg twojego rozumowania powinienem teraz opłacać WSI24 FULL PLATINUM HD
Blueray-ready.

A nie płacę.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 03:10:01
Autor: Tomy M.
"Byłam ofiar± księdza"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ruejoeu90712$.1hdb207n4sq2x$.dlg40tude.net...

A taki portal telefon.gsm.pl pamiętasz i newsy podpisywane jako "Grzegorz
Z." ?

Sporadycznie tam bywałem, nie specjalnie interesuj±
mnie telefony... wci±ż nie mogę się doczekać
takiego który by mnie zadowolił :-)

Wg twojego rozumowania powinienem teraz opłacać WSI24 FULL PLATINUM HD
Blueray-ready.
A nie płacę.

Ja muszę, mieszkam w górach, telewizję mam tylko z satelity
naziemnej nie odbieram żadnej.

Tomy M.

Data: 2010-06-21 03:13:27
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiar± księdza"
Dnia Mon, 21 Jun 2010 03:10:01 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

A moja znajoma mieszkaj±ca we Włoszech odbiera TVN, TVN7, TVP1, TVP2 i
religia TV i co¶ tam jeszcze - ZA DARMO ("telewizja na kartę") na kupionym
w Polsce dekoderze.

A ty mieszkasz w górach, specjalisto od mediów i musisz opłacać abonament
na WSI24, by potrzepać pianę na p.s.p.

No ale przynajmniej masz co sobie "wrzucić w koszty".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 12:26:05
Autor: raff
"Byłam ofiarą księdza"
W dniu 2010-06-21 02:26, Tomy M. pisze:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Bo oni dali najtańszy pakiet w którym było WSI?

Nie ... bo mnie stać. Poza tym wrzucam to w koszty
firmy i mam zwrot VAT'u i trochÄ™ mniej zysku.
Więc tak naprawdę niewiele mnie to kosztuje.
Kiedyś byłem reolucjonistą i Robin Hoodem
PAYTV, współautorem tego portalu www.laki.dvhk.pl
ale dostałem niezły wyrok ... i teraz niestety
muszę płacić :-)

ProszÄ™ nie wkraczaj na grunt na ktĂłrym utoniesz.

Tomy M.

Wspolautor Laki.dvhk ? Prosze, prosze :)

R.

Data: 2010-06-21 00:46:58
Autor: Adam
"Byłam ofiar± księdza"

[...]

Popytajcie Marka Jackowskiego - jej pierwszego męża. Wspominał, że ich małżeństwo to był horror: żona stukała sie z każdym, kto się jej nawin± pod rękę. Twierdził, że była nimfomank± ze skłonno¶ciami do różnych udziwnień - jemu za¶, jako typowemu intelektuali¶cie to nie odpowiadało. W pewnym momencie Kora doszła do wniosku, że musi popróbować seksu z dziewczynami, ktore będzie biczować.
AC

Data: 2010-06-21 01:07:42
Autor: Eulalia Browarek
"Byłam ofiar± księdza"

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:4c1e9a64$0$19164$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To opowiedz jeszcze o znanym krakowskim PiSowcu, który stukał Korę i jakimi metodami ;)

Zennon

Data: 2010-06-21 12:42:56
Autor: raff
"Byłam ofiarą księdza"
za Snikersa to ona nawet teraz by loda zrobiła ...

Powiedziała ci, czy tylko sobie tak "przypuszczasz" ?
Popytajcie Marka Jackowskiego - jej pierwszego męża. Wspominał, że ich
małżeństwo to był horror: żona stukała sie z każdym, kto się jej nawiną
pod rękę. Twierdził, że była nimfomanką ze skłonnościami do różnych
udziwnień - jemu zaś, jako typowemu intelektualiście to nie odpowiadało. W
[...]

Jak mu sie sama pchala w lapy, to ja sie mu nie dziwie.

R.

Data: 2010-06-21 19:15:55
Autor: ab.666
"Byłam ofiar± księdza"

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
Dnia Sun, 20 Jun 2010 22:42:46 +0200, Tomy M. napisał(a):

> za Snikersa to ona nawet teraz by loda zrobiła ...

Powiedziała ci, czy tylko sobie tak "przypuszczasz" ?

Po co odpowiadasz temu skurwysynowi?
Nie warto gadać z debilami.

ab.

Data: 2010-06-20 23:07:31
Autor: awe
"Byłam ofiar± księdza"
A ja zakonnicy i powiem wam ze mi sie podobalo
awe

Data: 2010-06-21 07:53:50
Autor: precz z gnomem
"Byłam ofiar± księdza"

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

A ja zakonnicy i powiem wam ze mi sie podobalo

Niedopilnowała cię w przedszkolu i wyrżn±łe¶ głow± w posadzkę, masochisto?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-21 12:34:44
Autor: awe
"Byłam ofiar± księdza"

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvmupg$ckr$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

A ja zakonnicy i powiem wam ze mi sie podobalo

Niedopilnowała cię w przedszkolu i wyrżn±łe¶ głow± w posadzkę, masochisto?

Przemysław Warzywny
az tak wielkiego pisorka to ja nie mam, ale prawie
awe

Kora: "Byłam ofiar± księdza"