Koran i jego prostota

Data: 2015-09-21 16:33:28
Autor: Zenek Kapelinder
Koran i jego prostota
W przeciwienstwie do dyrektyw UE Koran cechuje prostota zapisow. Na przyklad na pytanie zo zrobic z osobami nie wyznajacymi tej religii w Koranie sa tylko cztery uniwersalne odpowiedi. 1. Zabic. 2. Zrobic z nich niewolnikow. 3. Opodatkowac i niech wyznaja swoje religie. 4. Przekonac zeby przeszli na jedyna sluszna wiare, czyli Islam.

Data: 2015-09-22 01:54:55
Autor: A. Filip
Koran i jego prostota [ Czy UE się "zainspirowała"? :-) ]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

To Unia Europejska nie zastosuje (szybko) tylko odpowiednika pierwszej metody
przy wmuszania imigrantów Polakom? ;-)

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-22 20:11:12
Autor: Mark Woydak
Koran i jego prostota
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bd09c914-1c9a-427e-a729-9be926e449d5googlegroups.com...
[...]

Kiedy przechodzisz?

Mark Woydak

Data: 2015-09-22 13:16:32
Autor: Zenek Kapelinder
Koran i jego prostota
Jak tylko nie przejscie bedzie zagrazalo mojemu zyciu. Zwisa mi i powiewa co kto mi obieca po mojej smierci. Istotne zas jest to zeby zyc najdluzej jak sie da i umrzec ze starosci. Nie musisz pytac czy jak przejde na Islam to jak mi kaza czy zabije niewiernego. Oczywiscie ze zabije. Ale najpierw dam mu szanse przejscia na Islam. W zyciu trzeba elastycznym byc i lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco.

Data: 2015-09-22 22:17:29
Autor: zdumiony
Koran i jego prostota
[...]

Zenek Cynik?

Data: 2015-09-22 14:00:54
Autor: Zenek Kapelinder
Koran i jego prostota
Czemu nie. Jak tylko cynizm da dozyc smierci ze starosci to moge byc postrzegany jako cynik. Frajerzy sa gotowi oddac zycie za idealy, religie czy Tuska albo innego Kaczynskiego.

Data: 2015-09-22 22:42:22
Autor: andal
Koran i jego prostota
On Tue, 22 Sep 2015 14:00:54 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Czemu nie. Jak tylko cynizm da dozyc smierci ze starosci to moge byc
postrzegany jako cynik. Frajerzy sa gotowi oddac zycie za idealy,
religie czy Tuska albo innego Kaczynskiego.

gdyby twoj ojciec oddal zycie bys ty mogl zyc to bylby frajerem ?

Data: 2015-09-22 17:22:36
Autor: Zenek Kapelinder
Koran i jego prostota
W przyrodzie to nie jest mozliwe. Kazdy dorosly samiec i samica poswieca swoje dzieci zeby mogli przezyc. Potem zrobia nowe. Instynkt zachowania gatunku i instynkt samozachowawczy sa silniejsze od instynktu macierzynskiego.

Data: 2015-09-23 01:02:37
Autor: andal
Koran i jego prostota
On Tue, 22 Sep 2015 17:22:36 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

tak stoi w talmudzie ?

Data: 2015-09-23 07:34:03
Autor: zdumiony
Koran i jego prostota
[...]

Pewnie, dla ciebie to najsilniejszy jest pewnie "Instynkt zachowania gatunku" czyli seks

Data: 2015-09-23 07:35:31
Autor: zdumiony
Koran i jego prostota
W dniu 23.09.2015 o 07:34, zdumiony pisze:
[...]

A czy przypadkiem instynkt napicia się wódeczki nie jest ponad seks?

Data: 2015-09-22 23:03:30
Autor: zdumiony
Koran i jego prostota
Czemu nie. Jak tylko cynizm da dozyc smierci ze starosci to moge byc postrzegany jako cynik. Frajerzy sa gotowi oddac zycie za idealy, religie czy Tuska albo innego Kaczynskiego.

Mylisz siÄ™

Data: 2015-09-22 15:10:50
Autor: Zenek Kapelinder
Koran i jego prostota
Sugerujesz ze jednak powinienem w razie potrzeby oddac zycie za Kaczynskiego.

Data: 2015-09-23 00:14:33
Autor: zdumiony
Koran i jego prostota
Sugerujesz ze jednak powinienem w razie potrzeby oddac zycie za Kaczynskiego.

Przynajmniej było by coś to życie warte ;-)

Data: 2015-09-22 17:19:06
Autor: Zenek Kapelinder
Koran i jego prostota
Dla mnie moje jest najwiecej warte. Nic na to nie poradze ze jestem odporny na glupote. Pod pojeciem moje zycie nalezy rozumiec rowniez zycie moich dzieci bo one w polowie posiadaja moje geny. Tak to natura urzadzila. Najpierw instynkt zachowania gatunku. Czyli przekazanie genow. Potem instynkt samozachowawczy. A potem instynkt maciezynski czyli chronienie swoich genow zeby mogly byc przekazywane dalej.

Data: 2015-09-22 18:25:28
Autor: andal
Koran i jego prostota
On Tue, 22 Sep 2015 20:11:12 +0200, Mark Woydak wrote:

[...]

on nie musi

zydostwo to tylko drobna odmiana

Koran i jego prostota