Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’

Data: 2018-06-11 00:53:45
Autor: Lord Donald
Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’
W dniu 11.06.2018 o 00:41, Lord Donald pisze:
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o islamie wszystko!

Arabskie słowo dżihad znaczy ,,oddawać swe siły dla Allaha". Rozumie się przez to całkowite zaangażowanie słowem i czynem, mobilizację swoich sił, swojego czasu, swojego mienia i stanowczo również broni. Dżihad jest też tłumaczony jako ,,święta wojna" ponieważ to Allah dał rozkaz do tej ,,misja miecza", on jej towarzyszy i prowadzi do zwycięstwa. W islamskim prawie pojęcie to dotyczy walki przeciw niewiernym, nie-muzułmanom.

http://www.fronda.pl/a/koran-i-nienawisc-cytaty-ktore-mowia-o-islamie-wszystko-1,90830.html

Dla tych co mają wątpliwości, że to nie prawda.

http://www.muzulmanie.com/pliki/Koran_Tl_Jozefa_Bielawskiego.pdf

Do 31 strony jakoś się czyta. 32 strona zaczyna się bezduszny Mein Kampf jak u Hitlera, tylko bardziej prymitywny i krwiożerczy.

Jak tu mówić o tolerancji i zrozumieniu, jak dla ludzi, którzy mimo że tym pogrążyli swoje kraje to jest jedyne prawo jakie uznają, i gotowi są w imię tego prawa mordować inne narody.

Data: 2018-06-11 05:43:04
Autor: Przekręty i Stołki
psina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

To cos jak u ciebie. Nienawistny, prymitywny, krwiożerczy a na dodatek
opetany przez komunistycznego szatana idiota!

Co ciekawego słychać u Sniadka i P.Dudy? ;-)))

CL

Data: 2018-06-11 11:09:05
Autor: Lord Donald
W dniu 11.06.2018 o 05:43, Przekręty i Stołki pisze:
[...]

Zesraj się srajdak tą twoją szwabską gościnnością. Czytaj sobie ten koran razem ze swoimi panami i ich gośćmi co cię walą w dupę za centa. Tam masz dekalog nienawiści, którym buchasz do Polaków. Raczej nie ma szans abyś tu wrócił i przyprowadził swoich kolegów, nawet jakbyś się tu na forum zesrał ze złości to twoi niemieccy POsrańcy tu już nie wrócą.

Data: 2018-06-11 14:20:44
Autor: Pazerność i Stołki
lo(r)dzik i nienawiść. zwroty, które mówią o straym komuchu wszystko!
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 11.06.2018 o 05:43, Przekręty i Stołki pisze:
Co ciekawego słychać u Sniadka i P.Dudy? ;-)))

Zesraj się srajdak

Uzywasz już pieluszek? ;-)))

tą twoją szwabską gościnnością.

Jeżeli ktos ma jakikolwiek związekm ze "szwabami" to ty! ;-))

Czytaj sobie ten koran

Niby dlaczego mam czytać? Nie znam arabskiego. Ty znasz? A cos poza
rosyjskim? ;-))

razem ze swoimi panami

Towarzysz a nie panów to ty masz na Kremlu ;-)))

i ich gośćmi

Co mnie obchodza twoi goscie? Twoi goście, twoja zarzygana podłoga, twój
problem ;-)))

co cię walą w dupę za centa.

Ech ta DDR-owska trauma!  ;-)))

Tam masz dekalog nienawiści,

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

którym buchasz do Polaków.

Przykłady zaśliniony karaluchu! ;-)))

Raczej nie ma szans abyś tu wrócił

Po co mam wracac skoro nie wyjeżdzałem? Ty wciąz w DDR? I jak jest? Cienko
co?  ;-)))

i przyprowadził swoich kolegów,

Miałes w cywilu psa? No to szmaciarzu tu też nie szukaj kolegów?

nawet jakbyś się tu na forum zesrał ze złości

Tobie to już mało brakuje. Popuszczają ci zwieracze! To efekt młodzieńczych
przygódw DDR! Warto było za te parę marek? ;-)))

to twoi niemieccy

Niby dlaczego niemieccy? Moi znajomi sa raczej Włochami, Francuzami,
Hiszpanami.
Kilku Jankesów, Anglików. Cos się uczepił tych Niemców jak pijany płotu?
;-)))
Ach. Te sprawy z czasów DDR wciąż są koszmarem. Szukasz winny dziadzia.
Winnego masz w swoim lusterku. Podejdź i napluj na niego. Może ci ulży?

POsrańcy tu już nie wrócą.

Pieprzy ci się cos dziadek!  Marzy ci się powrót PRL, co? ;-)))

Fajnie sie czytało dziadzia?

No to teraz idź napij się wody i ochłoń! ;-)))

Potem znów możesz pluć! ;-))))

Az ci zyłka pęknie! @@@@@@@@ ;-)

Odpuść sobie dziadek bo ci klecha rozgrzesznia nie da.  ;-))))

CL

Data: 2018-06-12 00:28:34
Autor: silvio balconetti
Am 11.06.2018 um 05:43 schrieb Przekręty i Stołki:
psina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 11.06.2018 o 00:41, Lord Donald pisze:
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o islamie wszystko!

Mam tez troche cytatow:

>"Jesliby rodzony twoj brat albo twoj syn, albo twoja corka, albo twoja zona, albo twoj przyjaciel, ktorego milujesz jak siebie samego, namawial cie potajemnie, mowiac: Chodzmy i sluzmy innym bogom, ktorych nie znales ani ty, ani twoi ojcowie, ktoremus sposrod bogow ludow bedacych wokol was, zarowno tych bliskich jak i tych odleglych od ciebie, od kranca ziemi do kranca ziemi, nie zgodzisz sie ani go nie usluchasz, a twoje oko nie zlituje sie nad nim i nie pozalujesz go ani go nie ukryjesz, ale nieodwolalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoja reke, aby go zabic, a potem caly lud, i ukamienujesz go, zadając mu śmierć za to, że usiłował odwieść cię od Pana, Boga twego, który wyprowadził cię z ziemi egipskiej, z domu niewoli."
(V Księga Mojżeszowa 13,7-11)

"Przypaszcie kazdy swoj miecz do boku! Przejdzcie tam i z powrotem od bramy do bramy w obozie i zabijajcie kazdego, czy to brat, czy przyjaciel, czy krewny" (2 Moj. 32:27)

"Gdy puszczam sie w pogon za wrogami moimi, wytracam ich i nie zawracam, dopoki ich nie wygubie. Gubie ich i rozbijam, tak iz juz powstac nie moga i padaja pod nogi moje" (II Księga Samuela, 22:38)

"W co jeszcze mozna was bic, gdy nadal trwacie w odstepstwie? Cala glowa chora i cale serce slabe. Od stop do glow nic na nim zdrowego: tylko guzy i since, i swieze rany; nie opatrzone ani nie przewiazane, ani nie zmiekczone oliwa" (Izaj. 1:5)

"Dlatego sprawie, ze niebiosa zadrza, a ziemia ruszy sie ze swojego miejsca z powodu srogosci Pana Zastepow w dniu plomiennego jego gniewu, i jak sploszona gazela, i jak trzoda, ktorej nikt nie moze zgromadzic, zwroci sie kazdy do swojego ludu i bedzie uciekal do swojej ziemi. Kazdy, kogo znajda, zostanie przebity, a kazdy, kogo zlapia, padnie od miecza. Ich niemowleta zostana na ich oczach roztrzaskane, ich domy spladrowane a zony zgwalcone". (Księga Izajasza 13,13-16)

"Blogoslawiony, kto pochwyci i roztrzaska niemowleta twoje o skale" (Psalm 137,8-9)

"Pan po prawicy twojej zetrze krolow w dzien swego gniewu, bedzie sadzil narody, pobije wielu, roztrzaska glowy jak ziemia szeroka, bedzie pil w drodze ze strumienia, dlatego glowe podniesie" (Ps 110,5)

Ach Goddallah!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-06-11 21:36:20
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
Kazdy, kogo znajda, zostanie przebity, a kazdy, kogo zlapia, padnie od
miecza. Ich niemowleta zostana na ich oczach roztrzaskane, ich domy
spladrowane a zony zgwalcone". (Księga Izajasza 13,13-16)

To prorok Izajasz  przewidział Szoah?

JB

Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’