Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mĂłwiL_s9˘+%jhžÂĚň˛Ů(

Data: 2018-06-11 00:41:52
Autor: Lord Donald
Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mĂłwiL_s9˘+%jhžÂĚň˛Ů(
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o islamie wszystko!

Arabskie słowo dżihad znaczy ,,oddawać swe siły dla Allaha". Rozumie się przez to całkowite zaangażowanie słowem i czynem, mobilizację swoich sił, swojego czasu, swojego mienia i stanowczo również broni. Dżihad jest też tłumaczony jako ,,święta wojna" ponieważ to Allah dał rozkaz do tej ,,misja miecza", on jej towarzyszy i prowadzi do zwycięstwa. W islamskim prawie pojęcie to dotyczy walki przeciw niewiernym, nie-muzułmanom.

http://www.fronda.pl/a/koran-i-nienawisc-cytaty-ktore-mowia-o-islamie-wszystko-1,90830.html

Data: 2018-06-11 00:53:45
Autor: Lord Donald
Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’
W dniu 11.06.2018 o 00:41, Lord Donald pisze:
[...]

Dla tych co mają wątpliwości, że to nie prawda.

http://www.muzulmanie.com/pliki/Koran_Tl_Jozefa_Bielawskiego.pdf

Do 31 strony jakoś się czyta. 32 strona zaczyna się bezduszny Mein Kampf jak u Hitlera, tylko bardziej prymitywny i krwiożerczy.

Jak tu mówić o tolerancji i zrozumieniu, jak dla ludzi, którzy mimo że tym pogrążyli swoje kraje to jest jedyne prawo jakie uznają, i gotowi są w imię tego prawa mordować inne narody.

Data: 2018-06-11 05:43:04
Autor: Przekręty i Stołki
psina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

To cos jak u ciebie. Nienawistny, prymitywny, krwiożerczy a na dodatek
opetany przez komunistycznego szatana idiota!

Co ciekawego słychać u Sniadka i P.Dudy? ;-)))

CL

Data: 2018-06-11 11:09:05
Autor: Lord Donald
W dniu 11.06.2018 o 05:43, Przekręty i Stołki pisze:
[...]

Zesraj się srajdak tą twoją szwabską gościnnością. Czytaj sobie ten koran razem ze swoimi panami i ich gośćmi co cię walą w dupę za centa. Tam masz dekalog nienawiści, którym buchasz do Polaków. Raczej nie ma szans abyś tu wrócił i przyprowadził swoich kolegów, nawet jakbyś się tu na forum zesrał ze złości to twoi niemieccy POsrańcy tu już nie wrócą.

Data: 2018-06-11 14:20:44
Autor: Pazerność i Stołki
lo(r)dzik i nienawiść. zwroty, które mówią o straym komuchu wszystko!
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 11.06.2018 o 05:43, Przekręty i Stołki pisze:
Co ciekawego słychać u Sniadka i P.Dudy? ;-)))

Zesraj się srajdak

Uzywasz już pieluszek? ;-)))

tą twoją szwabską gościnnością.

Jeżeli ktos ma jakikolwiek związekm ze "szwabami" to ty! ;-))

Czytaj sobie ten koran

Niby dlaczego mam czytać? Nie znam arabskiego. Ty znasz? A cos poza
rosyjskim? ;-))

razem ze swoimi panami

Towarzysz a nie panów to ty masz na Kremlu ;-)))

i ich gośćmi

Co mnie obchodza twoi goscie? Twoi goście, twoja zarzygana podłoga, twój
problem ;-)))

co cię walą w dupę za centa.

Ech ta DDR-owska trauma!  ;-)))

Tam masz dekalog nienawiści,

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

którym buchasz do Polaków.

Przykłady zaśliniony karaluchu! ;-)))

Raczej nie ma szans abyś tu wrócił

Po co mam wracac skoro nie wyjeżdzałem? Ty wciąz w DDR? I jak jest? Cienko
co?  ;-)))

i przyprowadził swoich kolegów,

Miałes w cywilu psa? No to szmaciarzu tu też nie szukaj kolegów?

nawet jakbyś się tu na forum zesrał ze złości

Tobie to już mało brakuje. Popuszczają ci zwieracze! To efekt młodzieńczych
przygódw DDR! Warto było za te parę marek? ;-)))

to twoi niemieccy

Niby dlaczego niemieccy? Moi znajomi sa raczej Włochami, Francuzami,
Hiszpanami.
Kilku Jankesów, Anglików. Cos się uczepił tych Niemców jak pijany płotu?
;-)))
Ach. Te sprawy z czasów DDR wciąż są koszmarem. Szukasz winny dziadzia.
Winnego masz w swoim lusterku. Podejdź i napluj na niego. Może ci ulży?

POsrańcy tu już nie wrócą.

Pieprzy ci się cos dziadek!  Marzy ci się powrót PRL, co? ;-)))

Fajnie sie czytało dziadzia?

No to teraz idź napij się wody i ochłoń! ;-)))

Potem znów możesz pluć! ;-))))

Az ci zyłka pęknie! @@@@@@@@ ;-)

Odpuść sobie dziadek bo ci klecha rozgrzesznia nie da.  ;-))))

CL

Data: 2018-06-12 00:28:34
Autor: silvio balconetti
Am 11.06.2018 um 05:43 schrieb Przekręty i Stołki:
psina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 11.06.2018 o 00:41, Lord Donald pisze:
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o islamie wszystko!

Mam tez troche cytatow:

>"Jesliby rodzony twoj brat albo twoj syn, albo twoja corka, albo twoja zona, albo twoj przyjaciel, ktorego milujesz jak siebie samego, namawial cie potajemnie, mowiac: Chodzmy i sluzmy innym bogom, ktorych nie znales ani ty, ani twoi ojcowie, ktoremus sposrod bogow ludow bedacych wokol was, zarowno tych bliskich jak i tych odleglych od ciebie, od kranca ziemi do kranca ziemi, nie zgodzisz sie ani go nie usluchasz, a twoje oko nie zlituje sie nad nim i nie pozalujesz go ani go nie ukryjesz, ale nieodwolalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoja reke, aby go zabic, a potem caly lud, i ukamienujesz go, zadając mu śmierć za to, że usiłował odwieść cię od Pana, Boga twego, który wyprowadził cię z ziemi egipskiej, z domu niewoli."
(V Księga Mojżeszowa 13,7-11)

"Przypaszcie kazdy swoj miecz do boku! Przejdzcie tam i z powrotem od bramy do bramy w obozie i zabijajcie kazdego, czy to brat, czy przyjaciel, czy krewny" (2 Moj. 32:27)

"Gdy puszczam sie w pogon za wrogami moimi, wytracam ich i nie zawracam, dopoki ich nie wygubie. Gubie ich i rozbijam, tak iz juz powstac nie moga i padaja pod nogi moje" (II Księga Samuela, 22:38)

"W co jeszcze mozna was bic, gdy nadal trwacie w odstepstwie? Cala glowa chora i cale serce slabe. Od stop do glow nic na nim zdrowego: tylko guzy i since, i swieze rany; nie opatrzone ani nie przewiazane, ani nie zmiekczone oliwa" (Izaj. 1:5)

"Dlatego sprawie, ze niebiosa zadrza, a ziemia ruszy sie ze swojego miejsca z powodu srogosci Pana Zastepow w dniu plomiennego jego gniewu, i jak sploszona gazela, i jak trzoda, ktorej nikt nie moze zgromadzic, zwroci sie kazdy do swojego ludu i bedzie uciekal do swojej ziemi. Kazdy, kogo znajda, zostanie przebity, a kazdy, kogo zlapia, padnie od miecza. Ich niemowleta zostana na ich oczach roztrzaskane, ich domy spladrowane a zony zgwalcone". (Księga Izajasza 13,13-16)

"Blogoslawiony, kto pochwyci i roztrzaska niemowleta twoje o skale" (Psalm 137,8-9)

"Pan po prawicy twojej zetrze krolow w dzien swego gniewu, bedzie sadzil narody, pobije wielu, roztrzaska glowy jak ziemia szeroka, bedzie pil w drodze ze strumienia, dlatego glowe podniesie" (Ps 110,5)

Ach Goddallah!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-06-11 21:36:20
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kazdy, kogo znajda, zostanie przebity, a kazdy, kogo zlapia, padnie od
miecza. Ich niemowleta zostana na ich oczach roztrzaskane, ich domy
spladrowane a zony zgwalcone". (Księga Izajasza 13,13-16)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To prorok Izajasz  przewidział Szoah?

JB

Data: 2018-06-11 04:20:29
Autor: Milf Hunter Dąs
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 00:41:53 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Dzihad srichad, PL dobrze żyła w l.70tych z muslimami, to zachodek
tam jątrzył. Jak zachodek rozpierdolił z usańcami Libię, niech zachodek
się nie dziwi że we francji ich ciężarówkami rozjeżdżają.
Kto napuścił Saddama na Kuwejt czy Irak? Wczytaj się, to był właśnie zachodek
który teraz głupa rżnie. Karma wraca, ja tam zachodka specjalnie nie żałuję, latami pracowali
na stan obecny. Te ISISy rzecz jasna, to dzicz, ale dzięki ISISom
turcy w ropę się obłowią, zachodkowi kustosze zabytki tanio kupią.

Data: 2018-06-11 05:04:17
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
   -- - Dzihad srichad, PL dobrze żyła w l.70tych z muslimami, -- -

Z którymi muslimami? Libia, Syria i Irak to w latach 70 była komuna (gdzie wysyłano naszych inżynierów na kontrakty budowlane).  Muzułmanami oni zaczęli się stawać po rozpadzie ZSRR i upadku marksistowskiej ideologii. Natomiast Państwo Islamskie to zemsta funkcjonariuszy zdelegalizowanej partii BAAS oraz jej podobnych z innych krajów arabskich (podobne zjawiska miały miejsce w Jugosławii, kiedy po upadku systemu sowieckiego lokalni komunistyczni aparatczycy stawali się nacjonalistami i gorliwymi wyznawcami takiej lub innej religii).

JB

Data: 2018-06-11 05:17:16
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:

[...]

No właśnie, muslimy słabo znoszą demokrację. Właściwie nie znoszą jej wcale.
Być może i był tam marksizm, ale w l. 70 dało się tam żyć, a teraz się nie da.

Rządy ruskich u muslimów to był powiew nowoczesności i cywilizacji
wyciągnięcie muslimów z łap skrajnych popierdoleńców.
https://pics.me.me/iran-1970-iran-2009-14037858.png

https://i.pinimg.com/originals/33/85/d6/3385d6941db484f5059bd23000065bdf.jpg

Marksizm srarksizm, kogo to obchodzi. Wtedy było lepiej niż jest dziś.
Najchujowszy system jest lepszy od wojny.

Data: 2018-06-11 05:47:10
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
   -- - Rządy ruskich u muslimów to był powiew nowoczesności i cywilizacji
wyciągnięcie muslimów z łap skrajnych popierdoleńców.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale oni przed 'ruskimi' byli zupełnie normalni! Przez Iran, Irak i Syrię szła armia Andersa, która uciekła z sowietów. Tysiące łagiernikow, wdów, sierot w łachmanach, którym tamtejsi muzułmanie starali się nieba uchylić (wystarczy poczytać wspomnienia, jak żywiołowa była pomoc tych ludzi) - i to komu? Niewiernym? Wówczas to nie miało znaczenia.
Później przyszły sowieckie służby GRU i zaczęły powolutku sączyć klasową  nienawiść i antyzachodnią rewolucję do ludzkich głów. Tylko co oni dzisiaj mają z tej rewolucji? Przecież Anglicy i Francuzi sami stamtąd wyszli, bo w XX wieku utrzymywanie kolonii przestało się opłacać. Ale rewolucja przeciw zachodowi trwa (choć zmienia formę), więc komuś się opłaca.

JB

Data: 2018-06-11 06:08:18
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
   -- - Przecież Anglicy i Francuzi sami stamtąd wyszli, bo w XX wieku utrzymywanie kolonii przestało się opłacać.

Tak na dobrą sprawę Anglicy i Francuzi wyzwolili tamtejszych Arabów spod panowania Tureckiego w czasie I Wojny Światowej. A po II Wojnie Światowej w miejscu dawnych europejskich kolonii powstały państwa takie tak Irak i Syria (chociaż wówczas zapomniano o państwie dla narodu kurdyjskiego). I te młode państwa padły ofiarą sowieckich manipulacji, w wyniku czego doszła tam do władzy lokalna narodwa odmiana komunizmu (BAAS). Dzisiaj byli funkcjonariusze BAAS tworzą struktury Państwa Islamskiego. Ale dlaczego akurat tam, a nie np. w królestwie Jordanii, albo w Zjednoczonych Emiratach Arabskich?

JB

Data: 2018-06-11 07:26:08
Autor: Milf Hunter Dąs
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 14:47:11 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Wtedy te tereny byly pod nadzorem UK, toć to ich kolonie były.

Tysiące łagiernikow, wdów, sierot w łachmanach, którym tamtejsi muzułmanie starali się nieba uchylić (wystarczy poczytać wspomnienia, jak żywiołowa była > pomoc tych ludzi) - i to komu? Niewiernym?

O pomocy dla polaków nie decydowali wtedy muslimy tylko UK, doczytaj.
Muslimy mieli wtedy chj do gadania.

Data: 2018-06-11 07:45:17
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
    -- - Wtedy te tereny byly pod nadzorem UK, toć to ich kolonie były. -- -

No właśnie! Mieli niewiernych na karku, czemu im nie zrobili dżihadu?
Teraz sami przyjeżdżają do Londynu i robią dżihad. Oto postęp - stara dobra sowiecka szkoła!

JB

Data: 2018-06-11 08:00:12
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
   -- - O pomocy dla polaków nie decydowali wtedy muslimy tylko UK, doczytaj.
Muslimy mieli wtedy chj do gadania.
-- -- -- -- -- --

Ale mieli żywności, ubrania, lekarstwa, a przede wszystkim szpitale, gdyż Anders przemycił ze swoją armią tysiące ludzi w stanie skrajnego wyczerpania. Władze kolonialne były obowiązane do zaopatrzenia wojska w mundury, broń, aprowizacje itd. A tam był jeden wielki obóz uchodźców i bez pomocy miejscowych połowa by powymierała (zresztą hioobowe wieści ze  stalinowskiej Rosji docierały już od dawna na Bliski Wschód, na przykład do Persji, więc wielu tamtejszych ludzi podziwiało Polaków, że w ogóle udało im się z tego piekła wyjść).

JB

Data: 2018-06-11 06:28:13
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
  -- - Marksizm srarksizm, kogo to obchodzi. Wtedy było lepiej niż jest dziś. Najchujowszy system jest lepszy od wojny. -- -

Są takie systemy, które sieją wojnę w ludzkich umysłach. Wystarczy porównać mapę sowieckich wpływów na Bliskim Wschodzie z lat 80 z dzisiejszą mapą punktów zapalnych. A więc Syria, Irak, Libia, Jemen Południowy - to wszystko były kraje kontrolowane przez arabskie filie GRU. Jest jeszcze szyicki Iran, lecz to już nie są Arabowie, lecz Persowie. Religia jest trochę inna, więc odmienną ideologię im wymyślono - ideologię ajatollachow. Tylko komu to tam było potrzebne jakieś sto, lub dwieście lat temu? Nikomu, gdyż GRU wtedy jeszcze nie istniało.

JB

Data: 2018-06-11 05:33:52
Autor: Przekręty i Stołki
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o islamie wszystko!
karaluch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfk9fe$15er$1gioia.aioe.org...
Koran i nienawiść.

Wynika z tego, że jesteś rasowym islamistą! A na dodatek komuchem! Czyli taki islamski komunista! ;-)))

CL

Data: 2018-06-11 14:03:50
Autor: z
Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’
Jak zawsze odsyłam do opozycyjnego radia tok-fm i audycji "Świat się chwieje" w której polski muzułmanin mówi jak to jest z tą religią.

NIE. Ta audycja w archiwum jest darmowa.

Data: 2018-06-11 05:18:03
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
   -- - Jak zawsze odsyłam do opozycyjnego radia tok-fm -- -

Nu - odsyłaj... Tylko najpierw wyjaśnij, dlaczego niemiecki koncern Ringiel Axel Springer ma robić w Polsce za opozycję? (krucho z wami towarzysze, skoro bez Niemców nie możecie sobie poradzić)

JB

Data: 2018-06-11 14:52:46
Autor: z
W dniu 2018-06-11 o 14:18, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ty więcej słuchaj/czytaj a mniej pisz.
Wzmianka o opozycyjnym radiu jak zawsze w celu zniwelowania głupich docinków. Takich jak ten Twój. i skłonieniu tępaków do pogłębiania wiedzy :-)

Data: 2018-06-11 06:42:49
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
          -- - Ty więcej słuchaj/czytaj a mniej pisz. -- -

:-DDDD

        -  Wzmianka o opozycyjnym radiu jak zawsze w celu zniwelowania głupich docinków. Takich jak ten Twój. i skłonieniu tępaków do pogłębiania
wiedzy :-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No ślicznie :-)  Bardzo jasno i przekonywująco wyjaśniłeś, dlaczego szwabskie radio ma pełnić rolę polskiej opozycji, czyli - jak nie było - strony wewnatrz-polskiego sporu politycznego.
Buuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-11 15:49:06
Autor: z
Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’
Baranie jeden

Temat jest o Koranie a mój wpis ma Cię zachęcić do posłuchania audycji w której muzułmanin wyłuszcza całą prawdę o tej religii.

Nie tą ze szmatławców czy politycznej propagandy

Zajarzysz w końcu?

Data: 2018-06-11 07:21:35
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
     -- - Temat jest o Koranie -- -

Nu... A ty robisz reklamę niemieckiej 'opozycji' - stąd moja uwagi.

   -- -  a mój wpis ma Cię zachęcić do posłuchania audycji w
której muzułmanin wyłuszcza całą prawdę o tej religii. -- -

Skąd wiesz, że całą prawdę i skąd wiesz o jakiej religii? Islam ma setki odmian nie licząc jego współczesnych mutacji powstałych pod wpływem zachodnich ideologii.

JB

Data: 2018-06-11 17:36:18
Autor: z
W dniu 2018-06-11 o 16:21, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Skąd wiesz, że całą prawdę i skąd wiesz o jakiej religii? Islam ma setki odmian nie licząc jego współczesnych mutacji powstałych pod wpływem zachodnich ideologii.

Bo trochę się interesuję i zdaję sobie sprawę że gdybym tu podlikował wypowiedzi jakiegoś prawicowca to było by z grubej rury o oszołomach i nikogo by nie ruszyło tam zajrzeć.

A Ty zajrzałeś?

Data: 2018-06-11 10:32:02
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
Interesować można się wszystkim, ale to nie wystarczy. Trzeba wiedzieć kim jest prelegent i skąd pochodzi. Ja mieszkałem z polskim muzulmaninem z Podlasia, który studiował arabistyke, jeździł na Bliski Wschód i trochę opowiadał o tych sprawach. Ale gdybym spotkał Palestyńczyka, to na temat islamu bym go za bardzo nie słuchał, gdyż Palestyńczycy mają jedną religię: zniszczyć państwo Izrael. Ta religia to był  kiedyś arabski sowietyzm, dzisiaj to się nazywa religijny dżihad, lecz to tylko ideologiczne nakładki na jeden program.
Tak samo terroryzm w Europie, który dzisiaj ma wygląd muzułmański, a może mieć zupełnie inne podłoże. Niektórzy muzułmanie słusznie wskazują na fakt, że terroryzm w Europie nie jest rzeczą nową, jako że był obecny jeszcze w czasie istnienia ZSRR i z islamem nie miał nic wspólnego.

JB

Data: 2018-06-11 18:43:09
Autor: Lord Donald
W dniu 11.06.2018 o 17:36, z pisze:
[...]

Słuchałem wiele wypowiedzi muzułmanów. Dziwna retoryka, nie zabiją ciebie jak jesteś chrześcijaninem, żydem, itp... ale później zaczyna się ale, tylko wtedy kiedy nie będziesz swoich poglądów. A więc ten co mówi że jego religia jest tą właściwą zasługuje już według ich prawa na śmierć. Iman z Poznania dał godzinny wykład jak to jest w gaszeniu po żarów i trzeba zabić wszystkich co stoją na drodze straży pożarnej, a więc mają zabić wszystkich co stoją im na drodze bo oni ratują przecież miliony ludzi z niewiary. Muzułmańska retoryka jest tak samo pokręcona jak ich koran.

Po za tym nie muszę słuchać jakiś pierdół jakiegoś muzułmanina, wystarczy że sięgam do źródeł. A tam jest tyle że można śmiało stwierdzić że niejeden Hitler by czerpał z tego inspiracje.

http://www.muzulmanie.com/pliki/Koran_Tl_Jozefa_Bielawskiego.pdf

Tutaj niektóre wyrywki, ale takiego czegoś jest pełna cała ta książka.

89 Oni będą ciebie pytać
o fazy księżyca w nowiu.
Powiedz:
"To są oznaczenia czasu
dla ludzi i dla pielgrzymki."
Pobożność nie polega na tym,
że będziecie wchodzić do waszych domów
od tyłu;
ale pobożnym jest ten,
kto jest bogobojny.
Wchodźcie więc do domów przez bramy,
i bójcie się Boga!
Być może, będziecie szczęśliwi!
190 Zwalczajcie na drodze Boga
tych, którzy was zwalczają,
lecz nie bądźcie najeźdźcami.
Zaprawdę; Bóg nie miłuje najeźdźców!
191 I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie,
i wypędzajcie ich,
skąd oni was wypędzili
- Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. -
I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie,
dopóki oni nie będą was tam zwalczać.
Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich!
- Taka jest odpłata niewiernym! -
192 Ale jeśli oni się powstrzymają...
- zaprawdę, Bóg jest przebaczający, litościwy!
193 I zwalczajcie ich,
aż ustanie prześladowanie
i religia będzie należeć do Boga.
A jeśli oni się powstrzymają,
to wyrzeknijcie się wrogości,
oprócz wrogości przeciw niesprawiedliwym!
194 Miesiąc święty za miesiąc święty.
Rzeczy święte podlegają talionowi.
A jeśli kto odnosi się wrogo do was,
to i wy odnoście się wrogo do niego,
podobnie jak on odnosi się wrogo do was

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

88 Dlaczego stanowicie dwie partie
w odniesieniu do obłudników?
Bóg odrzucił ich, bo na to
sobie zarobili.
Czy wy chcecie poprowadzić drogą prostą
tych, których Bóg sprowadził z drogi?
Kogo sprowadził z drogi Bóg,
dla tego nie znajdziesz żadnej drogi.
89 Oni by chcieli,
abyście byli niewiernymi,
tak jak oni są niewiernymi,
abyście więc byli równi.
Przeto nie bierzcie sobie opiekunów
spośród nich,
dopóki oni nie wywędrują razem
na drodze Boga.
A jeśli się odwrócą,
to chwytajcie i zabijajcie ich,
gdziekolwiek ich znajdziecie!
I nie bierzcie sobie spośród nich
ani opiekuna, ani pomocnika!
90 Z wyjątkiem tych,
którzy są związani z ludem
mającym z wami przymierze;
albo tych, którzy przyszli do was
- z sercem ściśniętym -
aby walczyć z wami
albo ze swoim ludem.
Gdyby zechciał Bóg,
to dałby im władzę nad wami,
I oni zwalczyliby was.
A jeśli oni odejdą,
nie prowadząc z wami walki,
i zaofiarują wam pokój,
to wówczas nie wskaże wam Bóg
przeciwko nim żadnej drogi.
91 Wy znajdziecie innych,
którzy będą chcieli żyć z wami w pokoju,
i żyć w pokoju ze swoim ludem.
Za każdym razem,
kiedy będą doprowadzeni do buntu,
doznają w tej próbie porażki.
A jeśli oni nie odejdą od was
i nie zaproponują wam pokoju
ani nie powstrzymają swoich rąk,
to chwytajcie ich i zabijajcie ich,
gdziekolwiek ich napotkac

Data: 2018-06-11 11:47:19
Autor: Milf Hunter Dąs
[...]

Sam widzisz, zwalczanie niewiernych jest warunkowe:)

To kto był pierwszym najeźdźcą, UK u persów, czy persowie w UK?

Data: 2018-06-11 14:47:34
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
Nu... Trzeba tu jednak zauważyć, że kraje takie jak Syria czy Egipt były kiedyś krajami bizantyjskimi, a więc najezdzcami byli Turcy. Z drugiej strony myślę, że Polska nie powinna zbytnio się angażować w konflikt turecko-niemiecki czy austriacki. Już raz żeśmy to zrobili pod Wiedniem i wyszliśmy na tym jak Zabłocki na mydle. Generalnie z krajami muzułmańskim warto mieć dobre stosunki, ale muzułmanów nie wpuszczać do siebie.

JB

Data: 2018-06-11 19:00:50
Autor: Lord Donald
Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mL_sv÷Â'8óš"˛VŚ‰ě,Ď+-’
Po prostu czytając ten ich Koran co któreś słowo cyklicznie powtarza się w rasistowskim kontekście słowo oni. To jest gorsze nisz Gebelsowska propaganda nienawiści.

Data: 2018-06-11 10:43:11
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
Do gebelsow bym tego za bardzo nie porównywał, gdyż Goebbels był jednoznacznie dosadny. W Koranie natomiast mamy sporo niejasności, które otwierają przestrzeń dla różnych interpretacji (szczególnie wtedy, gdy nie czyta się arabskiego oryginału).

JB

Data: 2018-06-11 20:38:41
Autor: Lord Donald
W dniu 11.06.2018 o 19:43, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Nie ma tu oryginału. Koran to księga recytowana. Oczywiście zapisywano to na kawałkach papieru, ale nakazem było uczenie się tego na pamięć bo sam Mahomet nie umiał czytać był to nawiedzony analfabeta kaznodzieja, który jak Luter widział, że Kościół katolicki jest daleko od Boga. No ale między niedouczonym Lutrem a Mahometem jest spora różnica co do wykształcenia. Po za tym Mahomet był wypędzany nawet przez swoich, gdzie nie mógł przełknąć goryczy porażki, stąd narodziła się ta mowa nienawiści przepleciona słabą znajomością starego i nowego testamentu oraz talmudu, w swoje słowa prawa wojennego aby utrzymać w ryzach przez 20 lat wojenną watahę wplótł zasłyszane opowieści chrześcijan i talmudu. Po za tym nie wiele zostało spisane w momencie kiedy Mahomet głosił swoje przekonania, Koran był spisany s pamięci recytatorów dopiero ponad 100 lat później.

Koran został spisany w celu ustaleniu prawa dla muzułmańskiego państwa, to po prostu kodeks karny. Z resztą podobny cel miał cesarz Konstantyn zwołując Sobór Nicejski, niszcząc chrześcijaństwo ustalając katolicyzm. Za soboru nicejskiego jedynie wylosowano część ksiąg jako wygodnych nowej doktrynie, a resztę nakazano spalić a nieprzychylnych chrześcijańskich kaznodziei wymordować. Tak czy inaczej nie odważono się na własną interpretację, a poziom ludzi tworzący tą religię był wyższy niż Mahometa jako analfabety. Możliwe że Mahomet jako zainteresowany religią nie godził się z dominacją katolicyzmu, która jak kiedyś Izrael przejęła wiarę ustanawiając siebie jako jedyną drogę. Niestety jako niedouczony człowiek, dzięki swojej słabej niewiedzy, pod presją polityczną swoich czasów, stworzył coś co całkiem odbiega od wiary w Boga, miłosierdzia i przebaczenia. Raczej nawołuje i usprawiedliwia zbrodnie jakie dokonali aby ustanowić swój naród. Usprawiedliwia perwersje wobec kobiet całkowicie je uprzedmiotowiając. Niesprawiedliwości i zbrodnie jakie w tamtym czasie dokonywali.

Tak czy inaczej niechrześcijańską obłudę i zbrodniczą interpretację katolicyzmu mamy już za sobą, z pominięciem kilku kleszek pragnących powrotu starej świetności. Każdy wierzący ma możliwość samemu czytania pism i dociekania prawdy. Ale my mieliśmy prościej bo u nas księgi nie nawoływały do nienawiści wręcz przeciwnie. Co do muzułmanów to sama księga jest problemem, ciężko będą mieli sobie z nią poradzić, ciężko jest bronić tego bo się nie da. To czy Mahomet rzeczywiście jako prorok coś widział czy był jedynie nawiedzonym kaznodzieją to sprawa dyskusyjna. Ale faktem jest że jego słowa mogły być przekłamane dopasowując nowe prawo do potrzeb politycznych nowego państwa. Jednak analizując biografię Mahometa, raczej on był autorem w większości tej doktryny nienawiści.

Data: 2018-06-12 06:59:06
Autor: Pazerność i Stołki
Nie ma tu oryginału. Koran to księga recytowana. Oczywiście zapisywano to
na kawałkach papieru, ale nakazem było uczenie się tego na pamięć

I co dziadek, nauczyłeś się? ;-)))

A tak poważnie to won z tym na pl.religia. Tam sobie dyskutujcie dziewczeta na temat wyższosci czegolkwiek nad czymkolwiek.

CL

Data: 2018-06-11 22:46:10
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
Sam się bujaj grupowy pieniaczu!  Prowadzimy dyskusję o możliwych religijnych źródłach terroryzmu. Nie pasują ci dyskutanci, to idź się wypłakać na pręga frajerze.

JB

Data: 2018-06-11 23:20:03
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Sam się bujaj grupowy pieniaczu!  Prowadzimy dyskusję o możliwych religijnych źródłach terroryzmu. Nie pasują ci dyskutanci, to idź się wypłakać na pręga frajerze.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dobrze napisałem towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-06-12 11:33:44
Autor: Lord Donald
W dniu 12.06.2018 o 07:46, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Sam się bujaj grupowy pieniaczu!  Prowadzimy dyskusję o możliwych religijnych źródłach terroryzmu. Nie pasują ci dyskutanci, to idź się wypłakać na pręga frajerze.

JB

Spoko Srajdak, ogólnie wszystkie jego tutaj nicki mają jedną misję. Przywrócić PO do koryta. Robi za trolową flankę PO. Nie dręcz chłopaka bo nie dorobi sobie. Tak ma ciężko, jak u fryca na kolanach nierządem próbuje na chleb zarobić. Kilka centów z troliingu od Niemców z PO mu się przyda. Może przyśle coś porzuconej żonie i dzieciom u nas w kraju. Takie coś w rodzaju srajdak trolling + od jego niemieckich wodzów z PO.

Data: 2018-06-12 02:52:38
Autor: jacekbialy80
Koran i nienawiść. Cytaty, które mówią o is lamie wszystko!
   -- - Robi za trolową flankę PO. Nie dręcz chłopaka -- -

Ją go nie dręczę, bo trzyma mnie w kf. Ale czasem widzi mnie przez mirror adwersarzy i wtedy bardzo się wścieka :}

Pozdrawiam
JB

Data: 2018-06-11 19:41:40
Autor: z
W dniu 2018-06-11 o 19:00, Lord Donald pisze:
Po prostu czytając ten ich Koran co któreś słowo cyklicznie powtarza się w rasistowskim kontekście słowo oni. To jest gorsze nisz Gebelsowska propaganda nienawiści.

Dokładnie.
Wniosek jest taki że trzeba rozmawiać z tymi mniej ortodoksyjnymi, dogadywać się a tych zatwardziałych nawracać.
TAK NAWRACAĆ bo jak nie to zostaje tylko "eliminować" bo są zagrożeniem dla innych ludzi, Takie są fakty.

To nie jest religia jak inne to jest jak Borg ze Startreka :-)

Data: 2018-06-12 06:56:21
Autor: Pazerność i Stołki
kocina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfm9s1$tt3$1gioia.aioe.org...
Po prostu czytając ten ich Koran co któreś słowo cyklicznie powtarza się w rasistowskim kontekście słowo oni. To jest gorsze nisz Gebelsowska propaganda nienawiści.

Czy czasem czytasz co piszesz? Gebels przy tobie cienias! ;-)))

CL

Data: 2018-06-12 06:55:25
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfm8qr$rt1$1gioia.aioe.org...
[...]

Dziadek! Jestem zawiedziony! Nie ma nic o szwabskich dziwkach ani o posrańcach! Co z tobą?

CL

Data: 2018-06-12 11:45:38
Autor: Lord Donald
W dniu 12.06.2018 o 06:55, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

Nie mów że ten nick także był twój. Srajdak tu jest od wielu lat tylko jedna szwabska dziwka, zmieniasz nicki, ale idzie idzie zawsze namierzyć. Dla przypomnienia Karwan tych twoich nicków już tu się natworzyło, a cel twój jest znany płacą ci niemieccy POsrańcy z PO, a więc wiesz dlaczego jesteś szwabską dziwką. Także nie rób tu ściemy, dobrze wiesz czemu się tyczy określenie szwabska dziwka. Bo nią jesteś. To że jeszcze u fryca dorabiasz na chleb porzucając rodzinę na naszym utrzymaniu w kraju w upodleniu mieszkając w baraku niewolniczym to zbieg okoliczności, ale uzupełnia resztę. Tak że srajdak, popytaj sąsiadów w kraju myślą o tobie podobnie i o takich jak ty, raczej nie mają ich za spryciarzy tylko za gnidy, którym nie chce się normalnie pracować, tylko porzucili swoje rodziny na naszym utrzymaniu a tam w upodleniu nie dość że gnoją lokalny rynek pracy to jeszcze obrażają nas Polaków. Już wiesz dlaczego jesteś szwabską dziwką i gnidą, nie przejmuj się twoi sąsiedzi jak idziesz po ulicy czasami wracając do kraju doglądnąć swojej rodzinki na naszym utrzymaniu myślą o tobie podobnie, tylko ci tego nie mówią.

Data: 2018-06-12 14:12:34
Autor: Ciemny lud to kupi - \(c\) J.Kurski
lo(r0dzik i nienawiść. Cytaty, które mówią wszystko!
karakan "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Wszystkie są moje! ;-)))

Srajdak

K A RA L U C H U ;-)

tu jest od wielu lat tylko jedna szwabska dziwka,

Czyli ty ;-)))

zmieniasz nicki, ale idzie idzie zawsze  namierzyć.

Namierzaj dziadek! Namierzaj! ;-)))

Dla przypomnienia Karwan

Kto to taki? Kolejny zwid w twoim łbie? ;-))

tych twoich nicków już tu się natworzyło,

"a będa ich miliony!" ;-)))

a cel twój jest znany płacą ci niemieccy POsrańcy z PO,

No paczpan, jak do tego doszedłeś?  Po odstawieniu leków dostałeś
objawienia? Ty, uważaj bo cie jeszcze komunistycznym świetym oglosżą! ;-)))

a więc wiesz dlaczego jesteś szwabską dziwką.

Nie mów, byłem w DDR i robiłem wash&go! niemieckim sekretarzom partyjnym?
;-)))

Także nie rób tu ściemy, dobrze wiesz czemu się tyczy określenie szwabska
dziwka.

Oczywiście! Przeciez ty nia jesteś staruchu! ;-)))

Bo nią jesteś.

I tu się dziadek mylisz... nigdy nie byłem w Niemczech. Ile razy ty byłeś?
;-))

To że jeszcze u fryca dorabiasz na chleb

Dziadzia, nie pracuje u fryca tylko u sowieckiego komunisty ;-)))

porzucając rodzinę

Czy to prawda, że żoneczka prysnęła ci z młodym "szwabem"? ;-)))

na naszym utrzymaniu

Czyim? Twoim dziadzia? A ileż ty płacisz tych podatków? ;-)))

w kraju w upodleniu mieszkając w baraku niewolniczym

To że ty dziadzia mieszkasz  w bloku nie oznacza, że mieszkasz jak np.
Głódź! ;-))

to zbieg okoliczności, ale uzupełnia resztę.

Bierz się do dzieła dziadek! Raźniej! Raźniej! ;-)))

Tak że srajdak,

Tak karaluchu... ;-)))

popytaj sąsiadów w kraju

Nie musze pytać! Wiem co myslą o takich komuszych gnidach jak ty. ;-)

myślą o tobie podobnie i o takich jak ty,

To znaczy jakich ty stary ośle?: W łepetynie ci się miesza. Weź leki i nie wracaj do swego
DDR! ;-))

raczej nie mają ich za  spryciarzy tylko za gnidy,

No własnie. Mam cie za gnidę stary karaluchu! ;-)))

którym nie chce się normalnie pracować,

Czy ja ci zabraniam sprzątać psie i kocie odchody pod twoimi drzwiami?
Pracuj sobie dziadek! Żyjemy wolnym kraju. ;-)))

tylko  porzucili swoje rodziny

Czy to prawda że zona od ciebie uciekła do młodego Niemca? ;-)))

na naszym utrzymaniu

Na twoim dziadek? A ileż ty masz tej emerytury biedaku? ;-)))

a tam w upodleniu

Jak to szło: lepszy na wolności ochłap byle jaki niż w niewoli przysmaki! Kiedy dziadzia ostatni raz jadłeś coś porządnego? Jakieś ośmiorniczki albo coś?
;-)))

nie dość że gnoją lokalny rynek pracy

A to "szwabskei dziwki"! ;-)))

to jeszcze obrażają nas Polaków.

Dziadek, ciebie nikt nie obraża! Ty nie Polak ty Rusek! ;-)))

Już wiesz dlaczego jesteś szwabską dziwką

Bo tobie w tym chory łbie coś się uroiło? ;-)))

i gnidą,

Gnide to widzisz w swoim lusterku! Przyjrzyj się jej dobrze dziadygo! ;-))

nie przejmuj się twoi sąsiedzi jak idziesz po ulicy

Dziadek, nie chodzę a jeżdzę! Roverem. Chodzi się po chodniku prymitywie!
;-)))

czasami wracając do kraju doglądnąć swojej rodzinki

Dogladac to ty możesz swoich kotów! ;-)))

na naszym utrzymaniu myślą o tobie podobnie,

Na naszym czyli na czyim biedny staruszku? ;-)))

tylko ci tego nie mówią.

Tylko ty ciągle to powtarzasz starym psycholu! Znów odstawiłeś leki? ;-)))

No i jak dziadek? Podobała się riposta? Ćwicz dziadek dalej! Ćwicz.  Tylko
nie chlej za dużo gorzały bo ci znów "szwabskie dziwki" będa szalały we
łbie! ;-)))

CL

Data: 2018-06-12 14:38:24
Autor: Lord Donald
W dniu 12.06.2018 o 14:12, Ciemny lud to kupi - (c) J.Kurski pisze:
[...]

Srajdak. Nicki ci się pojebały z tego już dawno tutaj nie srałeś. No i widzisz co tu pierdolisz że to nie ty, zawsze sprowokowany popierdolą ci się nicki i wychodzisz na idiotę. Stara szwabska dziwka z ciebie co tu siedzi od lat. Widzisz frysckolubny dupodajco. Dla takich jak ty zapleśniały barak w upodleniu u fryca jest sto razy lepszy niż mieszkanie w Polsce w bloku. Właśnie o tym mówię, po prostu poodległa frycom gnida z ciebie. Ale i o tym twoje frycki pisały: "Polak jest tak głupi, że jest w stanie oddać stado krów za kilogram niemieckiej kiełbasy, bo dla Polaka ten kilogram niemieckiej kiełbasy jest o wiele wiele wart niż jego stado krów". Widzisz srajdak pisali o tobie bo tylko takie gnidy jak ty łażą i smrodzą im po ulicach żebrając za nędzną pracą za kilka centów. Nawet tam cię mają za gnidę mimo że za przypierdol całą dobę i nedzne żydzie w zapleśniałym baraku jesteś w stanie się tam upodlić i jeszcze zrobić im przysłowiowego druta. Później wracasz do kraju do porzuconej rodzinki, którą my tutaj utrzymujemy, i rżniesz gościa mimo że szwabskiej spermy jeszcze z mordy nie starłeś i wali ci z paszczy twoim szefem frycem.

Data: 2018-06-12 21:45:57
Autor: Pazerność i Stołki
Biedny lo(r)dzik obwinia o wszystko PO i Tuska!
KARALUCH "Lo(r)dzik Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Srajdak.

Karaluchu! ;-)))

Nicki ci się pojebały

Chyba tobie ciemnoto ;-)

z tego już dawno tutaj nie srałeś.

Ten smród to twoje gacie ;-)))_

No i widzisz co tu pierdolisz że to nie ty,

Jak nie ja jak ja! Ty się dziadek zdecyduj! ;-)))

zawsze sprowokowany popierdolą ci się nicki

Chyba tobie karaluchu! ;-)))

i wychodzisz na idiotę.

Oczywiście, że robisz z siebie idiotę! ;-)))

Stara szwabska dziwka z ciebie

Jeżeli ktos jest tu stary to ty dziadzia! ;-)))

co tu  siedzi od lat.

A ty dziadek od ilu tu plujesz? ;-)))

Widzisz frysckolubny dupodajco.

Czy to prawda, że ci sie żonka pusciła z młodym niemiaszkiem? ;-)))

Dla takich jak ty zapleśniały barak

Mało mnie obchodzi gdzie mieszkałeś w tamtych pionioerskich czasach ;-)))

w upodleniu u fryca jest sto razy lepszy niż mieszkanie w Polsce w bloku.

Polegam na twoim doświadczeniu! ;-)))

Właśnie o tym mówię,

Ty mówisz? Aj waj! Ty mówisz! Ty dziadzia plujesz! ;-)))

po prostu poodległa frycom gnida z ciebie.

Opowiedz jak było u ostatniego fryca? Wash&go było? ;-)))

[...]

No widzisz karaluchu ile jesteś wart razem ze swoimi krowami ;-)))

Widzisz srajdak pisali o tobie

Nie mów! W komsomolskiej Prawdzie pisali? Aj waj! Aj waj! ;-)))

bo tylko takie gnidy

Karaluchu, patrzyłeś dzis w swoje lusterko w sraczu? ;-)))

jak ty łażą i smrodzą im po ulicach

To smierdza twoje gacie staruchu! Nie myjesz się? A fuj! A fuj! ;-))

żebrając za nędzną pracą za kilka centów.

Nie moja wina, że ci tak marnie za tego loda płacili! ;-)))

Nawet tam cię mają za gnidę

Gdzie dziadek? Gdzie? W twoim łbie? ;-)))

mimo że za przypierdol całą dobę

Nie mów! Obciągałeś cała dobę?! Aj waj! ;-)))

i nedzne żydzie

Dziadzia, piszemy ŻYCIE to niedouku! ;-)))

w zapleśniałym baraku jesteś w stanie się tam upodlić i jeszcze zrobić im
przysłowiowego druta.

Opowiedz nam o tym, opowiedz?  Cała dobę obciągałeś jeszcze w chłopakom z
baraku? Kto był? Twoi krajanie stepów? ;-))

Później wracasz do  kraju do porzuconej rodzinki,

Dziadzia, postraj się zapoamietać: NIE WRACAM BO NIGDZIE NIE WYJEŻDZAŁEM!

Jeszcze raz dziadzia: NIE WRACAM BO NIGDZIE NIE WYJEŻDZAŁEM!

R o z u m i e sz  d z i a d z i a  czy do jutra znów zapomnisz? ;-)))

którą my tutaj utrzymujemy,

Co ty powiesz? To ty dostajesz 500+? ;-))))

i rżniesz gościa

Takie wash&go! w twoim wykonaniu było pewnie popisowym numerkiem? To dlatego
miałeś takie wzięcie! Nawet w zatęchłym baraku zarabiałes DDR-owskie marki
czy może ruble? Jak było dziadzia wtedy komsomolski pionierze? Kiedy
przyjechałeś do naszego kraju zza Uralu? ;-)))

mimo że szwabskiej spermy jeszcze z mordy nie starłeś

Dziadek ależ ty byłeś pracowity! Nie dość, że sekrtarze to jeszcze chłopaki
z budowy w śmierdzącym baraku! Siedzi ci to w główce co? ;-)))

i wali ci z paszczy twoim szefem frycem.

Nie mów, szefowi też? Ależ ty byłes zarobiony! Aj waj! Ty na czempiona mira
pewnie byłeś w "minet"? ;-)))

No i jak dziadek, podobało się? ;-)))

Nie denerwuj się dziadek, to tylko takie żarty z ciebie. Obciagałeś starym
frycom, bydowlańcom, cyganom i cholera wie jeszcze komu ale to twoja sprawa!
Musisz z tym jakoś żyć! ;-)))

Wyluzuj dziadek, pograj w klipe, zapal skręta! Świat jest w twoim łbie pełen
szwabskich dziwej akle ja ci nie pomogę! Idź z tym do jakiegoś konowała może
ci cos doradzi! No a teraz jako żarliwy katolik i komunista zmów pacioprek
do wiecznie zywego i lulu! Wyspij się dziadek. Pij dużo płynów by jutro znów
miał czym pluć! Dobrej nocy "szwabska dziwko"!

Buuuhahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Dziadek zwracam ci uwagę, że to nie ja zaczynam więc nie pyskuj! ;-))))

Oko za oko, ząb za ząb jak mówi stare przysłowie pszczół. Takie "żydzie"
dziadek! Albo się zamkniesz albo będziesz obrywac porcje w twoim stylu.
CL

Koran i nienawiść. Cytaty, ktĂłre mĂłwiL_s9˘+%jhžÂĚň˛Ů(