Koran zezwala na posiadanie 4 żon

Data: 2010-03-08 11:10:36
Autor: Neko
Koran zezwala na posiadanie 4 żon
Jednak kazda z nich powinna byc rowno traktowana. Jesli
jedna z nich dostanie zloty pierscien to i druga, trzecia i czwarta
taki pierscien powinna posiadac.

Koran zezwala kobietom na prace, jednak nie musza tego robic.

Mezczyzna jest zobowiazany do zabezpieczenia rodziny - jesli
tego nie zrobi okryty zostaje hanbą.

Inaczej mowiac, posiadnie 4 zon to wcale nie jest taki latwy
kawalek chleba jakby niektorym zwolennikom wielozenstwa
na tej grupie wydaje sie.

Data: 2010-03-08 12:15:04
Autor: Neko
Koran zezwala na posiadanie 4 żon
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

To są tu tacy?

Tak

Data: 2010-03-08 03:20:21
Autor: zbig
On 8 Mar, 12:15, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa

> To s tu tacy?

Tak

???

Data: 2010-03-08 11:41:22
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn2j5a$4hl$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mnie to mówisz?!
Mam żonę i trzy kochanki - normalnie piekło!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-08 12:26:41
Autor: sofu

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na tej grupie wydaje sie.

Mnie to mówisz?!
Mam żonę i trzy kochanki - normalnie piekło!

Ale to chyba nie sa wpełni kochanki tylko dupodajki?
Już jedna kochanka potrafi nieźle namieszać w życiu tak, że się jej
pieprzenia odechciewa.

sofu

sofu

Data: 2010-03-08 15:04:08
Autor: Piotr

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hn2ncm$5to$1node2.news.atman.pl...

Ale to chyba nie sa wpełni kochanki tylko dupodajki?
Już jedna kochanka potrafi nieźle namieszać w życiu tak, że się jej
pieprzenia odechciewa.

Eee tam, Wiesiaczek jest po prostu dużo wydolniejszy seksualnie od ciebie, syfciu.
I lepiej zorganizowany, he, he.
Piotr

Data: 2010-03-08 11:59:29
Autor: WW
Neko pisze:
[...]

Dodaj do tego 4 teściowe  :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-08 12:24:15
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-08 11:10, Neko pisze:

Mezczyzna jest zobowiazany do zabezpieczenia rodziny - jesli
tego nie zrobi okryty zostaje hanbą.

A jakie są następstwa takiego okrycia się hańbą?  Rozwody?

Data: 2010-03-08 12:38:44
Autor: Neko
Koran zezwala na posiadanie 4 żon
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

A jakie są następstwa takiego okrycia się hańbą?  Rozwody?

Tak. Zona moze wniesc sprawe o taki "rozwod" bez wiekszych
problemow.

Jednak w islamie pojecie rozwodu na wzor zachodni nie istnieje.

Malzenstwo to raczej umowa. Umowa ktora mozna rozwiazac,
jednak caly posag zona musi dostac z powrotem.

Zrodlo:

"Zapytałem Saida bnu al-Musejib, co w przypadku,
jeśli mężczyzna nie jest w stanie utrzymać swojej żony?
Powiedział: Będą rozdzieleni. A ja znów zapytałem:
Czy to jest według Sunny? Said odpowiedział: Tak". (Sunan al-Bejhaki, Hadis Nr. 15485)

Data: 2010-03-08 12:52:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-08 12:38, Neko pisze:
[...]

Chyba przejdę na islam.. Już po rozwodach widać ze to religia sprawiedliwa. "Były/była" nie muszą się dzielić swoim majątkiem w przypadku rozwodu.

Data: 2010-03-08 12:26:29
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hn2j5a$4hl$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przekłamane jak u NEKO.

    Koran pozwala na dowolną ilość żon. Tylko cena na nie poszła tak wysoko, że młodzi abiedni nie mogli sobie pozwolić - nie byli konkurencją dla szejków. Ograniczenie wprowadzili duchowni islamscy.
    Tesciowe nie są problemem - podlegają swoim mężom, więc mogą sobie pogadać - jak im mąż pozwoli. Nie może taka wejść do twojego domu i bruździć. Nie musisz jej wpuscić lub pozwolic na kontakty z żoną (żonami).
    Jesteś panem w swoim domu - pierwszym po Allachu.

Data: 2010-03-08 12:45:43
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-08 12:26, Panslavista pisze:
Jesteś panem w swoim domu - pierwszym po Allachu.

a potem sie dziwia ze walcza jak szatany o swoj model zycia. ;)

--
the_foe

Data: 2010-03-08 12:59:44
Autor: cytryna
[...]

Miejscowym wyznawcom koranu na psp wydaje się, że cztery "partnerki" moga ich utrzymywac z racji ich zajęcia tworzeniem dyrdymałów politycznych na chwałę PO

--

Koran zezwala na posiadanie 4 żon