Data: 2015-06-07 21:10:45 | |
Autor: TheGhost | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
Pytanie: jest korba fabryczna 48/38/28. Da radę jakoś tak pokombinować, żeby założyć 52/42/30? Czy standardowa przerzutka "bezboleśnie obsłuży coś takiego? Jak z długością łańcucha? Da radę założyć wolnobieg Mega Range? :-)
Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2015-06-07 21:50:14 | |
Autor: PeJot | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
W dniu 2015-06-07 o 21:10, TheGhost pisze:
Pytanie: jest korba fabryczna 48/38/28. Da radę jakoś tak pokombinować, Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2015-06-07 23:21:14 | |
Autor: Rowerex | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
W dniu niedziela, 7 czerwca 2015 21:49:59 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2015-06-07 o 21:10, TheGhost pisze: I technicznie niemożliwe - przynajmniej bez dużego kombinowania. Zależy co to za rama i co to za korba. Najpierw trzeba sprawdzić, czy większe zębatki nie zaczną zahaczać o dolne widełki, a jeśli to ma być wymiana całej korby, to domyślam się, że teraz jest to jakaś korba z grupy MTB (chyba, że to rower przełajowy...) o linii łańcucha 50mm, a korba 52/42/30 to raczej z grupy szosowej o linii łańcucha zaledwie 45mm - czyli zębatki 5mm bliżej ramy - nawet do roweru krosowego może nie wejść! Lepiej poszukać zębatek do obecnej korby, a najrozsądniej popracować nad zwiększeniem kadencji. Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2015-06-08 10:58:49 | |
Autor: bans | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
W dniu 2015-06-07 o 21:10, TheGhost pisze:
Pytanie: jest korba fabryczna 48/38/28. Da radę jakoś tak pokombinować, Z czystej ciekawości - po co? Chcesz dokręcać na długich zjazdach? -- bans |
|
Data: 2015-06-08 16:16:53 | |
Autor: TheGhost | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
Z czystej ciekawości - po co? Chcesz dokręcać na długich zjazdach? Nie, chciałem drugi rowerek na szosę :-) Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2015-06-09 07:45:56 | |
Autor: bans | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
W dniu 2015-06-08 o 16:16, TheGhost pisze:
Z czystej ciekawości - po co? Chcesz dokręcać na długich zjazdach? Nie, chciałem drugi rowerek na szosę :-) Hm, no właśnie o to pytam. Czy konieczne jest to 52? Bo jeśli zależy ci, żeby sobie pocisnąć szybko szosą, to kup szosówkę, a nie baw się w półśrodki. Serio piszę. -- bans |
|
Data: 2015-06-18 22:47:53 | |
Autor: TheGhost | |
Korba 48/38/28 vs 52/42/30 | |
Hm, no właśnie o to pytam. Czy konieczne jest to 52? Bo jeśli zależy ci, żeby sobie pocisnąć szybko szosą, to kup szosówkę, a nie baw się w półśrodki. Serio piszę. Chodziło raczej o to, aby nadać konkretne przeznaczenie całkiem względnemu rowerkowi, który ma już ok 20 lat, chodzi całkiem nieźle i po prostu trochę mi żal aby gnił w piwnicy :-) Pozdro, M. |
|