Korba Alfine Hollowtech 45 zębów - jaką pełną o słonę wybrać?

Data: 2012-07-05 14:39:15
Autor: JacekGM
Korba Alfine Hollowtech 45 zębów - jaką pełną o słonę wybrać?
Jak w temacie
Z tyłu nexus 8 z 21 zębami.

Miałem chainglidera, ale troszkę się zniechęciłem, w dodatku 44-zębowy to max.
Proszę o propozycje :-)

Data: 2012-07-06 09:15:28
Autor: pawlin
W dniu 2012-07-05 23:39, JacekGM pisze:
Jak w temacie
Z tyłu nexus 8 z 21 zębami.

Miałem chainglidera, ale troszkę się zniechęciłem,

dlaczego?

  w dodatku 44-zębowy to max.
Proszę o propozycje :-)

Data: 2012-07-06 02:13:23
Autor: JacekGM
Korba Alfine Hollowtech 45 zębów - jaką pełną osłonę wybrać?
> Miałem chainglidera, ale troszkę się zniechęciłem,

dlaczego?

Bo mi się wkręcił w łańcuch, co spowodowało dość groźną sytuację :(

Znalazłem na razie tylko niepełne osłony. A może chainglider 44 zęby będzie pasował na 45? Czy znów proszę się o kłopoty?

Data: 2012-07-06 04:11:05
Autor: rmikke
On Friday, July 6, 2012 11:13:23 AM UTC+2, JacekGM wrote:

Bo mi się wkręcił w łańcuch, co spowodowało dość groźną sytuację :(

Znalazłem na razie tylko niepełne osłony. A może chainglider 44 zęby będzie pasował na 45? Czy znów proszę się o kłopoty?

Jak WAW to możesz podskoczyć na Gocław i sprawdzić - akurat zdjąłem z zimówki.

Data: 2012-07-06 08:46:49
Autor: JacekGM
Korba Alfine Hollowtech 45 zębów - jaką pełną osłonę wybrać?

Jak WAW to możesz podskoczyć na Gocław i sprawdzić - akurat zdjąłem z zimówki.

Tak, WAW, chętnie sprawdzę, dzięki!

Data: 2012-07-07 07:01:47
Autor: rmikke
On Friday, July 6, 2012 5:46:49 PM UTC+2, JacekGM wrote:

Tak, WAW, chętnie sprawdzę, dzięki!

No to kontakt via FB lub email, widzę, że już mnie namierzyłeś ;)

Korba Alfine Hollowtech 45 zębów - jaką pełną o słonę wybrać?