Korba - dlugosc ramienia

Data: 2009-06-08 07:53:27
Autor: maxxidlo
Korba - dlugosc ramienia
On 7 Cze, 19:50, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:
Witam raz jeszcze
Zdecydowalem sie na SLX, teraz nastepny dylemat - jiej dlugosc ramie
wybrac:170 czy 175mm? Nie wiem jakie to ma znaczenie. Mozecie mnie
oswiecic? :) Jesli to byloby istotne mam 192cm wzrostu.
Pozdrawiam.....Rafal

Hej,

Kiedyś była teoria, że korba powinna mieć tyle mm ile cm wzrostu się
ma, +5mm do MTB. Teoria o tyle kulawa, że różne osoby mają różną
długość nóg ;).

Ja mam 174cm, jeżdżę na 175mm. Kiedyś zacząłem jeździć na innym
rowerze i bardzo dziwnie mi się jeździło - sprawdziłem i okazało się,
że korby były 170, mimo dość dużego rozmiaru. Więc proponuję kupić
takie same, lub jeśli to możliwe przejechać się u kogoś na krótszych
korbach.

Maxx

Korba - dlugosc ramienia