Korba do "singla" - alu,tarcza 32z, kwadrat - skąd & dopuszczalne przelozenia dla piasty

Data: 2010-03-17 16:22:02
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Korba do "singla" - alu,tarcza 32z, kwadrat - skąd & dopuszczalne przelozenia dla piasty
Ktoś produkuje tanie:) korby do rowerow miejskich z zabkami 32, ew
36 ? Na kwadrat, aluminiowe. Ramiona 170, a lepiej 175mm.
Allegro - cisza, google podobnie.
Chyba ze przejdzie korba 3-rzedowa z wyrzuconymi zebatkami?

Aktualnie mam FasTrak (?) 38z, ale w polaczeniu z 19z z tylu jest to
za ciezkie przelozenie.
Ew co moge zalozyc na tyl najwiekszego, zeby zmiescic sie w
dopuszczalnym przelozeniu dla piasty?
O ile dobrze zrozumialem (Ratio) to musi sie zawierac w 1.83-1.9,
czyli taki zestaw jak mam teraz jest zly dla piasty?
Ktory zestaw zaszkodzi mniej? 38/19->2 , czy 32/19->1,68 ?

Data: 2010-03-18 00:54:12
Autor: Saurus
W dniu 2010-03-18 00:22, Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
Ktoś produkuje tanie:) korby do rowerow miejskich z zabkami 32, ew
36 ? Na kwadrat, aluminiowe. Ramiona 170, a lepiej 175mm.
Allegro - cisza, google podobnie.

33t można dostać na Allegro, ostatnio szukałem pod hasłami city, miejski*, single* w korbach na Allegro i znalazłem coś za 75 zł. 36t robi Prowheel, mam w jednym rowerze. Zębatki tylne dostaniesz bez problemu 16, 18,19,20,22t - może zastanów się nad 38 + 22t na tył. Są w Cykloturze (z niezłej stali i pasuje łańcuch 6/7/8 rzędowy), wyjdzie 1.73.

Data: 2010-03-18 01:27:26
Autor: french
On 18 Mar, 00:22, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
[...]

sprawdź
http://sklep.fiha.com.pl/product_info.php/cPath/151/products_id/2032

Data: 2010-03-18 02:50:12
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 18 Mar, 09:27, french <french...@gmail.com> wrote:
> [...]

> czyli taki zestaw jak mam teraz jest zly dla piasty?
> Ktory zestaw zaszkodzi mniej? 38/19->2 , czy 32/19->1,68 ?

Ok, korzystales moze z tej korby? Interesowalby mnie rozstaw ramion i
waga.
Mimo wszystko skusze sie teraz na zebatke ktora podsunal Saurus.

Korba do "singla" - alu,tarcza 32z, kwadrat - skąd & dopuszczalne przelozenia dla piasty