Korba i support do crossa

Data: 2009-12-02 10:59:02
Autor: Jacek
Korba i support do crossa
Hej,
Co byscie polecili do rowera crossowego na blatach 48-36-26?
Chce wymienic Octalink i korbe fc-m443 na cos lepszego.

W sumie tez myslalem o mniejszych tarczach ale nie wiem jaka jest
praktyka w przypadku rowerow crossowych.
Jesli ktos ma jakies pomysl to chetnie wyslucham

Dzieki za pomoc

--
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki

Data: 2009-12-02 22:17:14
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Korba i support do crossa
Jacek pisze:
[...]

Witaj. Wsadzi?aem od trekkinga szosowa; Sore; na hollowtech II.
Bardzo duz.o na trekkingu brykam, wie;c chcia?em cos ekonomicznego.
Tanie to, tarcze 50/34 sa; ca?kiem ok. Do crossówki jak znalaz?
o ile Twoja noga daje rade; z duz.ymi blatami :-)

Seco

Data: 2009-12-02 23:19:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Korba i support do crossa
Bartosz 'Seco' Suchecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
[...]

Co jak co, ale tylko tarcz 50 i 34 do trekkinga to bym nie wsadził...
Brakuje mi tam jeszcze jakieś 24-26. Wtedy byłby ideał.
BTW, widział ktoś w ogóle korbę, powiedzmy, 50/36/22? Równy skok po 14
zębów, jak znalazł do trekkingu (50 na zjazdy, 36 na równe, 22 na
podjazdy)... Czy, teoretycznie, można sobie coś takiego zmontować, żeby
grało z przerzutką? Są firmy, które sprzedają pojedyncze tarcze na 4
śruby...

OT: Bartoszu, popraw sobie kodowanie.

Data: 2009-12-03 07:34:14
Autor: PeJot
Korba i support do crossa
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

[...]

To trekingi nie zjeżdżają bez pedałowania ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-03 19:54:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Korba i support do crossa
PeJot bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

A tam. Jak pół dnia męczysz podjazd to potem nie masz ochoty dokręcić na
zjeździe? :->

Data: 2009-12-04 07:35:06
Autor: PeJot
Korba i support do crossa
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

A tam. Jak pół dnia męczysz podjazd to potem nie masz ochoty dokręcić na
zjeździe? :->

Nie bardzo. Może dlatego że przy 75 km/h nie bardzo jest jak dokręcać :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-04 17:22:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Korba i support do crossa
[...]

A widzisz! I tutaj właśnie dochodzimy do kwestii wielkiego blatu... ]:->

Data: 2009-12-04 22:28:03
Autor: szaman
Korba i support do crossa
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

A widzisz! I tutaj właśnie dochodzimy do kwestii wielkiego blatu... ]:->

eh... co wielki blat to wielki...
na szosie strasznie mi tych dwóch ząbków do 52 czaem brakuje...

sz

Data: 2009-12-11 21:50:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Korba i support do crossa
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Gdybyś miał 52 to byś mówił, że brakuje Ci dwóch do 54...

Data: 2009-12-12 01:26:41
Autor: szaman
Korba i support do crossa
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Gdybyś miał 52 to byś mówił, że brakuje Ci dwóch do 54...

jak napęd zajadę - będę miał 52. Wtedy sobie pomarudzę:)

B.

Data: 2009-12-03 09:26:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Korba i support do crossa
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):

OT: Bartoszu, popraw sobie kodowanie.

Hymm. Mam środkowojewropejski ISO-8852-2.

Co zatem? Google coś mówił o wątkach przedpiśców, że się potrafi wykrzaczyć post popiścy...

Seco

Data: 2009-12-03 09:31:00
Autor: Mariusz Kruk
Korba i support do crossa
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Bartosz 'Seco' Suchecki"
OT: Bartoszu, popraw sobie kodowanie.
Hymm. Mam środkowojewropejski ISO-8852-2.

Miałeś "-1", a nie "-2".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-12-03 09:33:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Korba i support do crossa
Mariusz Kruk pisze:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Bartosz 'Seco' Suchecki"
OT: Bartoszu, popraw sobie kodowanie.
Hymm. Mam środkowojewropejski ISO-8852-2.

Miałeś "-1", a nie "-2".

Witaj. problem polega a tym, że po poście Marka zerknąłem w ustawienia
i jak wół było -2 ....  Stąd też pytam, co jest? :-)

Data: 2009-12-03 09:51:17
Autor: Mariusz Kruk
Korba i support do crossa
[...]

Odpowiadałeś na coś, w czym nie było polskich literek, a kodowanie było
ustawione na -1 (niepotrzebnie; można było w ogóle nie deklarować).
Dodałeś polskie literki i Thunderbird zgłupiał.
Mnie w takim wypadku zawsze pyta czy chcę wysłać w UTF-8, czy zostawić
w takim kodowaniu, jak było.
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-12-03 19:36:06
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Korba i support do crossa
Mariusz Kruk pisze:
[...]

I wtedy zapodać UTF-8 ? Bo mnie czasem też pyta.

Seco

Data: 2009-12-04 08:28:15
Autor: Mariusz Kruk
Korba i support do crossa
[...]

Tak. UTF-8, mimo że nieobsługiwane jeszcze przez jakieś przedpotopowe
czytniki, jest lepsze niż nieprawidłowo zadeklarowane np. iso-8859-1.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-12-03 19:55:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Korba i support do crossa
[...]

Nope.

Teraz jest OK, dzięki. :-)

Data: 2009-12-02 23:44:13
Autor: szaman
Korba i support do crossa
Jacek wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Nie polecam deorki 2008 na Hollowtechu 2 - więcej z nią problemów miałem niemal niż samej jazdy. Na szczęście umarła kiedyś 20 km od domu.
Nie polecam również alivio 2008 (numerków nie chce mi się szukać).
Może to subiektywne wrażenie i autosugestia, al eod deorki wydają mi się miększe i "ogólnie gorsze" :P

Może coś szosowego?
Polecam 105tkę:)

Najlepiej kup najdroższą, na jaką CIę stać (opczywiście zachowując rozsądek).
Lub przetestuj coś dziwnego i podziel się wrażeniami na grupie:)

szaman

Data: 2009-12-11 15:35:47
Autor: Saurus
Korba i support do crossa
On 2 Gru, 23:44, szaman <pieka...@op.pl> wrote:
[...]

Możesz coś więcej napisać? Rozważam jeden rower który ma powstać w tym
roku i kusi mnie żeby trochę dłużej pozbierać i kupić właśnie tę korbę
(ale model 2009 albo 2010).

Data: 2009-12-12 01:35:10
Autor: szaman
Korba i support do crossa
Saurus wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Możesz coś więcej napisać? Rozważam jeden rower który ma powstać w tym
roku i kusi mnie żeby trochę dłużej pozbierać i kupić właśnie tę korbę
(ale model 2009 albo 2010).

Więc tak:
Deore 2008 HII - wytrzymała, dokładnie nei pamiętam ile, ale ok. roku (10kkm). Co w niej było nie tak? Na początku zgubiła się plastikowa zatyczka/zakrętka. Wydawałoby się, że nic to - jednak albo z tego powodu (albo z innego - w sumie nie jest to istotne) korba miała tendencję do rozjeżdżania się: ramię nakładane na oś lubiło się zsuwać. Nie pomagało dokręcanie kluczem dynamometrycznym zgodnie z instrukcją. Nie pomagało też dokręcanie silniejsze. Czasem zdarzało się, że podczas wycieczki musiałem stawać i dokręcać korbę...
Pewnego pięknego dnia jedna z dwóch śrub straciła "profil imbusowy w główce" - po wielu zabiegach udało mi się ją odkręcić i wymienić obie śruby na bardziej solidne (chyba to był standardowy rozmiar M5). Niestety wymiana nie pomogła na dłuższą metę - nadal korba rozjeżdżała się. Pewnego pięknego dnia rozjechała się na amen, gwint w ramieniu został zerwany... Nadal ją mam, może na zimę założę - przegwintowaną na M6tki.

Byłbym zapomniał!
Zanim wymieniłem śruby - korbie zaczęło się dziwnie jęczeć i skrzypieć.   Zauważyłem też niepokojącą rysę. Poszła do reklamacji. Przysłano nowe ramię. Problemy jak widać z powyższego opisu nie minęły...

Nie polecam...

szaman

Data: 2009-12-04 01:28:17
Autor: Jacek
Korba i support do crossa
On Dec 2, 7:59 pm, Jacek <jsta...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Dzieki za pomoc, w sumie bede musial jednak pokombinowac.
Moze zdecyduje sie na SLX ktory rowniez ma tak duze blaty.

Ps.
Swoja droga 15 postow i ponad polowa pierdzielenia niezwiazanego z
tematem.
Ostatnio to dosc typowe na preclu :( ale i zgodne z regola ze watki
powyzej kilku-kulkunastu
postow mozna juz omijac bo sa zupelnie niezwiazane z tematem.

Data: 2009-12-04 10:56:48
Autor: Fabian
Korba i support do crossa
Jacek wrote:
[...]

Tak. I zawsze ktoś przy tej okazji musi na to narzekać jak Ty ;)

Fabian.

Korba i support do crossa